Newsletter

Zdrowie i styl życia

Vivo oficjalnym sponsorem Mistrzostw świata FIFA™ 2018 i 2022

01.06.2017, 12:03aktualizacja: 01.06.2017, 12:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Vivo wyłącznym sponsorem smartfonów na Mistrzostwach świata FIFA™ 2018 i 2022.

PEKIN, 31 maja 2017 r. /PRNewswire/ - Piłka nożna jest jednym z najbardziej fascynujących sportów, a Mistrzostwa świata FIFA z pewnością należą do najważniejszych wydarzeń sportowych, przyciągając uwagę fanów na całym świecie. Globalna marka smartfonów Vivo ogłosiła podpisanie porozumienia z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) w sprawie sponsorowania Mistrzostw świata FIFA przez okres sześciu lat obejmujący dwa cykle mistrzostw. Oznacza to, że firma Vivo będzie oficjalnym sponsorem Mistrzostw świata FIFA w roku 2018 i 2022.

Umowa sponsorska obejmie dwa następujące po sobie Mistrzostwa świata FIFA

Zajmując stanowisko oficjalnego sponsora smartfonów na Mistrzostwach świata FIFA, firma Vivo będzie sponsorować następujące po sobie Puchar Konfederacji FIFA 2017, Mistrzostwa świata FIFA w 2018 r. w Rosji, Puchar Konfederacji FIFA 2021 oraz Mistrzostwa świata FIFA 2022 w Katarze.

Poprzez ogromny wpływ wydarzenia na arenie międzynarodowej sześcioletnia współpraca przyniesie firmie Vivo promocję na bezprecedensową skalę. Logo marki Vivo będzie wyświetlane w trakcie każdego meczu na tablicach reklamowych na boiskach, biletach, tłach na konferencjach prasowych oraz na innych kluczowych materiałach promocyjnych. Prawa promocyjne organizacji FIFA obejmują także specjalne wydarzenia marketingowe, jak na przykład prawo do zapraszania gości do wykonywania zdjęć telefonami Vivo w trakcie rozgrzewek drużyn przed spotkaniami. W późniejszym czasie firma Vivo wprowadzi na rynek specjalnie dostosowany telefon Mistrzostw świata FIFA, który będzie źródłem wyjątkowych doświadczeń dla klientów Vivo i fanów piłki nożnej. Ponadto pracownicy organizacji FIFA będą posługiwali się smartfonami Vivo na miejscu wydarzeń. Puchar Konfederacji FIFA 2017 rozpoczynający się 17 czerwca zapoczątkuje współpracę firmy Vivo i organizacji FIFA.

Mistrzostwa świata FIFA są jednym z największych na świecie wydarzeń sportowych i dlatego też cieszą się ogromnym wpływem i zasięgiem na całym świecie. Sponsorowanie Mistrzostw świata FIFA jest w branży smartfonów dużym osiągnięciem. „Piłka nożna jest sportem pełnym pasji i zachwytu, sportem, który przynosi radość milionom kibiców na świecie. Duch piłki nożnej opiera się na rygorze i ciągłych postępach. Występując w charakterze globalnego sponsora Mistrzostw świata, firma Vivo ma nadzieję na związanie się wizerunkowo z duchem tego sportu i ukazanie klientom na całym świecie kreatywnego, radosnego i międzynarodowego obrazu marki Vivo. W tym samym czasie firma Vivo wniesie indywidualizm, energię i młodość do Mistrzostw świata i całego sportu” - skomentował starszy wiceprezes w firmie Vivo NI Xudong.

Spośród wielu marek w międzynarodowej branży smartfonów to nieustanne dążenie do poprawy marki Vivo zwróciło uwagę organizatorów Mistrzostw świata FIFA. „Piłka nożna i nowe technologie mają coraz więcej wspólnego z dnia na dzień, tak na boisku, jak i poza nim. Teraz jest właśnie dobry moment na rozpoczęcie tego typu współpracy z wiodącą marką smartfonów na świecie. Bardzo cieszymy się ze współpracy z Vivo i z chęcią zobaczymy zaangażowanie firmy w kolejnych edycjach Mistrzostw świata i Pucharu Konfederacj FIFA” - skomentowała sekretarz generalna organizacji FIFA Fatma Samoura.

Marketing sportowy narzędziem umiędzynarodowienia

Począwszy od roku 2014 marka Vivo rozpoczęła ekspansję na rynki Azji Południowowschodniej oraz w innych regionach. Wykorzystując produkty dostosowane do lokalnych rynków oraz odpowiednie strategie marketingowe, firma Vivo wypracowała szybki wzrost, na którym skorzystali klienci z miejscowych rynków. Firma Vivo nie zaprzestała inwestycji w badania i rozwój oraz założyła siedem dużych centrów badawczych w Chinach i Stanach Zjednoczonych. Firma Vivo wykorzystała także marketing sportowy do szerzenia znajomości marki na rynkach międzynarodowych.

W roku 2015 firma Vivo stała się sponsorem tytularnym Indian Premier League (IPL), organizacji sportowej o dużym zasięgu w krajach brytyjskiej Wspólnoty Narodów i w Indiach. W 2016 roku firma Vivo podjęła współpracę strategiczną z NBA China, obejmując stanowisko oficjalnego sponsora telefonów komórkowych i zapraszając gwiazdę NBA Stephena Curry'ego do roli ambasadora głównego produktu marki Vivo Xplay6. Występując w charakterze sponsora Mistrzostw świata FIFA firma Vivo chce przyciągnąć jeszcze większą uwagę na arenie międzynarodowej.

Wykorzystując postępy techniczne i w zakresie kreowania marki, firma Vivo dąży do wprowadzania coraz większej liczby rozwiązań przełomowych. Sponsorowanie Mistrzostw świata FIFA jest znakiem progresywnej ekspansji marki Vivo na rynkach międzynarodowych.

O Vivo

Vivo jest młodą, globalną marką smartfonów dążącą do zapewniania użytkownikom idealnej jakości dźwięku i fotografii z wykorzystaniem przełomowych rozwiązań technologicznych. Produkty firmy Vivo są dynamiczne i stylowe i odpowiadają na potrzeby młodych ludzi pełnych pasji. Zgodnie z wynikami raportu IDC za pierwszy kwartał roku 2017 marka Vivo znajduje się w czołowej 5 marek smartfonów na świecie.

O FIFA

Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (FIFA) jest stowarzyszeniem podlegającym prawu szwajcarskiemu założonym w 1904 roku z siedzibą w Zurychu. Do stowarzyszenia należy 211 organizacji członkowskich. Celem stowarzyszenia zgodnie z postanowieniami statutowymi jest nieustająca poprawa sportu, jakim jest piłka nożna.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/517897/Vivo.jpg

Źródło: Vivo

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.06.2017, 12:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii