Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BOSTON - (BUSINESS WIRE) - Gillette, marka P&G, przestawiła dzisiaj zespół 24 światowej klasy sportowców z 18 krajów, którzy będą reprezentować najpopularniejszą na świecie markę kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn na Igrzyskach Olimpijskich 2012 w Londynie. Wśród sportowców znaleźli się: Roger Federer ze Szwajcarii, Ryan Lochte ze Stanów Zjednoczonych, Lin Dan z Chin, Emmanuel Ginobili z Argentyny oraz Sir Chris Hoy z Wielkiej Brytanii. Każdy z tych zawodników będzie uczestniczyć w działaniach mających na celu zainspirowanie i zachęcenie przyszłych pokoleń do osiągania wysokich celów poprzez podejmowanie wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu.
Kampania Gillette będzie pierwszym programem przeprowadzonym w ramach dalekosiężnego, 10-letniego partnerstwa P&G z Ruchem Olimpijskim. "Uważamy, że kampania Gillette jest idealnym akcentem rozpoczynającym program Igrzysk Olimpijskich P&G - powiedział Marc Pritchard, główny specjalista P&G ds. marketingu i budowania marki na świecie. - Wszyscy sportowcy zdobyli łącznie 18 rekordów świata i 55 mistrzostw świata - są oni uosobieniem wielkiego zaangażowania w doskonałość, która inspiruje nas jako firmę".
Wybrani sportowcy prezentują ideę promowaną przez Gillette, mówiącą o tym, że w sporcie oraz w życiu dobry start jest decydujący. Kluczem do sukcesu w wielu dyscyplinach sportu może być odpowiednie przygotowanie sportowca oraz jego działania w pierwszych milisekundach, a niekoniecznie w ostatnich chwilach zawodów. Gillette ma nadzieję zainspirować przyszłe pokolenia olimpijczyków poprzez osobiste historie, które przedstawiają znaczenie dobrego startu z perspektywy sportowców. Kampania wzmocni również rolę Gillette jako marki zapewniającej ponad 800 milionom mężczyzn na całym świecie możliwość rozpoczęcia dnia od wygodnego i skutecznego pozbycia się zarostu, głównego zabiegu pielęgnacyjnego gwarantującego mężczyznom dobre rozpoczęcie dnia i sprawiającego, że mogą oni wyglądać i czuć się jak najlepiej.
Badania pokazują, że wczesne wzbudzenie zainteresowania i wsparcie ze strony trenerów, lokalnych klubów sportowych i ośrodków kultury może pomóc dzieciom w osiąganiu sukcesów w życiu.* Gillette i sportowcy zaangażowani w kampanię wskażą organizacje, które umożliwiły im dobry start, i poczynią wkład lub wezmą udział w serii działań obejmujących coaching, szkolenia i warsztaty w swoich miejscowych organizacjach przed i bezpośrednio po Olimpiadzie - wszystko to w celu zapewnienia przyszłym pokoleniom marzącym o udziale w olimpiadzie podobnych szans.
"Widziałem na własne oczy, jak program umożliwiający udział we wczesnych latach życia wpływa pozytywnie na życie młodych ludzi - powiedział sportowiec Gillette, Roger Federer. - Sportowcy współpracujący z Gillette mają wspaniałą możliwość zainspirowania młodych sportowców do osiągania znaczących efektów".
"Ambasadorzy Gillette na własnym przykładzie pokazują, jak istotny wpływ ma dobry start w życiu i w wydarzeniach sportowych, w których biorą udział - powiedział Patrice Louvet, prezes P&G ds. pielęgnacji i golenia na świecie. - Mamy zaszczyt powitać ten niezwykły zespół sportowców w rodzinie Gillette. Mamy nadzieję, że razem uda nam się naprawdę zmienić życie młodych sportowców z całego świata”.
Następujący sportowcy z całego świata jednoczą się z Gillette w tym wspólnym celu:
- Emmanuel Ginobili - Argentyna, koszykówka
- Thomaz Bellucci - Brazylia, tenis
- Murilo Endres - Brazylia, siatkówka
- Paulo Ganso - Brazylia, piłka nożna
- Felipe Franca Silva - Brazylia, pływanie
- Tomas Gonzalez - Chile, gimnastyka
- Lin Dan - Chiny, badminton
- Alain Bernard - Francja, pływanie
- Rudy Fernandez - Hiszpania, koszykówka
- Shinji Kagawa - Japonia, piłka nożna
- Alexandre Despatie - Kanada, nurkowanie
- Yahel Castillo - Meksyk, nurkowanie
- Fernando Platas - Meksyk, nurkowanie
- Paul Biedermann - Niemcy, pływanie
- Mario Bazan - Peru, lekka atletyka (biegi średniodystansowe)
- Nikita Lobintsev - Rosja, pływanie
- Tyson Gay - Stany Zjednoczone, lekka atletyka (100m)
- Ryan Lochte - Stany Zjednoczone, pływanie
- Roger Federer - Szwajcaria, tenis
- Andriy Govorov - Ukraina, pływanie
- Sir Chris Hoy - Wielka Brytania, kolarstwo
- Liam Tancock - Wielka Brytania, pływanie
- Albert Subirats - Wenezuela, pływanie
- Matteo Tagliariol - Włochy, szermierka
**Nazwiska pozostałych sportowców zostaną wymienione w późniejszym terminie
Światowe partnerstwo P&G z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (ang. International Olympic Committee, IOC) na rzecz wspierania Ruchu Olimpijskiego obejmuje pięć kolejnych igrzysk olimpijskich - od tych w Londynie w 2012 r. po igrzyska w 2020 roku.
Oprócz sponsorowania tych elitarnych sportowców przez Gillette, P&G wspiera także osoby, które umożliwiły zawodnikom realizację ich olimpijskich marzeń – czyli matki. Jako "Dumny Sponsor Mam" (ang. Proud Sponsor of Moms), P&G każdego dnia wspiera mamy poprzez marki, które ułatwiają im życie. W ramach Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie, kampania P&G "Dziękuję Ci, Mamo" (ang. Thank You, Mom) przyczyni się do poprawy codziennego życia ponad miliona mam na całym świecie, ze zobowiązaniem zebrania 5 mln USD w celu wspierania sportów młodzieżowych. P&G wesprze również tysiące matek olimpijczyków w przeżywaniu Igrzysk Olimpijskich wraz ze swoimi dziećmi poprzez zapewnienie usług i biletów na wydarzenia sportowe w Londynie.
*Badanie absolwentów klubów sportowych dla dziewcząt i chłopców przeprowadzone przez firmę Harris, wywiady zostały przeprowadzone w okresie od 15 listopada 2006 r. do 16 marca 2007 r.
Informacje o dziedzictwie sportowym Gillette
Na początku pierwszej dekady XX wieku Gillette miało wizję, by połączyć markę z najważniejszymi dyscyplinami sportowymi i najwyższej klasy sportowcami. Była to kluczowa strategia, która pomogła firmie w osiągnięciu pozycji światowego lidera w kategorii kosmetyków do golenia. Firma Gillette gościła w wielu amerykańskich domach poprzez historyczne programy telewizyjne pod nazwą "Gillette Cavalcade of Sports". Od tego czasu firma Gillette wypromowała wiele wydarzeń sportowych w USA, między innymi: mecze bokserskie rozgrywane w ramach mistrzostw, pucharowe rozgrywki w futbolu amerykańskim rozgrywane przez drużyny amerykańskich uniwersytetów, rozgrywki głównej amerykańskiej ligi baseballu, PGA Tour(R) oraz Kentucky Derby. Firma Gillette sponsorowała międzynarodowe wydarzenia, włącznie z Pucharem Świata FIFA, Rugby, Pucharem Gillette w krykieta oraz Formułą 1. W 2002 r. firma Gillette ogłosiła porozumienie dotyczące wyłącznych praw do nazwy stadionu trzykrotnego zdobywcy pucharu Super Bowl, zespołu New England Patriots z Amerykańskiej Ligi Futbolowej. W połowie pierwszej dekady XXI wieku marka kontynuowała innowacyjne programy marketingowe z udziałem międzynarodowych gwiazd sportu na całym świecie. Dzisiaj Gillette kontynuuje swoją tradycję związaną z dziedzictwem sportowym poprzez programy marketingowe związane ze sportem, które realizowane są w wielu regionach na całym świecie.
Informacje o Procter & Gamble
P&G wpływa na jakość życia 4,4 mld ludzi na całym świecie, ulepszając je za pomocą swojego portfolio zaufanych marek dobrej jakości. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a marki P&G są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie. Najnowsze wiadomości oraz dokładne informacje o firmie P&G i jej markach znajdują się na stronie http://www.pg.com.
Zdjęcia/galeria multimedialna dostępne na stronie: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50122610&lang=en
KONTAKT:
Gillette:
Michael Norton
tel. 01-617-463-5777
e-mail: norton.mr@pg.com
lub
Agencja:
Paul Brovak, Taylor
tel. 01-212-714-5753
e-mail: pbrovak@taylorstrategy.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2012, 20:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |