Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Do ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" zgłosiło się prawie pół tysiąca podmiotów, w tym hotele, pensjonaty, muzea czy restauracje. Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, organizatorzy akcji liczą, że liczba turystów, którzy wykorzystają zniżkę wyniesie około 100 tysięcy. W ubiegłym roku w pilotażowej akcji z oferty skorzystało 60 tysięcy osób.
Do promocji akcji wykorzystane zostały tzw. filmy viralowe, które mają w lekkiej, zabawnej formie zaciekawić odbiorców akcją. Na Fun Page „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczone są także filmy promocyjne wybranych miejsc, które jednocześnie są laureatami konkursu na najlepszy produkt turystyczny. PKP Intercity - partner wydarzenia będzie je wyświetlał na ekranach w pociągach.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, poznawania jej turystycznego potencjału. Możliwość skorzystania ze zniżki jest skuteczną zachętą, bo jak wynika z badań wciąż główną przyczyną nieuczestniczenia Polaków w wyjazdach turystycznych są powody finansowe.
Turyści, którzy w trakcie trwania akcji planują odwiedzić kilka miast w Polsce mogą wybrać weekendową propozycję PKP Intercity, umożliwiającą wielokrotne przejazdy w ramach jednego biletu. Z oferty będzie można skorzystać od piątku (31 marca), od godziny 19.00, aż do poniedziałku (3 kwietnia) do godziny 06.00 rano.
Dodatkowe informacje o ofercie są dostępne pod linkiem https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/oferty/krajowe/bilety-weekendowe.htmll.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Filmy viralowe:
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2017, 11:31 |
Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dreame X40 ultra - rewolucja w sprzątaniu domu
Odkurzanie to jedna z najmniej przyjemnych czynności. Warto zatem szukać rozwiązań, które pomogą nam ją ułatwić i przyśpieszyć. Dobrą opcją może tutaj być robot sprzątający Dreame X40 Ultra, który wyróżnia się nowoczesnymi technologiami i innowacyjną, wysuwaną szczotką boczną. Co jednak może Ci zaoferować?- 25.04.2024, 10:07
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Dreame
-
Image
Poznański kultowy hotel świętuje 60 lat. Restauracja odtworzyła dania sprzed lat
Hotel Mercure Poznań Centrum świętuje w tym roku jubileusz 60-lecia powstania, kontynuując tradycje hotelu Merkury, pierwszego luksusowego obiektu wybudowanego w powojennej Polsce. Z tej okazji szef kuchni restauracji Mikołaj Adamczyk zaprasza na kulinarną podróż w przeszłość. Inspirując się historycznymi menu i we współpracy z szefem z tamtych lat Wojciechem Wiciakiem stworzył kartę retro, która przenosi nas do lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.- 19.04.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hotel Mercure Poznań Centrum