Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG) - globalny partner olimpijski i koncern stojący za takimi markami produktów, jak Ariel(R)/Tide(R), Pampers(R) czy Gillette(R) - powitał dziś w swoim Domu Rodzin w Londynie matki i rodziny olimpijczyków, stając się pierwszym sponsorem igrzysk na świecie, który udostępnił matkom i rodzinom z całego świata "dom z dala od domu" na olimpiadzie. Dom, dostępny dla matek i rodzin wszystkich z ponad 10 tys. olimpijczyków ze wszystkich zakątków świata, został zaprojektowany po to, aby zapewnić olimpijczykom i im najbliższym miejsce, w którym będą mogli się zrelaksować, odprężyć i pobyć ze sobą.
"Zadaliśmy zawodnikom pytanie, co moglibyśmy dla nich zrobić, aby ich wesprzeć w Londynie. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że ich matki i rodziny z całego świata nie mają tak naprawdę miejsca, w którym mogliby odpocząć i być ze sobą podczas igrzysk - powiedział Marc Pritchard, główny specjalista P&G ds. marketingu i budowania wizerunku marki na świecie. - W branży produktów dedykowanych dla matek i rodzin działamy już od 175 lat. Uzasadnione jest więc to, że chcemy uczcić sportowców, służąc ich matkom i rodzinom".
Dom Rodzin P&G został zaprojektowany tak, aby zapewnić matkom i rodzinom olimpijczyków wszelkie wygody domowego zacisza. Oprócz zabiegów upiększających Cover Girl(R) i Olay(R), pokoju zabaw Pampers(R) oraz pralni Tide(R)/Ariel(R), dom oferuje transmisje, posiłki i dostęp do Internetu, tak by rodziny mogły być w kontakcie ze swoimi bliskimi, którzy pozostali w ojczyźnie.
"P&G, poprzez stworzenie ciepłej i przyjaznej przestrzeni, w której mogą się spotkać rodziny jednych z najlepszych sportowców na świecie, w ważny i nietuzinkowy sposób włącza się w organizację tych igrzysk - powiedział Jacques Rogge, przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. - Zawodnicy mogą być pewni, że ich rodziny pozostawione w Domu Rodzin P&G będą w dobrych rękach, co pozwoli im się skupić na tym, aby dać z siebie wszystko w zawodach".
W uroczystym otwarciu domu P&G wezmą udział m.in. matki najbardziej znanych na świecie sportowców. Wśród gości znajdą się: matka amerykańskiego pływaka Ryana Lochte, matka chińskiej badmintonistki Lin Dan, a także matka Sir Chrisa Hoy’a, brytyjskiego kolarza i sportowca roku.
Podczas uroczystości matki będą mogły wysłuchać ekskluzywnego występu Rebeccy Ferguson - brytyjskiej piosenkarki, mamy i gwiazdy brytyjskiej edycji programu "The X Factor".
"W Pekinie bawiliśmy się świetnie, ale momentami ciężko było nam znaleźć miejsce, w którym moglibyśmy coś na szybko zjeść lub spotkać się z rodzinami innych zawodników biorących udział w igrzyskach - mówi Ileana Lochte, mama Ryana Lochte, reprezentanta Stanów Zjednoczonych. - Dom Rodzin P&G oferuje obie z tych możliwości, a ja nie mogę się już doczekać momentu, kiedy będę mogła poznać mamy zawodników startujących w innych dyscyplinach i pochodzących z innych krajów".
"Dzięki P&G możemy być w Londynie i oddać się świętowaniu igrzysk - powiedziała Ana Cristina Rodrigues Da Silva, matka Felipe’a Francy z reprezentacji Brazylii. - Mogę skupić się na kibicowaniu synowi, podobnie jak inne matki mogą wspierać swoje dzieci, gdy biorą one udział w zawodach. Bardzo się cieszę na myśl o pobycie w Londynie, zarówno dlatego, że mój syn startuje na igrzyskach, jak i dlatego, że mój kraj będzie gospodarzem kolejnej olimpiady".
"Baza wypadowa w Londynie znaczy dla mnie bardzo wiele - powiedziała Gao Xiuyu, matka Lin Dana, zawodnika z Chin. - To mój pierwszy pobyt w Londynie i cieszę się na myśl, że jest tu miejsce, w którym - dzięki P&G - mogę spotkać się z innymi mamami z całego świata".
"Będę doceniać posiadanie ‘domu z dala od domu’, w którym będę mogła się zrelaksować, poznać inne rodziny i dowiedzieć się, jakie są ich doświadczenia - powiedziała Lisbeth Matlou, matka Noko Matlou z drużyny Południowej Afryki. - Dom Rodzin P&G daje mi to, czego potrzebuję, aby móc wspierać moje dziecko, dopingując je w zawodach".
"Każda matka wie, że w zachęcaniu dziecka do uprawiania sportu nie chodzi tylko o wychowywanie przyszłego mistrza - powiedziała Carol Hoy, matka Sir Chrisa Hoy’a, reprezentanta Wielkiej Brytanii. - Byłam dumna z Chrisa, gdy jako mały chłopiec wygrywał bieg z jajkiem na łyżce, i jestem z niego dumna także dziś, gdy jest olimpijczykiem. Dzięki P&G będę na miejscu, aby dopingować go na torze kolarskim i odwiedzać go w Domu Rodzin P&G".
Chcąc uczcić mamy na igrzyskach, firma P&G przygotowała także serię krótkich filmów wideo, które ukazują, ile poświęceń wymaga "Wychowanie Olimpijczyka". Ponad 60 tego typu filmów dostępnych jest w serwisie YouTube pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=dZhwZI1wWGU.
Kampania "Dziękuję Ci, Mamo" (ang. Thank You Mom) uruchamiana jest we wszystkich mediach i sieciach sprzedaży wraz z ogólnoświatowym programem handlowym, który rozpoczął się w kwietniu i potrwa do końca sierpnia. Stylizowane pod kątem igrzysk olimpijskich produkty marki P&G pojawiły się w ponad 4 milionach sklepów na całym świecie. W ramach kampanii, firma P&G zobowiązała się także przekazać 5 mln USD, pochodzących ze sprzedaży i darowizn od swoich wiodących marek, na wsparcie lokalnych programów sportowych dla młodzieży.
"Mamy nadzieję, że uda nam się stworzyć globalny ruch wdzięczności nie tylko wobec mam olimpijczyków, ale wszystkich mam w ogóle, aby podziękować im za wszystko, co robią w trosce o realizację marzeń swoich dzieci" - powiedział Pritchard.
Kompletny wykaz środków i informacji związanych z kampanią P&G "Dziękuję Ci, Mamo", a także zdjęcia i filmy wideo można znaleźć pod adresem: http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.
Informacje o P&G
Swoją ofertą zaufanych i markowych produktów, P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,4 miliarda ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) oraz Ambi Pur(R). P&G prowadzi działalność w około 80 krajach, a jej marki są dostępne w ponad 180 krajach na całym świecie. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.
KONTAKT:
Główne Biuro Prasowe P&G
tel: +44 020 3657 7734
e-mail: PG2012.im@pg.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.07.2012, 17:17 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |