Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"W konkursie należało zgłosić konkretny, zrealizowany projekt, czyli inwestycję już zakończoną. Wybór Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni, dokładnie 'rewitalizacja hal łukowych dawnej zajezdni autobusowej' nie był przypadkowy. Choć obecnie realizowany jest II i III etap rozwoju Parku - ogromna inwestycja ze środków UE, to już obecne efekty uruchomienia Parku dzięki projektowi z 2001 r. mogą stanowić wzór w skali Polski i Europy" - mówi Anna Somorowska, prezes Agencji Rozwoju Gdyni, która złożyła ofertę do konkursu.
Oddaj swój głos na ulubione miasto dobrego wzoru! Konkurs główny zostanie rozstrzygnięty w wyniku obrad jury, ale już obecnie trwa konkurs internetowy, który elektryzuje setki tysięcy mieszkańców oraz miłośników dobrego designu z całej Polski. Głosować można na stronie: http://lotto4citylife.pl - zakładka DesigNOWE Miasto. Wszystkich miłośników miast dobrego wzoru, w tym Gdyni zachęcamy gorąco do udziału w konkursie. Wśród głosujących rozlosowana zostanie wycieczka do Barcelony. Gdynia – azymut na europejskie miasto design.
Miasto Gdynia, które jako pierwsze miasto w Polsce postawiło na nowoczesną kreację - wzornictwo przestrzeni miejskiej, a także innowacje poprzez design. Gdynia angażuje się zarówno w procesy wspierania sektorów kreatywnych (wydarzenia, warsztaty), inkubowanie i rozwijanie talentów, jak i podejmowanie takich wyzwań jak innowacje w architekturze i przestrzeni miejskiej, czy unikalne projekty rewitalizacji obiektów poprzemysłowych.
Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się podczas uroczystej gali na zakończenie Dni Designu – 25 maja, w Pałacu Wilanowskim w Warszawie.
KONTAKT:
Anna Somorowska
tel. (58) 669 70 04
e-mail: sekretariat@arg.gdynia.pl
Źródło informacji: Agencja Rozwoju Gdyni
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.05.2011, 12:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |