Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: P&G otwiera rodzinny dom dla matek i rodzin ponad 10 tysięcy olimpijczyków

25.07.2012, 17:17aktualizacja: 25.07.2012, 17:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na obchodach w Londynie powitano matki takich olimpijczyków, jak Sir Chris Hoy, Ryan Lochte, Lin Dan, Nikita Lobinstev, Felipe Franca i Noko Matlou.

LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG) - globalny partner olimpijski i koncern stojący za takimi markami produktów, jak Ariel(R)/Tide(R), Pampers(R) czy Gillette(R) - powitał dziś w swoim Domu Rodzin w Londynie matki i rodziny olimpijczyków, stając się pierwszym sponsorem igrzysk na świecie, który udostępnił matkom i rodzinom z całego świata "dom z dala od domu" na olimpiadzie. Dom, dostępny dla matek i rodzin wszystkich z ponad 10 tys. olimpijczyków ze wszystkich zakątków świata, został zaprojektowany po to, aby zapewnić olimpijczykom i im najbliższym miejsce, w którym będą mogli się zrelaksować, odprężyć i pobyć ze sobą.

"Zadaliśmy zawodnikom pytanie, co moglibyśmy dla nich zrobić, aby ich wesprzeć w Londynie. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że ich matki i rodziny z całego świata nie mają tak naprawdę miejsca, w którym mogliby odpocząć i być ze sobą podczas igrzysk - powiedział Marc Pritchard, główny specjalista P&G ds. marketingu i budowania wizerunku marki na świecie. - W branży produktów dedykowanych dla matek i rodzin działamy już od 175 lat. Uzasadnione jest więc to, że chcemy uczcić sportowców, służąc ich matkom i rodzinom".

Dom Rodzin P&G został zaprojektowany tak, aby zapewnić matkom i rodzinom olimpijczyków wszelkie wygody domowego zacisza. Oprócz zabiegów upiększających Cover Girl(R) i Olay(R), pokoju zabaw Pampers(R) oraz pralni Tide(R)/Ariel(R), dom oferuje transmisje, posiłki i dostęp do Internetu, tak by rodziny mogły być w kontakcie ze swoimi bliskimi, którzy pozostali w ojczyźnie.

"P&G, poprzez stworzenie ciepłej i przyjaznej przestrzeni, w której mogą się spotkać rodziny jednych z najlepszych sportowców na świecie, w ważny i nietuzinkowy sposób włącza się w organizację tych igrzysk - powiedział Jacques Rogge, przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. - Zawodnicy mogą być pewni, że ich rodziny pozostawione w Domu Rodzin P&G będą w dobrych rękach, co pozwoli im się skupić na tym, aby dać z siebie wszystko w zawodach".

W uroczystym otwarciu domu P&G wezmą udział m.in. matki najbardziej znanych na świecie sportowców. Wśród gości znajdą się: matka amerykańskiego pływaka Ryana Lochte, matka chińskiej badmintonistki Lin Dan, a także matka Sir Chrisa Hoy’a, brytyjskiego kolarza i sportowca roku.

Podczas uroczystości matki będą mogły wysłuchać ekskluzywnego występu Rebeccy Ferguson - brytyjskiej piosenkarki, mamy i gwiazdy brytyjskiej edycji programu "The X Factor".

"W Pekinie bawiliśmy się świetnie, ale momentami ciężko było nam znaleźć miejsce, w którym moglibyśmy coś na szybko zjeść lub spotkać się z rodzinami innych zawodników biorących udział w igrzyskach - mówi Ileana Lochte, mama Ryana Lochte, reprezentanta Stanów Zjednoczonych. - Dom Rodzin P&G oferuje obie z tych możliwości, a ja nie mogę się już doczekać momentu, kiedy będę mogła poznać mamy zawodników startujących w innych dyscyplinach i pochodzących z innych krajów".

"Dzięki P&G możemy być w Londynie i oddać się świętowaniu igrzysk - powiedziała Ana Cristina Rodrigues Da Silva, matka Felipe’a Francy z reprezentacji Brazylii. - Mogę skupić się na kibicowaniu synowi, podobnie jak inne matki mogą wspierać swoje dzieci, gdy biorą one udział w zawodach. Bardzo się cieszę na myśl o pobycie w Londynie, zarówno dlatego, że mój syn startuje na igrzyskach, jak i dlatego, że mój kraj będzie gospodarzem kolejnej olimpiady".

"Baza wypadowa w Londynie znaczy dla mnie bardzo wiele - powiedziała Gao Xiuyu, matka Lin Dana, zawodnika z Chin. - To mój pierwszy pobyt w Londynie i cieszę się na myśl, że jest tu miejsce, w którym - dzięki P&G - mogę spotkać się z innymi mamami z całego świata".

"Będę doceniać posiadanie ‘domu z dala od domu’, w którym będę mogła się zrelaksować, poznać inne rodziny i dowiedzieć się, jakie są ich doświadczenia - powiedziała Lisbeth Matlou, matka Noko Matlou z drużyny Południowej Afryki. - Dom Rodzin P&G daje mi to, czego potrzebuję, aby móc wspierać moje dziecko, dopingując je w zawodach".

"Każda matka wie, że w zachęcaniu dziecka do uprawiania sportu nie chodzi tylko o wychowywanie przyszłego mistrza - powiedziała Carol Hoy, matka Sir Chrisa Hoy’a, reprezentanta Wielkiej Brytanii. - Byłam dumna z Chrisa, gdy jako mały chłopiec wygrywał bieg z jajkiem na łyżce, i jestem z niego dumna także dziś, gdy jest olimpijczykiem. Dzięki P&G będę na miejscu, aby dopingować go na torze kolarskim i odwiedzać go w Domu Rodzin P&G".

Chcąc uczcić mamy na igrzyskach, firma P&G przygotowała także serię krótkich filmów wideo, które ukazują, ile poświęceń wymaga "Wychowanie Olimpijczyka". Ponad 60 tego typu filmów dostępnych jest w serwisie YouTube pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=dZhwZI1wWGU.

Kampania "Dziękuję Ci, Mamo" (ang. Thank You Mom) uruchamiana jest we wszystkich mediach i sieciach sprzedaży wraz z ogólnoświatowym programem handlowym, który rozpoczął się w kwietniu i potrwa do końca sierpnia. Stylizowane pod kątem igrzysk olimpijskich produkty marki P&G pojawiły się w ponad 4 milionach sklepów na całym świecie. W ramach kampanii, firma P&G zobowiązała się także przekazać 5 mln USD, pochodzących ze sprzedaży i darowizn od swoich wiodących marek, na wsparcie lokalnych programów sportowych dla młodzieży.

"Mamy nadzieję, że uda nam się stworzyć globalny ruch wdzięczności nie tylko wobec mam olimpijczyków, ale wszystkich mam w ogóle, aby podziękować im za wszystko, co robią w trosce o realizację marzeń swoich dzieci" - powiedział Pritchard.

Kompletny wykaz środków i informacji związanych z kampanią P&G "Dziękuję Ci, Mamo", a także zdjęcia i filmy wideo można znaleźć pod adresem: http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

Informacje o P&G

Swoją ofertą zaufanych i markowych produktów, P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,4 miliarda ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a jej marki są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.

 

KONTAKT:

Główne Biuro Prasowe P&G

tel: +44 020 3657 7734

e-mail: PG2012.im@pg.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.07.2012, 17:17
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii