Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Odkryj nową Rumunię! Premiera nowego brandu turystycznego Rumunii w Polsce

09.12.2010, 19:00aktualizacja: 09.12.2010, 19:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Projekt realizowany przez Rumuński Ośrodek Informacji Turystycznej.

Polska jest kolejnym krajem, w którym zaprezentowano nowy logotyp i slogan promocyjny Rumunii, będące częścią jej międzynarodowej kampanii promocyjnej. To nowa wizytówka turystyczna tego kraju oraz znaczący krok w jego ewolucji wizerunkowej.

Nowe logo, slogan oraz strategia promocyjna stawiają przede wszystkim na ogromny potencjał naturalny tego kraju, wyróżniają jej unikatowe dziedzictwo kulturowe oraz przedstawiają Rumunię jako kraj ujmujący swoją autentycznością i wielowiekową tradycją. Symbolem wizualnym wprowadzonych zmian jest nowy logotyp Rumunii z motywem liścia oraz slogan "Explore The Carpathian Garden". Nowy wizerunek ma podnieść atrakcyjność turystyczną Rumunii, zaowocować wzrostem liczby odwiedzających, a także podkreślić jej unikatowe walory przyrodnicze i kulturowe.

"Dzięki nowemu brandowi Rumunia ma szansę umocnić pozycję kraju wyróżniającego się niebanalną ofertą turystyczną na tle swoich europejskich konkurentów. Stawiamy na wymagających, ambitnych ludzi, którzy gotowi są wykonać pewien wysiłek, by dotrzeć do mniej oczywistych miejsc, niekojarzonych z masową turystyką" - mówi Ruxandra Ana z Ośrodka Informacji Turystycznej Rumunii w Polsce.

Projekt rebrandingu Rumunii opracowała międzynarodowa firma THR-TNS, uwzględniając wyniki badań marketingowych, przeprowadzonych zarówno w samej Rumunii, jak i w ośmiu kluczowych dla rumuńskiej turystyki krajach. Na ich podstawie określono sześć narodowych "produktów", które dają Rumunii przewagę konkurencyjną i które w najlepszy sposób definiują jej ofertę turystyczną (wśród nich wyróżniono m.in. dużą powierzchnię obszarów wiejskich, znaczącą liczbę parków przyrodniczych, historyczne miasta i zabytki, możliwość aktywnego wypoczynku).

Projekt rebrandingu przygotowany został na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Turystyki Rumunii ze środków unijnego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach przyjętego przez rząd rumuński Narodowego Programu Rozwoju Turystyki na lata 2007-2026. Program zakłada stały rozwój branży turystycznej jako jednego z kluczowych sektorów gospodarki tego kraju oraz zwiększenie świadomości lokalnych walorów turystycznych wśród samych mieszkańców Rumunii.

Międzynarodowa premiera nowego brandu turystycznego Rumunii miała miejsce w lipcu tego roku na targach EXPO w Szanghaju.

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Więcej informacji udziela:

Ruxandra Ana

Ośrodek Informacji Turystycznej Rumunii

ul. Krakowskie Przedmieście 47/51

00-071 Warszawa

tel./fax (22) 826 40 10

e-mail: info.rumunia@wp.pl

Źródło informacji: Ośrodek Informacji Turystycznej Rumunii

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2010, 19:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii