Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Jerzy Dudek opowie w warszawskim Empiku, jak być bardziej wytrzymałym

04.06.2012, 16:27aktualizacja: 04.06.2012, 16:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już w najbliższą środę, 6 czerwca, Jerzy Dudek spotka się z fanami w warszawskim Empiku Megastore Junior przy ul. Marszałkowskiej 116/122. Znany piłkarz opowie o nowej książce "Pod presją", którą napisał wspólnie z psychologiem sportowym, Pawłem Habratem. Początek spotkania o godz. 18:00.

"Pod presją" to nowoczesny poradnik, pokazujący, w jaki sposób radzić sobie ze stresem, wzmacniać drużynę i zamieniać porażki w sukces. Według autorów stres dotyka nie tylko sportowców, ale każdego z nas, a umiejętność radzenia sobie z nim zapewnia powodzenie także w trudnych sytuacjach w życiu codziennym. Treść wzbogacona jest zdjęciami z Mistrzostw Świata FIFA(TM) z 2010 roku oraz z prywatnego archiwum piłkarza, a także archiwalnymi depeszami PAP i fragmentami bloga Jerzego Dudka.

Jest to już drugie z kolei spotkanie, na którym można porozmawiać z Jerzym Dudkiem o książce i presji w życiu codziennym, a także wziąć autograf i zrobić pamiątkowe zdjęcie. W kolejnym tygodniu były reprezentant Polski i ambasador marki Castrol pojawi się w Empiku w Katowicach (13 czerwca).

Mecenasem publikacji jest Castrol EDGE, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012(TM). Więcej na temat książki można przeczytać na stronie: http://www.castrolfan.pl.

Paweł Habrat, współautor książki "Pod presją. Jak wytrzymałość psychiczna pomaga zwyciężać", na życzenie piłkarzy został włączony do sztabu reprezentacji podczas Euro. Z reprezentacją pracował już na zgrupowaniu w Austrii. Paweł Habrat to wykładowca w Wyższej Szkole Trenerów Sportu i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, opiekun Koła Naukowego Psychologii Sportu Uniwersytetu Warszawskiego, współpracownik Polskiego Związku Tenisa oraz w 2008 i 2010 roku - PKOl.

Fragment książki: "W Realu Madryt byliśmy jak gwiazdy rocka. Tłumy kibiców na lotnisku, przed hotelem, po treningu. Tak było za każdym razem. W samym Madrycie były 3 dzienniki, które pierwszych osiem stron poświęcały wyłącznie Realowi. Czasami można było przeczytać kompletną bzdurę i jeśli ktoś był wrażliwy, to siedział i zastanawiał się, po co ktoś to napisał, przecież to bez sensu. Dlatego trzeba było mieć do wszystkiego wyjątkowy dystans. Cristiano Ronaldo nie miał z tym żadnego problemu".

KONTAKT:

Nikodem Jaworski

Sport & Profit

tel. kom. +48 660 977 173

e-mail: njaworski@SportAndProfit.com

Źródło informacji: Sport & Profit

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.06.2012, 16:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ