Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mali piłkarze po raz ostatni w minioną sobotę rozegrali mecze eliminacyjne. 2 i 3 czerwca wszystkich zawodników, którzy wygrali w swoich regionach, czekają rozgrywki półfinałowe. Rozstrzygną one, która drużyna awansuje do wielkiego finału z udziałem Jerzego Dudka, który 9 czerwca odbędzie się w Jankach pod Warszawą.
Dzieci z całej Polski od połowy kwietnia rywalizowały ze sobą w meczach na specjalnie przygotowanych dla nich boiskach "street soccer" przy wybranych hipermarketach Real. Dodatkowymi atrakcjami, które zapewnili organizatorzy zarówno wszystkim uczestnikom, jak i kibicującym gościom, były różnego rodzaju zabawy i konkursy z nagrodami. Sześć zwycięskich drużyn w swoich kategoriach wiekowych, które 9 czerwca pokona rywali, otrzyma bilety na mecze UEFA EURO 2012(TM) sponsorowane przez firmę Hellenic Coca-Cola!
***
Real Junior Cup to sportowe rozgrywki piłkarskie skierowane do dzieci w wieku od 7 do 12 lat pasjonujących się futbolem. Real, jako najbliższy sąsiad, który oferuje wielki wybór produktów w niskich cenach, wspiera również lokalne społeczności i poprzez turniej Real Junior Cup angażuje najmłodszych do aktywności fizycznej. Patronaty nad wydarzeniem objęło kilkanaście gazet regionalnych z całej Polski.
KONTAKT:
Magdalena Kołodziejska
Senior Account Manager
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 25
tel. kom. +48 500 134 371
e-mail: magdalena.kolodziejska@247pr.pl
-
Ewa Skalniak
Account Executive
Twenty Four Seven, Agencja PR
tel. (22) 279 11 34
tel. kom. +48 600 969 252
e-mail: ewa.skalniak@247pr.pl
Źródło informacji: Real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka komandytowa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.05.2012, 14:37 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |