Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Potentat z branży kosmetycznej oraz zdobywczyni nagród Grammy przedstawiają nową globalną linię zapachu
NOWY JORK, 16 listopada 2010 r. /PRNewswire/ - Coty Inc., wiodąca światowa firma z branży kosmetycznej oficjalnie ogłasza zawarcie umowy z Lady Gagą - artystyczną potęgą obecną w wielu krajach i mającą wiele twarzy - obejmującej stworzenie i wprowadzenie na rynek jej pierwszego autorskiego zapachu.
Lady Gaga, która na całym świecie sprzedała 13 mln albumów i 52 mln singli, to dziś jedna z najbardziej wpływowych gwiazd o najsilniejszej pozycji, jak również najnowszy, dynamiczny nabytek w galerii sław współracujących z firmą Coty. Zapach firmowany przez Lady Gagę, słynącą ze swego wyjątkowego stylu, będzie kolejnym przejawem jej wszechstronnego talentu, który ma odzwierciedlenie w jej muzyce, teledyskach, modzie i sztuce.
Stworzenie zapachu pozwoli artystce na bardziej intymny kontakt z jej fanami na całym świecie. "Uniwersalny urok Lady Gagi sprawia, że jest ona przedmiotem fascynacji. Artystka ta emanuje nadzwyczajną siłą, a jej brawura, prowokacyjność i seksapil to trzy cechy, które staną się inspiracją nowego zapachu" - powiedział Bernd Beetz, dyrektor generalny Coty Inc.
"Coty to uznany na świecie lider w branży zapachów firmowanych przez sławne osoby. Wiodąca rola Coty w tej dziedzinie, w skali światowej, jest niepodważalna - powiedział Beetz. - Pragniemy powitać Lady Gagę w rodzinie Coty i z niecierpliwością oczekujemy zniesienia ograniczeń, które pozwolą ludziom doświadczać piękna w odmienny i unikalny sposób".
Linia zapachów, która nie ma jeszcze nazwy, ma zostać wprowadzona na rynek wiosną 2012 r. Jego dystrybucją na całym świecie kierować będzie dział Beauty Division firmy Coty w ścisłej współpracy z Lady Gagą, która zostanie dyrektorem kreatywnym, oraz jej zespołem Haus of Gaga.
"Działania marketingowe związane z zapachem Lady Gagi będą miały bezprecedensowy i przełomowy charakter - powiedział Steve Mormoris, starszy wiceprezes ds. światowego marketingu w Coty Beauty. - Pracujemy nad wydobyciem istoty znakomitości Lady Gagi i zawarciem jej w aromacie, który obejmuje oszałamiające doznania zapachowe i ponadczasowy projekt opakowania, stanowiący część ogólnej wrażliwości artystycznej Lady Gagi" - mówił Mormoris.
Plany marketingowe związane z zapachem są obecnie w fazie przygotowania.
Więcej informacji zostanie podanych przed wprowadzeniem produktu na rynek. Nie ujawniono finansowych warunków umowy.
Informacje o firmie Coty Inc.
Firma Coty została stworzona w Paryżu w 1904 r. przez Francois Coty’ego, którego uważa się za twórcę nowoczesnego przemysłu perfumeryjnego.
Dzisiaj Coty Inc. to uznany światowy lider w branży kosmetycznej, którego roczne obroty netto ze sprzedaży sięgają 4 mld dolarów. Kierując się duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacyjnością i kreatywnością firma zbudowała bezkonkurencyjne portfolio na bazie znakomitych marek, a jej innowacyjne produkty docierają do klientów na 90 rynkach całego świata.
Produkty z portfolio Coty Prestige sprzedawane są w prestiżowych oraz ekskluzywnych sklepach i obejmują marki: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Home Skin Lab, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, L.A.M.B. (zapach firmowany przez Gwen Stefani), La Voce Renee Fleming, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, Sarah Jessica Parker, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.
Portfolio produktów z serii Coty Beauty ma szerszą dystrybucję i obejmuje marki: adidas, ASTOR, Baby Phat, Beyonce Knowles, Celine Dion, Chupa Chups, David and Victoria Beckham, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS, Halle Berry, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, La Cross, Miss Sixty, Miss Sporty, N.Y.C. New York Color, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Shania Twain, Stetson, Tim McGraw oraz Tonino Lamborghini.
Coty i Puig Fashion oraz Beauty S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu dystrybucji linii perfum firmowanych przez Ninę Ricci, Carolinę Herrerę, Pradę, Paco Rabanne i Antonio Banderasa na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady.
Więcej informacji nt. firmy Coty znaleźć można na stronie http://www.coty.com
(1) Niedostępne w Ameryce Północnej
Informacje o Lady Gadze
Lady Gaga podbiła globalną scenę kultury w ubiegłym roku dzięki robiącym furorę piosenkom pop i śmiałym kreacjom scenicznym. Sprzedała na całym świecie ponad 13 mln egzemplarzy debiutanckiego albumu "The Fame" i ponad 50 mln singli, co dało jej status najbardziej przełomowej gwiazdy muzycznej dziesięciolecia.
To pierwsza piosenkarka w historii, której cztery hity z debiutanckiego albumu ("Just Dance", "Poker Face", "LoveGame" i "Paparazzi") osiągnęły 1. miejsca list przebojów. Jest to także jedyna artystka ery cyfrowej, której pierwsze dwa przeboje osiągnęły sprzedaż 5 mln egzemplarzy. Gaga pobiła ten rekord, gdy jej singiel "Poker Face" sprzedał się w liczbie 5 mln egzemplarzy oraz gdy jej debiutancki singiel "Just Dance" dokonał tego samego rok wcześniej.
Teledyski artystki w Internecie mają w sumie ponad 1 mld wyświetleń, a "The Fame" jest najlepiej sprzedającym się cyfrowym albumem wszechczasów. Lady Gaga to czołowa postać także w świecie portali społecznościowych. Liczba osób, które kliknęły przycisk "Lubię to" w jej profilu na portalu Facebook przekroczyła 21 mln; piosenkarka zajmuje też 1. miejsce na portalu Twitter dzięki 6,9 mln osób, które śledzą jej wpisy. W ubiegłym roku, po wydaniu albumu "The Fame Monster” (reedycja "The Fame”) Lady Gaga wyruszyła na tournee, czyli efektowną "elektro-pop-operowa" trasę koncertową nazwaną "The Monster Ball".
W czasach, gdy uczestnictwo w koncertach uległo znacznemu spadkowi, tournee Lady Gagi jest oszałamiającym sukcesem. Jako zdobywczyni dwóch nagród Grammy (otrzymała sześć nominacji), Lady Gaga pobiła ostatnio rekord także jeśli chodzi o nagrody stacji MTV dla najlepszego teledysku (MTV Video Music Award) zdobywając w 2010 r. aż 13 nominacji.
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
Cysette Burset
tel. +1-212-479-4549
e-mail: cysette_burset@cotyinc.com
lub
Lindsay Wooten
tel. +1-202-828-8829
e-mail: Lindsay.Wooten@fleishman.com
Żródło informacji: PRNewswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.11.2010, 10:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |