Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Koncepcję komunikacji opracowaną przez Hausengel GmbH wyróżniono renomowaną nagrodą Health Media Award w kategorii "Komunikacja w przedsiębiorstwie i marketingu". Nagroda ta jest przyznawana za wybitne osiągnięcia w zakresie komunikacji zdrowotnej, a patronuje jej niemieckie stowarzyszenie Deutsche Gesundheitshilfe e.V. (DGH).
Ceremonia wręczenia nagród Health Media Award odbyła się 29 września w Kolonii w obecności 250 zaproszonych gości, w których gronie znaleźli się najwybitniejsi lekarze, dziennikarze, politycy, usługodawcy, doradcy oraz eksperci w dziedzinie marketingu i komunikacji. Nagroda jest wyrazem uznania za szczególne zaangażowanie i podkreśleniem roli laureatów jako godnych do naśladowania wzorów zachowań prospołecznych. Przyznawane są również wyróżnienia dla prowadzonych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii działań z szeroko pojętego zakresu komunikacji zdrowotnej, charakteryzujących się szczególnie wysoką jakością. Stają się one wyznacznikiem standardów dla poszczególnych dziedzin.
Elementem wyróżniającym koncepcję komunikacji stworzoną przez firmę Hausengel jest zachowanie równowagi między pierwiastkiem czysto biznesowym a ludzkim. Inteligentne połączenie różnych instrumentów takich jak strona internetowa, Facebook, Twitter, blog i inne sposoby komunikacji stwarza osobom zainteresowanym możliwość dostępu do platformy, na której mogą zasięgnąć informacji, wyrazić opinie, zarówno krytyczne, jak i pozytywne oraz przedstawić własne propozycje. Takie podejście przekonało również szacowne jury pod przewodnictwem profesora Klausa-Petera Dreykorna, które tej właśnie koncepcji przyznało pierwsze miejsce. Tym samym firma Hausengel GmbH dołączyła do grona znakomitych laureatów nagrody Health Media Award, do którego należą już m.in. Federalne Ministerstwo Ochrony Konsumentów, Fundacja Michael Stich Stiftung, Gunther von Hagens i jego wystawy z cyklu "Cielesne światy", wydawnictwo Gruner + Jahr (za periodyk stern) oraz niemiecki aktor Sky du Mont.
"Łączymy klasyczne działania PR z zasadami nowoczesnej komunikacji. Usługi naszej firmy nie są tu sprawą pierwszoplanową. Ważne jest szerokie spojrzenie na tematy społeczno-polityczne w Niemczech, powiązane z możliwością uczestniczenia w dialogu i wymianie poglądów. Oczywiście nie może tu również zabraknąć najróżniejszych porad - oferujemy naprawdę szeroki zakres treści" - podkreśla Juliane Schneider, kierownik ds. marketingu i komunikacji w Grupie Hausengel.
Zdobywając tę nagrodę firma Hausengel ponownie dowiodła, że pozycję lidera zajmuje nie tylko dzięki innowacyjnym koncepcjom całodobowej opieki medycznej, lecz również za sprawą swojego sposobu komunikacji.
Hausengel Betreuungsdienstleistungen GmbH
Od roku 2005 firma Hausengel pośredniczyła w zatrudnieniu 12 000 wykwalifikowanych opiekunów na terenie Niemiec. Żadne inne przedsiębiorstwo z branży nie posiada tak dużego doświadczenia w pośredniczeniu w zakresie zapewnienia całodobowej opieki. Spółka Hausengel z siedzibą w Heskem-Ebsdorfergrund zatrudnia prawie 50 pracowników etatowych. Od lutego 2011 r. przedsiębiorstwo, jako jedyne w branży, posiada certyfikat DIN ISO 9001. Akademia Hausengel jest ośrodkiem kształcenia zawodowego firmy Hausengel GmbH, certyfikowanym zgodnie z rozporządzeniem AZWV Federalnego Urzędu Pracy. Poprzez członkostwo w Radzie Gospodarczej Niemiec (Wirtschaftsrat Deutschland) firma Hausengel GmbH chce przyczynić się do kształtowania polityki gospodarczej i społecznej w rozumieniu społecznej gospodarki rynkowej.
Źródło informacji: Hausengel GmbH
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.10.2011, 10:49 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |