Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zaprezentowany przez ICE-T teledysk oddający hołd piłce nożnej z udziałem Lou Diamond Phillipsa i gwiazdy serialu „Breaking Bad” przekroczył milion wyświetleń na YouTube po ponownym otwarciu stadionów piłkarskich

21.04.2022, 08:34aktualizacja: 21.04.2022, 08:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ESW Management
PR Newswire/ESW Management

LOS ANGELES, 20 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Po ponownym otwarciu boisk piłkarskich teledysk „It’s a Beautiful Game” uzyskał ponad milion wyświetleń na YouTube.

Legendarny aktor i gwiazda rapu ICE-T zaprezentował piosenkę i teledysk powstałe w hołdzie dla piłki nożnej z myślą o stadionach piłkarskich. Za produkcję teledysku odpowiada firma ESW Management. Od czasu ponownego otwarcia stadionów w związku z wyhamowaniem pandemii liczba wyświetleń wideoklipu na YouTube gwałtownie wzrosła.

„Dysponowaliśmy już nagranym i zmontowanym materiałem, który zgodnie z naszymi założeniami miał zostać zaprezentowany na ponad 4 tys. stadionów, jednak dwa tygodnie przed premierą zapadła nagła decyzja o zamknięciu wszystkich obiektów. Po ich ponownym otwarciu liczba wyświetleń teledysku na YouTube skoczyła z kilku tysięcy do ponad miliona w ciągu zaledwie kilku ostatnich miesięcy” - mówi Jesse Stenger, jeden z producentów teledysku.

W klipie występuje również RJ Mitte, aktor znany z roli Waltera Juniora w serialu „Breaking Bad”. W zabawie wziął udział nawet komik Carrot Top.

„Lou Diamond Phillips idealnie nadawał się do tego teledysku ze względu na jego ogromną popularność w Ameryce Południowej, którą zyskał dzięki roli w filmie >>La Bamba<<. Nawiązując do kultowego filmu, który przyniósł aktorowi międzynarodową sławę, twórcy teledysku nie tylko obsadzili go w roli bramkarza, ale również dali mu gitarę, którą paruje strzały, tak jak robił to w filmie” - mówi Stenger.

Utwór napisał i nagrał Brian Evans, znany na całym świecie piosenkarz jazzowy, który popularnością cieszy się zwłaszcza w Ameryce Łacińskiej i Azji.

„>>It’s A Beautiful Game<< to hołd dla piłki nożnej i każdego dnia otrzymujemy prośby o przyznanie licencji na teledysk z myślą o anglojęzycznych fanach, którzy czekają na lekką i wesołą piosenkę z piłkarskim motywem przewodnim. Skupiliśmy się na krajach, które najbardziej słyną z piłki nożnej, zamiast stawiać na konkretny zespół, tak by materiał mógł być prezentowany na ponad 4 tys. obiektach” - podsumował Stenger.

Teledysk nakręcono w Argentynie, Brazylii, Meksyku, na Hawajach i w Las Vegas.

Wideo - https://www.youtube.com/watch?v=Y1IXFQBZW6k

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1800516/ESW_Management.jpg

Źródło: ESW Management

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.04.2022, 08:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii