Newsletter

Zdrowie i styl życia

Założycielka Glamhive Stephanie Sprangers i stylistka gwiazd Nicole Chavez ogłaszają Digital Winter Style and Beauty Summit

25.02.2021, 12:01aktualizacja: 25.02.2021, 12:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire - Digital Winter Style and Beauty Summit
Business Wire - Digital Winter Style and Beauty Summit
Konferencja zgromadzi liderów branży stylistycznej i kosmetycznej, by rozmawiać o modzie, pięknym wyglądzie i przedsiębiorczości.

SEATTLE i LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Firma Glamhive ogłosiła swoją czwartą konferencję online, która odbędzie się 27 lutego 2021 r. W konferencji Glamhive Digital Winter Style and Beauty Summit udział wezmą czołowi przedstawiciele i przedstawicielki świata mody i piękna, od stylistki odpowiedzialnej za wizerunek Kristen Bell, po Cindy Eckert, założycielkę firm i inwestorkę w firmy otwierane przez kobiety, których wartość szacowana jest na miliard dolarów. Innowacyjne liderki będą dyskutować o modzie, pięknie, przedsiębiorczości i innych kwestiach. Wydarzenie wspólnie poprowadzą Stephanie Sprangers i Nicole Chavez.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210224005275/en/

„Uwielbiam być częścią wydarzeń poświęconych modzie i urodzie organizowanych przez Glamhive, w szczególności w tych trudnych czasach. Konferencje te budują poczucie wspólnoty, którego brakuje w świecie twórców, a poza tym nawiązałam wspaniałe relacje z innymi artystami” - powiedziała Nicole Chavez, stylistka gwiazd. Nicole jest obecnie jedną z najpopularniejszych stylistek. Do grona jej klientek należą najpopularniejsze gwiazdy, między innymi Kristen Bell, Rachel Bilson, Jessica Simpson, Ellie Bamber, Scarlett Johansson i Catherine Zeta-Jones. Jej pracę obserwować można w wielu czasopismach, w tym W, InStyle i Harper's Bazaar.

„Wizją Glamhive jest udostępnienie możliwości osobistej stylizacji każdemu, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, a nasze cyfrowe wydarzenia doskonale ją uzupełniają. Dobrą stroną minionego roku jest to, że uzyskaliśmy możliwość przeniesienia naszych konferencji poświęconych stylowi do sfery cyfrowej, a tym samym wszyscy, niezależnie od tego gdzie się znajdują, mają szansę na poznanie najlepszych przedstawicieli branży i uczyć się od nich” - powiedziała założycielka i dyrektor generalna Glamhive. Stephanie Sprangers jest założycielką i dyrektor generalną Glamhive, internetowego serwisu stylizacji osobistej, który zapewnia wszystkim dostęp do znanych specjalistów i specjalistek stylizacji i wizażu osobistego, rekrutowanym bezpośrednio z Hollywood oraz z Instagrama. Firma Glamhive opracowała autorskie oprogramowanie, które pozwala przeprowadzić proces stylizacji w 100% online, umożliwiając ludziom pracę ze stylistami w dowolnym miejscu na świecie.

Podczas tego całodziennego, biletowanego wydarzenia wystąpi ponad 60 prelegentów i prelegentek. Poniżej znajduje się przegląd niektórych tematów, które będą poruszane przez zaproszone gwiazdy.

TEMATY

Wydarzenie podzielone zostanie na 22 segmenty, składające się na dwa bloki tematyczne. Są to:

· Styl z czerwonego dywanu: Tworzenie kultowych stylizacji,

· Trendy 2021 roku: Styl po pandemii,

· Wygrana w grze o styl: Vintage to twoja tajna broń,

· Zasady stylizacji: Jak uzyskać najlepszy styl twojego życia,

· Beauty Boss Babe: Wywiad z Jamie Kern Limą,

· Wszystko, co musisz wiedzieć o „łatwych” włosach,

· Socjalizujmy się: Najlepsze trendy na Instagramie i TikToku,

· Astrologia mody: z Susan Miller,

· Nie tylko to, co widoczne: Co mówią o tobie twoje ubrania?

· Zwrot z inwestycji w styl: Dlaczego opłaca się dobrze ubrać?

· Jak to stworzyłam: Świetne rady od kobiet, które dotarły na szczyt.

PRELEGENCI I PRELEGENTKI

Wśród prelegentów i prelegentek znajdują się znane postacie ze świata stylizacji, wizażu i kreowania wizerunku, które pracują z największymi nazwiskami w Hollywood i poza nim, m.in., z takimi gwiazdami jak, Angelina Jolie, Serena Williams, Mandy Moore, Sarah Jessica Parker, Kristen Bell, Khloe Kardashian, Robert Downey Jr., Keanu Reeves, Sharon Stone, Serena Williams, Miranda Lambert, Julianne Moore i wiele innych.

STYLIŚCI I STYLISTKI GWIAZD

Nicole Chavez, Jill + Jordan, Jeanne Yang, Jennifer Rade, Tara Swennen, Janelle Miller, Lindsey Dupuis, Tiffany Gifford, Kesha McLoud i Sonia Young.

WIZAŻYŚCI/WIZAŻYSTKI I STYLIŚCI/STYLISTKI FRYZUR

Tommy Buckett, Todd Harris, Diana Madison, Danny Moon, AJ Crimson i Helen Reavey.

PRZEDSTAWICIELE I PRZEDSTAWICIELKI ŚWIATA BIZNESU, PROJEKTANCI/PROJEKTANTKI ORAZ LIDERZY/LIDERKI BIZNESU

Claire Sulmers (Fashion Bomb Daily), Hillary Kerr (WhoWhatWear), Tara Rudes Dann (L'Agence), Steven Dann (projektant), Cindy Eckert (The Pink Ceiling Fund), Helen Ravey (Act+Acre), Cassandra Cadwell (Violet Grey), Michelle Waugh (projektantka), Clarissa Egana (Port De Bras), Amy Rosoff Davis (trenerka gwiazd), Jamie Kern Lima (IT Cosmetics).

MODERATORZY I MODERATORKI

Brian Underwood (O Magazine), Brooke Jaffe (Penske Media), Pandora Amoratis (Daily Mail), Andrea Lavanthal (PEOPLE), Robin Nazzaro (O Magazine), Alexis Bennett (Vogue) i Kibwe Chase-Marshall (The Kelly Initiative).

Całodzienne bilety na konferencję kosztują 149 dolarów. Sponsorem reprezentującym konferencji Glamhive Digital Winter Style and Beauty Summit jest Mary Kay i Mary Kay Global Design Studio.

Więcej informacji na stronie www.glamhive.com/upcoming.

Glamhive

Firma Glamhive została założona w 2017 r. przez Stephanie Sprangers, której wizją było zdemokratyzowanie kreowania własnego stylu w oparciu o założenie, że pewność siebie, jaką daje atrakcyjny wygląd, nie powinna być dostępna wyłączne dla bogatych i sławnych.

Platforma stylizacji online zapewnia wszystkim posiadającym Wi-Fi dostęp do stylistów, którzy zapewnią wsparcie pozwalające stać się najlepszą wersją siebie. Dla stylistów jest to łatwa w użyciu, a jednocześnie kompleksowa platforma, która pomaga im rozwijać sieć klientów i działalność, w stu procentach wirtualnie.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210224005275/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT: Stephanie Sprangers, założycielka i dyrektor generalna Glamhive

e-mail: stephanie@glamhive.com

tel. +1.206.851.0446

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.02.2021, 12:01
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ