Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Do ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" zgłosiło się prawie pół tysiąca podmiotów, w tym hotele, pensjonaty, muzea czy restauracje. Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, organizatorzy akcji liczą, że liczba turystów, którzy wykorzystają zniżkę wyniesie około 100 tysięcy. W ubiegłym roku w pilotażowej akcji z oferty skorzystało 60 tysięcy osób.
Do promocji akcji wykorzystane zostały tzw. filmy viralowe, które mają w lekkiej, zabawnej formie zaciekawić odbiorców akcją. Na Fun Page „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” zamieszczone są także filmy promocyjne wybranych miejsc, które jednocześnie są laureatami konkursu na najlepszy produkt turystyczny. PKP Intercity - partner wydarzenia będzie je wyświetlał na ekranach w pociągach.
Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania wolnego czasu i zwiedzania Polski, poznawania jej turystycznego potencjału. Możliwość skorzystania ze zniżki jest skuteczną zachętą, bo jak wynika z badań wciąż główną przyczyną nieuczestniczenia Polaków w wyjazdach turystycznych są powody finansowe.
Turyści, którzy w trakcie trwania akcji planują odwiedzić kilka miast w Polsce mogą wybrać weekendową propozycję PKP Intercity, umożliwiającą wielokrotne przejazdy w ramach jednego biletu. Z oferty będzie można skorzystać od piątku (31 marca), od godziny 19.00, aż do poniedziałku (3 kwietnia) do godziny 06.00 rano.
Dodatkowe informacje o ofercie są dostępne pod linkiem https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/oferty/krajowe/bilety-weekendowe.htmll.
Szczegóły akcji na stronie: www.polskazobaczwiecej.pl
Filmy viralowe:
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/WeekendNizszychCen/videos/?ref=page_internal
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2017, 11:31 |
Źródło informacji | Polska Organizacja Turystyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom