Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Do ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" zgłosiło się prawie pół tysiąca podmiotów, w tym hotele, pensjonaty, muzea czy restauracje. Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, organizatorzy akcji liczą, że liczba turystów, którzy wykorzystają zniżkę wyniesie około 100 tysięcy. W ubiegłym roku w pilotażowej akcji z oferty skorzystało 60 tysięcy osób.
Do promocji akcji wykorzystane zostały tzw. filmy viralowe, które mają w lekkiej, zabawnej formie zaciekawić odbiorców akcją. Na Fun Page „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczone są także filmy promocyjne wybranych miejsc, które jednocześnie są laureatami konkursu na najlepszy produkt turystyczny. PKP Intercity - partner wydarzenia będzie je wyświetlał na ekranach w pociągach.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, poznawania jej turystycznego potencjału. Możliwość skorzystania ze zniżki jest skuteczną zachętą, bo jak wynika z badań wciąż główną przyczyną nieuczestniczenia Polaków w wyjazdach turystycznych są powody finansowe.
Turyści, którzy w trakcie trwania akcji planują odwiedzić kilka miast w Polsce mogą wybrać weekendową propozycję PKP Intercity, umożliwiającą wielokrotne przejazdy w ramach jednego biletu. Z oferty będzie można skorzystać od piątku (31 marca), od godziny 19.00, aż do poniedziałku (3 kwietnia) do godziny 06.00 rano.
Dodatkowe informacje o ofercie są dostępne pod linkiem https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/oferty/krajowe/bilety-weekendowe.htmll.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Filmy viralowe:
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.03.2017, 11:31 |
| Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ