Newsletter

Zdrowie i styl życia

Z okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi 2014, marki Procter & Gamble jednoczą się, rozpoczynając kampanię "Dziękuję Ci, Mamo" serią 28 filmów pt. "Wychowując olimpijczyka"

28.10.2013, 18:30aktualizacja: 28.10.2013, 18:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Seria "Wychowując olimpijczyka" składa hołd matkom, pokazując drogę przebytą przez najlepszych sportowców widzianą oczami ich matek.

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Firma Procter & Gamble (NYSE: PG), ogólnoświatowy partner olimpijski, rozpoczął dziś kampanię "Thank You Mom" ("Dziękuję Ci, Mamo") serią filmów pt. "Raising an Olympian" ("Wychowując olimpijczyka"), w której wystąpią tacy sportowcy, jak: Lindsey Vonn (Stany Zjednoczone) sponsorowana przez Olay(R), Felix Neureuther (Niemcy) i Sven Kramer (Holandia), których sponsorem jest Gillette(R), oraz Elena Ilinykh (Rosja), nad którą patronat objęło Pantene(R).

Kampanię "Dziękuję Ci, Mamo" rozpoczęto na 100 dni przed startem Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi. Wsparło ją ponad 15 należących do Procter & Gamble marek z całego świata, w tym m.in. Pampers(R), Head & Shoulders(R) i COVERGIRL(R).

"Marki P&G postrzegają sponsoring olimpijski ze szczególnej perspektywy" - powiedział Marc Pritchard, dyrektor P&G ds. globalnego budowania marki. - "Nie są one widoczne dopiero w momencie przekroczenia mety, towarzyszą sportowcom w ich codziennej drodze ku Igrzyskom - drodze, którą pokonują oni od wczesnego dzieciństwa przy wsparciu swych matek. Właśnie dlatego, obejmując patronat nad sportowcem, P&G czyni to także po to, by oddać hołd jego matce, która zawsze była przy nim".

Kampanię zorganizowaną z okazji Igrzysk w Soczi w 2014 r. wesprą legendarne marki P&G, które pojawią się w następujących akcjach:

- P&G Beauty zainspiruje kobiety, by "zimą wyglądały pięknie", a w kampanii Olay weźmie udział Lindsey Vonn (amerykańska złota medalistka w narciarstwie alpejskim).

- Gillette, zachęcając mężczyzn z całego świata do "pokazania swego wnętrza", zorganizuje kampanię z Aleksandrem Owieczkinem (członkiem rosyjskiej reprezentacji olimpijskiej w hokeju na lodzie) oraz Svenem Kramerem (zdobywcą złotego medalu dla Holandii w łyżwiarstwie szybkim).

- Pantene i Elena Ilinykh (rosyjska nadzieja olimpijska w łyżwiarstwie figurowym) udowodnią, że włosy z powodzeniem "przetrwają trudne zimowe warunki i zachowają połysk!".

- Head & Shoulders zmyje każdy zbędny płatek z głowy, dając w zamian pewność siebie, co gwarantuje Jewgienij Małkin (członek rosyjskiej reprezentacji olimpijskiej w hokeju na lodzie).

- Bounty(R) wie, że jeśli jesteś utalentowanym młodym sportowcem, to bałagan ci nie przeszkodzi. Poświęcona temu jest kampania "Let the Spills Begin" ("Niech się rozlewa") z udziałem Julie Chu (amerykańskiej medalistki olimpijskiej i napastniczki w narodowej, kobiecej reprezentacji hokeja na lodzie).

- Kampanie Blend-a-Med(R) i Crest(R), w których udział biorą Alena Leonowa (rosyjska nadzieja olimpijska w łyżwiarstwie figurowym) i Evan Lysacek (amerykański złoty medalista w łyżwiarstwie figurowym), przypominają, że jeśli chcesz, by cię zauważono "musisz być gotowy na swoje pięć minut".

"Bez mojej mamy nigdy nie byłbym w sporcie tym, kim jestem dzisiaj" - powiedział Sven Kramer, holenderski złoty medalista w łyżwiarstwie szybkim. - "Jestem więc dumny z faktu, że Gillette objęło nade mną patronat nie tylko dlatego, że marka ta oznacza najwyższą jakość, ale też z uwagi na to, jak dużo uwagi Gillette poświęciło mojej matce".

Komentarza udzieliła także amerykańska złota medalistka, Lindsey Vonn. "To dla mnie zaszczyt uczestniczyć w programie ‘Dziękuję Ci, Mamo’ i znajdować się w gronie najlepszych sportowców świata, których sponsorem jest P&G oraz szereg wiodących marek. Podczas treningów i zawodów zmagamy się ze wszystkimi żywiołami. Skóra narciarzy, w tym również moja, wystawiona jest w zimie na ekstremalne warunki pogodowe. Dlatego też ufam marce Olay, wiedząc, że w pełni zatroszczy się o zdrowie mojej skóry".

W serii filmów pt. "Wychowując olimpijczyka" P&G składa hołd matkom sportowców z całego świata, przypominając, czego codziennie uczą nas nasze rodzicielki. Poprzez pierwsze kroki i pierwsze porażki, filmy te pokazują bezwarunkową miłość, jaką matki, bez względu na wszystko, darzą swoje dzieci. Do grupy sportowców, którym poświęcono tę serię, dołączyli Tessa Virtue i Scott Moir (zdobywcy złotych medali dla Kanady w łyżwiarstwie figurowym), sponsorowani przez produkty marki P&G Beauty, Pantene i Olay, amerykanka Julie Chu, której sponsorem jest Bounty, oraz Jekatierina Bobrowa (łyżwiarka figurowa z Rosji) sponsorowana przez Venus(R).

"Od Pampers poprzez Crest i Ariel, każda z naszych marek istnieje po to, by służyć matkom i ich rodzinom" - powiedziała Pritchard. - "Kiedy więc widzimy determinację, poświęcenie i siłę charakteru, które wiodą sportowca na igrzyska, dostrzegamy też jego matkę, bo to ona pomogła mu je wyćwiczyć. Dlatego nasze marki nie koncentrują się wyłącznie na sportowcach, ale również na wspieraniu ich matek".

Pierwsze filmy z serii "Wychowując olimpijczyka" obejrzeć można na stronie: P&G Raising an Olympian https://www.youtube.com/watch?v=BzuyLikX7EA&list=PL4ACRSdk0JhHHQWBKj7SQNGudzDTBhP0h&index=1).

W ramach działań P&G na rzecz zapewnienia matkom z każdego zakątka globu wszystkiego co najlepsze, kampania "Dziękuję Ci, Mamo" zrealizowana zostanie w oparciu o różne media i punkty sprzedaży. W dwóch milionach sklepów na całym świecie podziwiać będzie można wystawy i regały z produktami poświęcone Igrzyskom, a także nabyć artykuły w opakowaniach o tej tematyce.

Zdjęcia, materiały filmowe i dodatkowe informacje poświęcone kampanii "Dziękuję Ci, Mamo" dostępne są na stronie http://www.image.net/pgolympicgames.

Informacje o P&G

Za pośrednictwem swoich marek P&G obsługuje ok. 4,8 mld ludzi na całym świecie. Firma posiada silne portfolio zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Ace(R), Always(R), Ambi Pur(R), Ariel(R), Bounty(R), Charmin(R), Crest(R), Dawn(R), Downy(R), Duracell(R), Fairy(R), Febreze(R), Fusion(R), Gain(R), Gillette(R), Head & Shoulders(R), Iams(R), Lenor(R), Mach3(R), Olay(R), Oral-B(R), Pampers(R), Pantene(R), Prestobarba(R), SK-II(R), Tide(R), Vicks(R), Wella(R) oraz Whisper(R). P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek znaleźć można na stronie: http://pg.com.  

Galeria multimediów/zdjęć: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131028005887/en/

KONTAKT:

P&G

Jeannie Tharrington

tel. +1-513-698-4607

e-mail: tharrington.jm@pg.com

lub

MMK

Tamara Jacobs

tel. +1-770-971-0677

e-mail: tamara.jacobs@ketchum.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.10.2013, 18:30
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii