Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Jerzy Dudek opowie w warszawskim Empiku, jak być bardziej wytrzymałym

04.06.2012, 16:27aktualizacja: 04.06.2012, 16:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już w najbliższą środę, 6 czerwca, Jerzy Dudek spotka się z fanami w warszawskim Empiku Megastore Junior przy ul. Marszałkowskiej 116/122. Znany piłkarz opowie o nowej książce "Pod presją", którą napisał wspólnie z psychologiem sportowym, Pawłem Habratem. Początek spotkania o godz. 18:00.

"Pod presją" to nowoczesny poradnik, pokazujący, w jaki sposób radzić sobie ze stresem, wzmacniać drużynę i zamieniać porażki w sukces. Według autorów stres dotyka nie tylko sportowców, ale każdego z nas, a umiejętność radzenia sobie z nim zapewnia powodzenie także w trudnych sytuacjach w życiu codziennym. Treść wzbogacona jest zdjęciami z Mistrzostw Świata FIFA(TM) z 2010 roku oraz z prywatnego archiwum piłkarza, a także archiwalnymi depeszami PAP i fragmentami bloga Jerzego Dudka.

Jest to już drugie z kolei spotkanie, na którym można porozmawiać z Jerzym Dudkiem o książce i presji w życiu codziennym, a także wziąć autograf i zrobić pamiątkowe zdjęcie. W kolejnym tygodniu były reprezentant Polski i ambasador marki Castrol pojawi się w Empiku w Katowicach (13 czerwca).

Mecenasem publikacji jest Castrol EDGE, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012(TM). Więcej na temat książki można przeczytać na stronie: http://www.castrolfan.pl.

Paweł Habrat, współautor książki "Pod presją. Jak wytrzymałość psychiczna pomaga zwyciężać", na życzenie piłkarzy został włączony do sztabu reprezentacji podczas Euro. Z reprezentacją pracował już na zgrupowaniu w Austrii. Paweł Habrat to wykładowca w Wyższej Szkole Trenerów Sportu i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, opiekun Koła Naukowego Psychologii Sportu Uniwersytetu Warszawskiego, współpracownik Polskiego Związku Tenisa oraz w 2008 i 2010 roku - PKOl.

Fragment książki: "W Realu Madryt byliśmy jak gwiazdy rocka. Tłumy kibiców na lotnisku, przed hotelem, po treningu. Tak było za każdym razem. W samym Madrycie były 3 dzienniki, które pierwszych osiem stron poświęcały wyłącznie Realowi. Czasami można było przeczytać kompletną bzdurę i jeśli ktoś był wrażliwy, to siedział i zastanawiał się, po co ktoś to napisał, przecież to bez sensu. Dlatego trzeba było mieć do wszystkiego wyjątkowy dystans. Cristiano Ronaldo nie miał z tym żadnego problemu".

KONTAKT:

Nikodem Jaworski

Sport & Profit

tel. kom. +48 660 977 173

e-mail: njaworski@SportAndProfit.com

Źródło informacji: Sport & Profit

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.06.2012, 16:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ