Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Klub Ekstraligi żużlowej z e-strategią

22.03.2012, 12:47aktualizacja: 22.03.2012, 12:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grupa AMP Media wspiera klub Ekstraligi żużlowej Włókniarz Częstochowa w zakresie planowania i realizacji e-strategii.

Kreowanie wizerunku, budowanie relacji z otoczeniem czy rozwój marki to działania realizowanie nie tylko przez przedsiębiorstwa, ale także organizacje sportowe. Włókniarz Częstochowa, klub Ekstraligi żużlowej, powierzył stworzenie oraz realizację strategii komunikacji w Internecie Grupie AMP Media. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce. "Zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą AMP Media, ponieważ agencja przedstawiła nam bardzo ciekawy pomysł na obecność w Internecie, zgodny z naszymi założeniami i celami" - tłumaczy Ireneusz Winiarski, członek Rady Nadzorczej klubu Włókniarz Częstochowa.

Kluczowym zadaniem Grupy AMP Media dla Włókniarza Częstochowa będzie świadczenie strategicznego doradztwa w zakresie e-marketingu sportowego i obecności klubu w Internecie. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie rozwiązania e-commerce, opracowanie i realizację kampanii promocyjnych w Internecie oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych. "Cieszy nas współpraca z Włókniarzem Częstochowa, tym bardziej, że wielu z naszych pracowników jest również fanami tego klubu. CKM Włókniarz to profesjonalnie zarządzany klub, któremu służymy wsparciem i doświadczeniem w zakresie skutecznej komunikacji w sieci, co wykorzystamy do stworzenia wokół klubu przyjemnego klimatu" - mówi Piotr Kluczewski, wiceprezes Grupy AMP Media.

Logo dostępne pod adresem: http://www.siz.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20120322_412822889_logo.jpg&_CheckSum=770985288

KONTAKT:

Maciej Żmijewski

tel. kom. +48 505 014 825

Źródło informacji: Grupa AMP Media Sp. z o.o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.03.2012, 12:47
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ