Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Partnerstwo z Niemieckim Związkiem Golfa

18.04.2011, 11:00aktualizacja: 18.04.2011, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Schueco jako nowy, wysokiej klasy partner

Bielefeld. Niemiecki Związek Golfa oraz Schueco International KG łączą siły z natychmiastowym skutkiem. Jako nowy, oficjalny partner wysokiej klasy, Schueco - wiodący dostawca innowacyjnych otulin budowlanych - będzie sponsorem drugiego pod względem wielkości związku stowarzyszeń w Europie. To z kolei przekłada się na zaangażowanie Schueco w dyscyplinę sportu jaką jest golf, które rozpoczęło się w 2008 r. Obydwaj partnerzy wyrażają nadzieję na owocną współpracę wynikającą z wieloaspektowej synergii, na rzecz wspólnego celu, jakim jest promocja niemieckiego golfa. Niemiecki Związek Golfa i Schueco będą też wspierać konsolidację tej dyscypliny sportu za pomocą różnorodnych działań komunikacyjnych.

Golf jako czynnik rozwoju

"Golf przeżywa rozkwit. Znajduje to swoje potwierdzenie w coraz większej liczbie osób, które zapisują się do klubów golfowych. Przy wsparciu Niemieckiego Związku Golfa, Schueco pragnie poszerzyć ten trend. Podobnie jak golf, również innowacyjne produkty naszej firmy symbolizują zieloną technologię będącą w harmonii z naturą i środowiskiem" - tłumaczy Dirk U. Hindrichs, prezes i dyrektor naczelny Schueco International KG.

Hans Joachim Nothelfer, prezes Niemieckiego Związku Golfa, dodaje: "Bardzo się cieszymy mogąc zyskać tak doświadczonego i ambitnego partnera, jak Schueco. Firma ta już dała golfowi w Niemczech impuls do rozwoju, zwłaszcza poprzez organizację turnieju Schüco Open."

Bilety na turniej Schueco Open już w sprzedaży

W tym roku odbędzie się już trzecia edycja Schueco Open, największego turnieju golfowego w Niemczech przeznaczonego dla zaproszonych gości, w którym udział biorą największe gwiazdy tego sportu. 31 lipca tego roku w prestiżowym klubie Hubbelrath w Duesseldorfie, pod przewodnictwem obecnego lidera, Martina Kaymera, ambasadorzy marki Schueco rozpoczną zawody w atmosferze troski o ochronę klimatu. Na polu golfowym, wśród ok. 100 zawodników, zarówno amatorów, jak i zawodowców, pojawią się tak znakomite nazwiska jak Miguel Ángel Jiménez, Grégory Havret, Geoff Ogilvy, Henrik Stenson, Edoardo Molinari czy Liang Wenchong.

Ty też tam możesz być!

Z uwagi na ogromne zainteresowanie poprzednimi edycjami turnieju, w tym roku niezwykle pożądane bilety na tę imprezę będzie można nabyć w Internecie (http://www.schueco.com/schueco-open) w cenie 10 euro (w tym VAT).

Zielona technologia dla niebieskiej planety.

Hasło to oznacza czystą energię generowaną przez produkty i okna solarne. A dokładniej mówiąc, oznacza ono wkład Schueco na rzecz środowiska, jako wiodącego dostawcy innowacyjnych otulin budowlanych, dzięki Energy3 - systemowi oszczędzania, generowania i sieciowania energii. Idealnie skoordynowane systemy okienne, drzwiowe i elewacyjne służą oszczędzaniu energii, zapewniając optymalny poziom izolacji termicznej. Zróżnicowane rozwiązania solarne wytwarzają więcej energii, niż potrzebuje budynek, natomiast inteligentne sieciowanie oznacza, że resztę zasobów można wykorzystać np. do zasilania komputera lub elektronicznych urządzeń mobilnych. Stanowi to więc znaczący krok naprzód w kwestii energetycznej samowystarczalności, jak również przyczynia się do ochrony zasobów naturalnych i bezpieczniejszej przyszłości. Schueco zatrudnia ponad 5 000 pracowników, współpracuje z 12 000 przedsiębiorstw partnerskich i prowadzi działalność w ponad 75 krajach na świecie. W 2010 r. obroty firmy sięgnęły 2,35 mld EUR.

KONTAKT:

Schueco International KG

Tanja Brinks

dyrektor ds. marketingu

Karolinenstr. 1-15

D-33609 Bielefeld

tel. +49 521 783-425

fax +49 521 783-182

e-mail: tbrinks@schueco.com

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.04.2011, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii