Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Pantene wraz z zawodniczkami tworzą historię na Igrzyskach Olimpijskich Londyn 2012

13.08.2012, 18:22aktualizacja: 13.08.2012, 18:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zawodniczki Pantene udowadniają, że "zdrowie to nowy wymiar piękna".

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - W celu uczczenia faktu, że w tegorocznych igrzyskach olimpijskich w Londynie kobiety po raz pierwszy w historii brały udział we wszystkich dyscyplinach na równi z mężczyznami, Pantene - wiodąca marka produktów do pielęgnacji włosów oraz jedna ze sztandarowych marek P&G - świętuje dziś sukcesy swoich 11 ambasadorek piękna, z których 10 walczyło w Londynie, zdobywając 12 medali i urzeczywistniając motto Pantene mówiące, że "zdrowie to nowy wymiar piękna".

Począwszy od Arabii Saudyjskiej wysyłającej zawodniczki na igrzyska olimpijskie po raz pierwszy w historii tego kraju, a skończywszy na bezprecedensowej przewadze liczebnej kobiet w drużynie Stanów Zjednoczonych, to właśnie olimpijki znalazły się na pierwszym planie 17-dniowych zawodów. Marka Pantene z dumą sponsorowała 10 ambasadorek piękna z tej elitarnej grupy walczącej w Londynie, w tym m.in. Natalie Coughlin ze Stanów Zjednoczonych, Gisela Dulko z Argentyny i Victoria Pendleton z Wielkiej Brytanii.

"Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 były przełomowym momentem dla kobiet jeśli chodzi o sport - delegacje wszystkich krajów miały w drużynie przynajmniej jedną zawodniczkę, a w każdej z dyscyplin wzięli udział zarówno mężczyźni jak i kobiety - wyjaśnia Kathryn Olson, dyrektor naczelna amerykańskiej Women's Sports Foundation, skupiającej się na poprawie jakości życia dziewcząt i kobiet przez sport i aktywność fizyczną. - Znaczący wkład Pantene w rozwój sportu kobiet podczas zawodów ogromnie pomógł w uwidocznieniu siły, talentu i piękna, które mają w sobie zawodniczki. Pantene i jej ambasadorki piękna pomagają także zwiększać świadomość związku pomiędzy sportem a zdrowiem, odsłaniając piękno silnych zawodniczek w kontekście, który stanowi zachętę dla młodych dziewczyn potrzebujących właściwych wzorców w sporcie i w życiu".

Ambasadorki piękna Pantene zdobyły w Londynie ponad 12 medali w sześciu konkurencjach, w tym cztery złote. Rosyjska gimnastyczka artystyczna Jewgienija Kanajewa błyszczała przed światem jako zdobywczyni złotego medalu. Chińska zawodniczka Wu Minxia pojawiła się na podium ze złotym medalem w skokach do wody. Victoria Pendleton z Wielkiej Brytanii zdeklasowała konkurencję w kolarstwie zdobywając na swoich ostatnich igrzyskach jeden złoty i jeden srebrny medal. Cała grupa udowodniła, że "zdrowie to nowy wymiar piękna" i wzięła udział w pierwszej prawdziwie ogólnoświatowej kampanii marketingowej Pantene wspierającej igrzyska olimpijskie, która obejmowała promocję nowych opakowań i w pełni zintegrowane działania marketingowe transmitowane na wielu kanałach.

"Ponieważ są to moje ostatnie igrzyska, jestem niezwykle dumna, że mogłam wpisać się w ten przełomowy dla zawodniczek rok - powiedziała Victoria Pendleton, zawodniczka Pantene oraz zdobywczyni złotego i srebrnego medalu. - Jestem gorącą zwolenniczką inspirowania młodych kobiet, a będąc częścią kampanii Pantene mogę głosić, że zdrowie to nowy wymiar piękna. Mam nadzieję, że nasze wystąpienia zainspirują przyszłe pokolenia zawodniczek i jestem wdzięczna Pantene za okazane mi wsparcie".

"Szczerze wierzymy, że zdrowie to nowy wymiar piękna, co promowaliśmy właśnie przez nasze zaangażowanie wśród sportowców i konsumentów na całym świecie podczas tegorocznych igrzysk w Londynie - powiedział Hanneke Faber, wiceprezes i kierownik ds. franszyzy marki produktów do pielęgnacji włosów na całym świecie w P&G. - Od chwili wprowadzenia tej idei w życie byliśmy świadkami niesamowitego i nieustającego wsparcia dla niej. Nasze olimpijki mogły na własnej skórze przekonać się, jak działanie Pantene pozwoliło im skoncentrować się na swoich wynikach sportowych i jak nasze produkty radzą sobie w surowych warunkach olimpiady. W naszych salonach w Domu dla rodzin P&G i Wiosce olimpijskiej daliśmy tym kobietom oraz przeszło 10 tys. sportowców rywalizujących w Londynie i ich rodzinom zdrowe i piękne włosy. Jesteśmy bardzo dumni z naszych ambasadorek Pantene, których łączna liczba zdobytych złotych medali uplasowała je w pierwszej dwudziestce krajów biorących udział w igrzyskach.

Dzięki Igrzyskom Olimpijskim Londyn 2012, uznanym za pierwsze prawdziwie "zawody społecznościowe", kampania internetowa Pantene w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 1,5 mln osób w ramach promocji nowego hasła marki: "zdrowie to nowy wymiar piękna".

Kampania Pantene poprzedzająca i trwająca w trakcie igrzysk w Londynie wpisuje się w status P&G jako światowego partnera igrzysk, opartego o realizowaną tam kampanię "Dziękuję Ci, mamo". Kampania P&G "Dziękuję Ci, mamo" pomogła poprawić jakość życia matek na całym świecie i służyła wsparciem dla rodzicielek zawodników Pantene oraz tysięcy innych olimpijczyków. W oczekiwaniu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2014 w Soczi koncern będzie kontynuować swoje wsparcie dla zawodników. Więcej informacji odnośnie działań marki znajduje się na stronie: http://www.pantene.com oraz pod adresem: http://www.magicbulletmedia.com/MNR/pantenebeautyambassadors.

Informacje o firmie P&G

Oferując cieszące się zaufaniem, markowe produkty, firma P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,4 mld ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) i Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w ok. 80 krajach a marki P&G są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com.

Zdjęcia i galeria multimedialna dostępne są pod adresem: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50374495&lang=en

KONTAKT:

Pantene

Jeni Thomas

tel. +1-513-240-2209

e-mail: Thomas.jh.1@pg.com

-

Taylor

Mari Rella

tel. +1-212-714-5744 lub +1-516-316-4611

e-mail: mrella@taylorstrategy.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.08.2012, 18:22
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ