Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ponad 10 tys. meczów, 5504 drużyn, około 42 tys. zawodniczek i zawodników - to imponujący bilans ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion” piłki nożnej dla dziewcząt i chłopców, który odbył się w ramach programu „Aktywna Szkoła”. Finałowe zmagania poprzedziły rozgrywki lokalne, regionalne i wojewódzkie. Dzięki organizacji poszczególnych etapów turniej stworzył możliwości do wypatrzenia największych młodych talentów, które w przyszłości być może będą reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej.
Gośćmi honorowymi turnieju byli piłkarze reprezentacji Polski - Jakub Moder i Kacper Urbański, którzy cieszyli się wielkim zainteresowaniem młodych zawodników oraz kibiców. To wyjątkowe wydarzenie było możliwe dzięki współpracy Ministerstwa Sportu i Turystyki, Fundacji Orły Sportu oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej. Sponsorem generalnym turnieju był PZU.
Turniej „Z Orlika na Stadion” to doskonała okazja do promowania, aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży, upowszechnianiu sportu, zasad uczciwej gry oraz rozwijaniu współpracy z lokalnymi samorządami i szkołami. Kluczowym elementem programu jest otwarcie infrastruktury szkolnej poza godzinami zajęć oraz innych samorządowych obiektów sportowych, a także aktywizacja społeczeństwa dzięki zajęciom prowadzonym na tych obiektach przez nauczycieli wf, trenerów czy animatorów sportu.
Źródło informacji: PZU
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 20.11.2024, 15:17 |
| Źródło informacji | PZU |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kobiety, które czują mocniej. 7. edycja ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie"
Coraz więcej młodych Polek identyfikuje się jako kobiety neuroatypowe - z ADHD, w spektrum autyzmu lub z podwyższoną wrażliwością sensoryczną. Dla wielu z nich wizyta u ginekologa bywa szczególnie stresująca. Firma Gedeon Richter Polska, w tegorocznej odsłonie kampanii „W kobiecym interesie. Bez wyjątku”, skierowała uwagę także na tę grupę. To nie trend ani moda - to realna potrzeba uwzględnienia różnorodnych doświadczeń i odczuć kobiet, które „czują mocniej”.- 04.12.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Gedeon Richter
-
Image
Birsztany opublikowały katalog workation, ukazując najlepsze miejsca do pracy zdalnej i wypoczynku
Centrum Informacji Turystycznej w Birsztanach przygotowało specjalny katalog ofert pracy dla osób, które pracują zdalnie i chcą połączyć pracę z wypoczynkiem w kurorcie. Katalog przygotowany w języku polskim pozwoli polskim firmom i specjalistom odkryć Birsztany jako bliskie i inspirujące miejsce do pracy zdalnej.- 28.11.2025, 18:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Centrum Informacji Turystycznej w Birsztanach
-
Image
Badanie słuchu za pomocą telefonu? Prof. Henryk Skarżyński przedstawił bezpłatną aplikację
Podczas VII Kongresu „Zdrowie Polaków” w Światowym Centrum Słuchu, prof. Henryk Skarżyński ogłosił premierę aplikacji H.EAR BOX mobile. To nowoczesne narzędzie umożliwiające wstępną diagnostykę oraz regularne monitorowanie słuchu przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania słuchawek.- 28.11.2025, 12:43
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Światowe Centrum Słuchu
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ