Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ponad 10 tys. meczów, 5504 drużyn, około 42 tys. zawodniczek i zawodników - to imponujący bilans ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion” piłki nożnej dla dziewcząt i chłopców, który odbył się w ramach programu „Aktywna Szkoła”. Finałowe zmagania poprzedziły rozgrywki lokalne, regionalne i wojewódzkie. Dzięki organizacji poszczególnych etapów turniej stworzył możliwości do wypatrzenia największych młodych talentów, które w przyszłości być może będą reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej.
Gośćmi honorowymi turnieju byli piłkarze reprezentacji Polski - Jakub Moder i Kacper Urbański, którzy cieszyli się wielkim zainteresowaniem młodych zawodników oraz kibiców. To wyjątkowe wydarzenie było możliwe dzięki współpracy Ministerstwa Sportu i Turystyki, Fundacji Orły Sportu oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej. Sponsorem generalnym turnieju był PZU.
Turniej „Z Orlika na Stadion” to doskonała okazja do promowania, aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży, upowszechnianiu sportu, zasad uczciwej gry oraz rozwijaniu współpracy z lokalnymi samorządami i szkołami. Kluczowym elementem programu jest otwarcie infrastruktury szkolnej poza godzinami zajęć oraz innych samorządowych obiektów sportowych, a także aktywizacja społeczeństwa dzięki zajęciom prowadzonym na tych obiektach przez nauczycieli wf, trenerów czy animatorów sportu.
Źródło informacji: PZU
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 20.11.2024, 15:17 |
| Źródło informacji | PZU |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Nowatorski projekt Katarzyny Cichopek: probiotyki w służbie czystości
Katarzyna Cichopek startuje z kolejnym biznesem. Na rynek wchodzi jej marka Harmony - linia środków czystości premium z probiotykami. Produkty oparte są na aktywnych szczepach bakterii probiotycznych i wspierają zdrowy mikrobiom domu.- 17.11.2025, 15:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: All 4 Comms
-
Image
Wypad w góry nie tylko zimą? Skyscanner ujawnia trend „Na wysokości”: górskie podróże poza sezonem rosną w siłę
- 17.11.2025, 09:30
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Skyscanner
-
Image
Neba: świadoma pielęgnacja tatuażu zaczyna się w koszyku - wiedz, co wybierasz
Tatuaż to inwestycja, pamiątka, element tożsamości. Jego piękno i wyrazistość zależą nie tylko od pracy artysty, ale także od świadomej pielęgnacji, która zaczyna się już w momencie wyboru kosmetyków. Polska marka kosmetyków do tatuażu Neba podkreśla: to, co trafia na naszą skórę, decyduje o komforcie gojenia i wyglądzie tatuażu na lata.- 14.11.2025, 10:20
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Neba
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ