Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Do ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" zgłosiło się prawie pół tysiąca podmiotów, w tym hotele, pensjonaty, muzea czy restauracje. Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, organizatorzy akcji liczą, że liczba turystów, którzy wykorzystają zniżkę wyniesie około 100 tysięcy. W ubiegłym roku w pilotażowej akcji z oferty skorzystało 60 tysięcy osób.
Do promocji akcji wykorzystane zostały tzw. filmy viralowe, które mają w lekkiej, zabawnej formie zaciekawić odbiorców akcją. Na Fun Page „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczone są także filmy promocyjne wybranych miejsc, które jednocześnie są laureatami konkursu na najlepszy produkt turystyczny. PKP Intercity - partner wydarzenia będzie je wyświetlał na ekranach w pociągach.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, poznawania jej turystycznego potencjału. Możliwość skorzystania ze zniżki jest skuteczną zachętą, bo jak wynika z badań wciąż główną przyczyną nieuczestniczenia Polaków w wyjazdach turystycznych są powody finansowe.
Turyści, którzy w trakcie trwania akcji planują odwiedzić kilka miast w Polsce mogą wybrać weekendową propozycję PKP Intercity, umożliwiającą wielokrotne przejazdy w ramach jednego biletu. Z oferty będzie można skorzystać od piątku (31 marca), od godziny 19.00, aż do poniedziałku (3 kwietnia) do godziny 06.00 rano.
Dodatkowe informacje o ofercie są dostępne pod linkiem https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/oferty/krajowe/bilety-weekendowe.htmll.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Filmy viralowe:
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.03.2017, 11:31 |
| Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Produkty mleczne w rolach głównych: 20 przepisów, które otwierają branżę HoReCa na nowe możliwości
Potrawy oparte na przetworach polskiego mleka mogą stać się nowymi hitami w menu branży HoReCa: restauracji, kawiarni, baru czy firmy cateringowej - od drobnych przekąsek, przez sycące dania główne, po niebanalne desery. Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny zaprasza branżę HoReCa do nieodpłatnego wykorzystania e-booka zawierającego 20 autorskich przepisów kulinarnych. Wykonanie 5 z nich można też zobaczyć na wideo.- 18.12.2025, 16:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: KZSMZR
-
Image
Weterynaryjne karmy dla kotów: kiedy warto je stosować?
Każdy odpowiedzialny opiekun pragnie dla swojego kota tego, co najlepsze - długiego, zdrowego i szczęśliwego życia. Bardzo ważnym elementem tej troski jest bez wątpienia odpowiednio zbilansowana dieta. Na co dzień sięgamy po wysokiej jakości karmy bytowe, które zaspokajają podstawowe potrzeby żywieniowe naszych mruczków. Czasami jednak zdrowie pupila wymaga czegoś więcej niż standardowego pożywienia. Właśnie w takich sytuacjach na scenę wkraczają weterynaryjne karmy dla kotów, stając się potężnym narzędziem w rękach lekarza i wsparciem w walce o dobre samopoczucie zwierzęcia. Kiedy ich stosowanie jest konieczne i czym tak naprawdę różnią się od karm dostępnych na sklepowych półkach?- 17.12.2025, 11:21
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Fera
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ