Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - W celu uczczenia faktu, że w tegorocznych igrzyskach olimpijskich w Londynie kobiety po raz pierwszy w historii brały udział we wszystkich dyscyplinach na równi z mężczyznami, Pantene - wiodąca marka produktów do pielęgnacji włosów oraz jedna ze sztandarowych marek P&G - świętuje dziś sukcesy swoich 11 ambasadorek piękna, z których 10 walczyło w Londynie, zdobywając 12 medali i urzeczywistniając motto Pantene mówiące, że "zdrowie to nowy wymiar piękna".
Począwszy od Arabii Saudyjskiej wysyłającej zawodniczki na igrzyska olimpijskie po raz pierwszy w historii tego kraju, a skończywszy na bezprecedensowej przewadze liczebnej kobiet w drużynie Stanów Zjednoczonych, to właśnie olimpijki znalazły się na pierwszym planie 17-dniowych zawodów. Marka Pantene z dumą sponsorowała 10 ambasadorek piękna z tej elitarnej grupy walczącej w Londynie, w tym m.in. Natalie Coughlin ze Stanów Zjednoczonych, Gisela Dulko z Argentyny i Victoria Pendleton z Wielkiej Brytanii.
"Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 były przełomowym momentem dla kobiet jeśli chodzi o sport - delegacje wszystkich krajów miały w drużynie przynajmniej jedną zawodniczkę, a w każdej z dyscyplin wzięli udział zarówno mężczyźni jak i kobiety - wyjaśnia Kathryn Olson, dyrektor naczelna amerykańskiej Women's Sports Foundation, skupiającej się na poprawie jakości życia dziewcząt i kobiet przez sport i aktywność fizyczną. - Znaczący wkład Pantene w rozwój sportu kobiet podczas zawodów ogromnie pomógł w uwidocznieniu siły, talentu i piękna, które mają w sobie zawodniczki. Pantene i jej ambasadorki piękna pomagają także zwiększać świadomość związku pomiędzy sportem a zdrowiem, odsłaniając piękno silnych zawodniczek w kontekście, który stanowi zachętę dla młodych dziewczyn potrzebujących właściwych wzorców w sporcie i w życiu".
Ambasadorki piękna Pantene zdobyły w Londynie ponad 12 medali w sześciu konkurencjach, w tym cztery złote. Rosyjska gimnastyczka artystyczna Jewgienija Kanajewa błyszczała przed światem jako zdobywczyni złotego medalu. Chińska zawodniczka Wu Minxia pojawiła się na podium ze złotym medalem w skokach do wody. Victoria Pendleton z Wielkiej Brytanii zdeklasowała konkurencję w kolarstwie zdobywając na swoich ostatnich igrzyskach jeden złoty i jeden srebrny medal. Cała grupa udowodniła, że "zdrowie to nowy wymiar piękna" i wzięła udział w pierwszej prawdziwie ogólnoświatowej kampanii marketingowej Pantene wspierającej igrzyska olimpijskie, która obejmowała promocję nowych opakowań i w pełni zintegrowane działania marketingowe transmitowane na wielu kanałach.
"Ponieważ są to moje ostatnie igrzyska, jestem niezwykle dumna, że mogłam wpisać się w ten przełomowy dla zawodniczek rok - powiedziała Victoria Pendleton, zawodniczka Pantene oraz zdobywczyni złotego i srebrnego medalu. - Jestem gorącą zwolenniczką inspirowania młodych kobiet, a będąc częścią kampanii Pantene mogę głosić, że zdrowie to nowy wymiar piękna. Mam nadzieję, że nasze wystąpienia zainspirują przyszłe pokolenia zawodniczek i jestem wdzięczna Pantene za okazane mi wsparcie".
"Szczerze wierzymy, że zdrowie to nowy wymiar piękna, co promowaliśmy właśnie przez nasze zaangażowanie wśród sportowców i konsumentów na całym świecie podczas tegorocznych igrzysk w Londynie - powiedział Hanneke Faber, wiceprezes i kierownik ds. franszyzy marki produktów do pielęgnacji włosów na całym świecie w P&G. - Od chwili wprowadzenia tej idei w życie byliśmy świadkami niesamowitego i nieustającego wsparcia dla niej. Nasze olimpijki mogły na własnej skórze przekonać się, jak działanie Pantene pozwoliło im skoncentrować się na swoich wynikach sportowych i jak nasze produkty radzą sobie w surowych warunkach olimpiady. W naszych salonach w Domu dla rodzin P&G i Wiosce olimpijskiej daliśmy tym kobietom oraz przeszło 10 tys. sportowców rywalizujących w Londynie i ich rodzinom zdrowe i piękne włosy. Jesteśmy bardzo dumni z naszych ambasadorek Pantene, których łączna liczba zdobytych złotych medali uplasowała je w pierwszej dwudziestce krajów biorących udział w igrzyskach.
Dzięki Igrzyskom Olimpijskim Londyn 2012, uznanym za pierwsze prawdziwie "zawody społecznościowe", kampania internetowa Pantene w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 1,5 mln osób w ramach promocji nowego hasła marki: "zdrowie to nowy wymiar piękna".
Kampania Pantene poprzedzająca i trwająca w trakcie igrzysk w Londynie wpisuje się w status P&G jako światowego partnera igrzysk, opartego o realizowaną tam kampanię "Dziękuję Ci, mamo". Kampania P&G "Dziękuję Ci, mamo" pomogła poprawić jakość życia matek na całym świecie i służyła wsparciem dla rodzicielek zawodników Pantene oraz tysięcy innych olimpijczyków. W oczekiwaniu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w Soczi koncern będzie kontynuować swoje wsparcie dla zawodników. Więcej informacji odnośnie działań marki znajduje się na stronie: http://www.pantene.com oraz pod adresem: http://www.magicbulletmedia.com/MNR/pantenebeautyambassadors.
Informacje o firmie P&G
Oferując cieszące się zaufaniem, markowe produkty, firma P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,4 mld ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) i Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w ok. 80 krajach a marki P&G są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com.
Zdjęcia i galeria multimedialna dostępne są pod adresem: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50374495&lang=en
KONTAKT:
Pantene
Jeni Thomas
tel. +1-513-240-2209
e-mail: Thomas.jh.1@pg.com
-
Taylor
Mari Rella
tel. +1-212-714-5744 lub +1-516-316-4611
e-mail: mrella@taylorstrategy.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.08.2012, 18:22 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |