Newsletter

Zdrowie i styl życia

Wyzwanie stylu przyjęte: Step & Repeat wraca na TikToka z Zadrianem Smithem, stylistą gwiazd i gospodarzem konkursu

03.06.2022, 13:08aktualizacja: 03.06.2022, 13:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mary Kay Inc. - Zadrian Smith, stylista gwiazd
Mary Kay Inc. - Zadrian Smith, stylista gwiazd
Glamhive i Mary Kay Global Design Studio ogłaszają drugi sezon konkursu stylu, który gromadzi miłośników mody z całego świata.

SEATTLE i LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Wzywamy wszystkie modelki i wszystkich modeli - wasz wirtualny wybieg czeka! Step & Repeat, pierwszy konkurs stylu i mody organizowany na TikToku wraca w drugiej odsłonie 7 czerwca. W ubiegłym roku, Glamhive i Mary Kay Design Studio zorganizowały konkurs przedstawiający prawdziwy świat mody, który dotarł do milionów użytkowników na całym świecie. Teraz to czterotygodniowe wyzwanie stylu powraca i obiecuje widowiskowy świat mody, na który wszyscy czekaliśmy.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20220602005868/en/

Zadrian Smith, stylista gwiazd (klientki: Ariana DeBose, Naama Preis, Naomi Scott) jest gospodarzem konkursu Step & Repeat, przy wsparciu jury, w skład którego wchodzą ulubienice i ulubieńcy branży: Tara Swennen, stylistka gwiazd (klienci: Kristen Stewart, Matthew McConaughey), Nicole Chavez (klientki: Kristen Bell, Jessica Simpson), i stylista fryzur Larry Sims (klientki: Victoria Beckham, Queen Latifah).

Każdego tygodnia Zadrian Smith ogłosi tematyczne wyzwanie dla użytkowników TikToka, dając im możliwość wykazania się kreatywnością poprzez ubiór, makijaż i fryzurę. Sławni członkowie jury wybiorą najlepsze stylizacje ze zgłoszeń z całego świata i oddadzą głos na zwycięzców w każdej kategorii. Uczestnicy proszeni są o dodanie ścieżki dźwiękowej przygotowanej specjalnie dla konkursu „Step & Repeat” i hashtagów #stepandrepeat, #glamhive i #marykay, aby móc zgłosić swoje nagranie do rywalizacji. W ramach każdego wyzwania jurorzy wskażą trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę pieniężną i możliwość uczestnictwa w godzinnym indywidualnym spotkaniu ze specjalistą z branży.

Pod koniec czterotygodniowego okresu, w ramach Step & Repeat zostanie ogłoszony jeden główny zwycięzca w każdej z kategorii, wyróżniony jako najlepszy z najlepszych w ubiorze, makijażu i fryzurach, w oparciu o zgłoszenia z całego świata. TikTok jest miejscem dla wszystkich utalentowanych i kreatywnych osób, w którym mogą pochwalić się swoim darem na skalę globalną. Step & Repeat jest platformą, która daje szansę na bycie zauważonym i docenionym.

Zadrian Smith, stylista gwiazd (gospodarz konkursu)

„W miarę jak rozwijała się moja kariera na stanowisku dyrektora ds. mody i dziennikarza, chciałem postawić na pierwszym miejscu działania na rzecz stworzenia równych szans w świecie mody. Nie jest to zawsze łatwa i komfortowa praca, ale każda okazja, którą mogę stworzyć, aby pomóc pokazać się osobom zainteresowanym tą branżą, to jest coś, w czym chcę uczestniczyć”.

Tara Swennen, stylistka gwiazd (jurorka)

„Jest tyle osób z niesamowitym talentem do tworzenia, a Step & Repeat daje im miejsce, w którym mogą zabłysnąć. Cieszę się na debiutanckie stylizacje, które pokażą na naszym wybiegu w mediach społecznościowych”!

Nicole Chavez, stylistka gwiazd (jurorka)

„Pierwsza edycja konkursu Step & Repeat była dla mnie wielką inspiracją. Każdego tygodnia czekałam z niecierpliwością, aby zobaczyć to, co stworzyli uczestnicy i byłam zachwycona ogromem ich talentów. Nie mogę doczekać się wyników naszych wyzwań w ramach drugiej edycji”!

Larry Sims, stylista fryzur (juror)

„Pokazanie światu, dlaczego jesteś świetnym artystą wymaga odwagi, pewności siebie i kreatywności. Czekam z niecierpliwością na uczestników, którzy wykażą się tymi cechami”!

Stephanie Sprangers, założycielka i dyrektor generalna Glamhive

„Wizją przyświecającą Step & Repeat było stworzenie dynamicznego konkursu stylu, który wniósłby twórczość, inkluzywność, nawiązywanie kontaktów i uznanie, a pierwsza edycja sprawdziła się tutaj doskonale. Teraz po raz drugi czołowi przedstawiciele branży łączą siły, aby powitać i zachęcić do dalszego rozwoju utalentowanych stylistów i utalentowane stylistki z całego świata. Z wielką ekscytacją czekamy na to, co przyniesie drugi sezon konkursu”.

Mentorzy i mentorki Step & Repeat

  • Claire Sulmers, dyrektor generalna i założycielka Fashion Bomb Daily
  • Adam Drawas, właściciel firmy Walker Drawas PR
  • Quentin Thrash, projektant mody na specjalne zamówienie i barber gwiazd
  • Brian Underwood, dyrektor ds. mody, Women’s Health
  • Mandi Line, projektantka kostiumów („The Bold Type – Dziewczyny nad wyraz”, „Pretty Little Liars – Słodkie kłamstewka”, „Shameless – Niepokorni”)
  • Pandora Amoratis, dyrektor ds. stylu, US Daily Mail
  • Sheridan Ward, stylista fryzur
  • Shatora Adrell, projektantka i stylistka
  • Carrie Colbert, założycielka i wspólniczka Curate Capital
  • Quinn Murphy, wizażysta gwiazd
  • Alexis Bennett, wydawczyni, Vogue
  • Gilda Koral Flora, założycielka Koral Communications
  • Christian Wood, stylista fryzur

Więcej informacji znajduje się na stronie https://www.glamhive.com/tiktok

Glamhive

Spółka Glamhive została założona przez przedsiębiorczynię Stephanie Sprangers w 2017 roku z wizją demokratyzacji osobistej stylizacji i założeniem, że pewność siebie, która wynika z bycia glamour, nie powinna być domeną wyłącznie bogatych i sławnych. Internetowe wydarzenie poświęcone stylowi oferuje każdemu, kto ma łącze WiFi, dostęp do stylistów, którzy zapewnią mu wsparcie, jakiego potrzebuje, aby stać się najlepszą wersją samego siebie. Glamhive to kompleksowa platforma dla stylistów, która pomaga im rozwijać swoją sieć i działalność w 100% wirtualnie.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować jeden cel: wzbogacić życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet w ich drodze poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Firma wierzy w to, że wzbogacanie życia dziś przyczyni się do zrównoważonego rozwoju w przyszłości, nawiązując współpracę z organizacjami z całego świata i skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, działaniach na rzecz równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji znajduje się na stronie marykayglobal.com, oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20220602005868/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Stephanie Sprangers

dyrektor generalna, Glamhive

e-mail: stephanie@glamhive.com

tel. +1.206.851.0446

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.06.2022, 13:08
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ