Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN - (BUSINESS WIRE) - Firma Procter & Gamble (NYSE:PG), Ogólnoświatowy Partner Olimpijski, ogłosiła dziś swoje plany uzbierania 25 mln USD, aby poprzez pomoc w opracowywaniu i realizowaniu młodzieżowych programów sportowych na całym świecie, w ramach swego 10-letniego partnerstwa z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl), pomóc powiedzieć "Dziękuję Ci, mamo".
"Na początku programu "Thank You Mom" ("Dziękuję Ci, mamo"), zapytaliśmy mamy na całym świecie, w jaki sposób moglibyśmy najbardziej im pomóc, na co one odpowiedziały: Pomóżcie wspierać rozwój sportu wśród młodzieży, gdyż sport pomaga również mamom. Pomaga mamom w wychowywaniu zdrowych i szczęśliwych dzieci. Dlatego też nasza działalność nie ogranicza się do pomagania jedynie mamom olimpijczyków, lecz także wszystkim mamom, które dbają o to, by ich dziecko miało jak najlepsze życie" - powiedział Marc Pritchard, przedstawiciel P&G ds. globalnego budowania marki.
"Poprzez nasze wiodące marki, takie jak Pampers(R), Tide(R), Gillette(R) i Pantene(R), udało nam się już przekroczyć nasz cel uzbierania 5 mln USD w 2012 roku. W rezultacie, ponad 6 mln USD zostanie przeznaczonych na rozwój sportu, wyposażenie szkół, fundusze i stypendia młodzieżowe oraz miejsca na letnich obozach sportowych na całym świecie. Dzisiejsze ogłoszenie oznacza rozszerzenie naszych planów aż do końca naszego dziesięcioletniego partnerstwa z MKOl i Państwowymi Komitetami Olimpijskimi z całego świata w celu umożliwienia większej liczbie dzieci doświadczenia sportowych i olimpijskich wartości" - dodał Pritchard.
Prezydent MKOl, Jacques Rogge, powiedział: "Jestem zachwycony sukcesem ogólnoświatowego programu wspierania rozwoju sportu wśród młodzieży P&G i z przyjemnością przyjmuję zobowiązanie do przedłużenia go do Olimpiady w 2020 roku. Dzięki partnerstwu z ogólnoświatowym Ruchem Olimpijskim firma P&G zobowiązała się do poprawy jakości życia - zwłaszcza ludzi młodych - poprzez sport. Inwestycja w młodych sportowców jest kluczowa dla przyszłości Ruchu Olimpijskiego".
Kerri Walsh, amerykańska olimpijka i zdobywczyni złotego medalu na igrzyskach w Londynie w 2012 roku, pomogła P&G w ustanowieniu Funduszu Młodych w USA i współpracuje z największą marką P&G, Pampers, w celu zaszczepiania małym dzieciom ducha sportu.
"Już od wczesnego dzieciństwa, sport odgrywał ważną rolę w moim życiu, dlatego też, jako matka, doceniam to, iż pomaga moim dzieciom w prowadzeniu zdrowego i szczęśliwego życia. Wspieranie dzisiejszych małych sportowców jest niezbędne, bez względu na to, czy wyrosną na olimpijczyków czy nie. Zabawa pomaga małym dzieciom w rozwoju, a sport pomaga nabywać niezbędnych umiejętności, dlatego też jestem zachwycona, że mogę wspomagać P&G i Pampers(R)" - powiedziała.
Brytyjska olimpijka i rzeczniczka Pampers, Paula Radcliffe, wsparła P&G podczas przedstawiania zobowiązań firmy w Innsbrucku. "Głęboko wierzę, że sport jest bardzo ważny dla rozwoju dziecka, gdyż ma on wiele zalet. Nie tylko pozytywnie wpływa na ich zdrowie, lecz także na ich samoocenę, pewność siebie, umiejętność pracy w grupie i lepsze wyniki w nauce. Jako matka, wiem, że wszystkie te cechy zaczynają się kształtować w dzieciństwie. Zabawa ma ogromny wpływ na rozwój dziecka, tak jak sport pomaga w wychowaniu zdrowych i szczęśliwych dzieci. Jestem zaszczycona, że mogę pomóc P&G i Pampers w ich działaniu na rzecz wspierania mam i rodzin na całym świecie" - powiedziała.
Amerykański olimpijczyk, Tyson Gay, jest zaangażowany w kampanię Gilette "Get Started" ("Zaczynaj"). "Zamiłowanie do sportu płynie w moich żyłach od urodzenia, a moja pasja była od dziecka rozwijana przez moich rodziców i babcię, a następnie przez programy treningowe w szkole. Dzięki ich wsparciu, zasiane przez nich nasionko inspiracji pomogło mi wyrosnąć na atletę, jakim jestem dziś. Wierzę w to, że wszystkie dzieci zasługują na takie wsparcie, które da im wspaniały start w życiu" - powiedział.
Robbie Grabarz, brytyjski olimpijczyk i brązowy medalista, wspierał P&G i potwierdził rolę, jaką odegrali w jego życiu jego bohaterowie. "Wsparcie dla młodych sportowców jest niezbędne. Pomaganie P&G w umożliwianiu dzieciom przeżywania doznań sportowych jest dla mnie zaszczytem, zważywszy na fakt, iż bez wsparcia osób takich jak Roger Black, Steve Backley czy Fundacja Rona Pickeringa, nie trzymałbym dziś w rękach brązowego medalu" - powiedział.
Marc Pritchard podsumował: "Inwestując w rozwój sportu wśród młodzieży, możemy uhonorować nasze oddanie mamom i MKOl poprzez wpieranie rodzin i pomoc w wychowywaniu przyszłych olimpijczyków".
Kampania "Dziękuję Ci, mamo" rozpoczęła się we wszystkich rodzajach mediów i w sklepach poprzez ogólnoświatowy program handlowy, który rozpoczął się w kwietniu i potrwa do końca sierpnia. Produkty marek P&G w stylistyce nawiązującej do olimpiady znajdują się w ponad 4 milionach sklepów na całym świecie.
Poza zaangażowaniem P&G w rozwój sportu wśród młodzieży, firma rozpoczęła także wiele programów nastawionych na pozostawienie pozytywnej i długotrwałej spuścizny po olimpiadzie w Londynie w 2012 roku. Obejmuje to obietnicę pomocy od takich marek P&G jak Ariel(R)/Tide(R), Flash(R), Febreze(R) przy przygotowywaniu Londynu do igrzysk dzięki swojemu programowi kampanii Czyszczenia Stolicy Wielkiej Brytanii, w ramach której poświęcono 5 000 godzin na sprzątanie, zapełniono ponad 1 000 worków na śmieci i udzielono pomocy w rekrutacji i wyszkoleniu 8 000 wolontariuszy na 'ambasadorów miasta' oraz ogólnoświatową obietnicę P&G pozostawienia po sobie pozytywnego wydźwięku po olimpiadzie poprzez przekazanie zawartości Domu Rodzinnego P&G dla lokalnych organizacji charytatywnych wspierających mamy i rodziny.
Pełna lista uczestników i informacje na temat kampanii "Dziękuję Ci, mamo", w tym zdjęcia i materiały filmowe, dostępne są na stronie: http://www.PGThankYouMomMediaCenter.com.
Informacja dla redaktorów:
Informacje o firmie P&G
Oferując cieszące się zaufaniem, markowe produkty, firma P&G poprawia i wpływa na jakość życia blisko 4,6 mld ludzi na całym świecie. Do wiodących marek firmy należą: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R), Ambi Pur(R), SK-II(R) i Vicks(R). P&G prowadzi działalność w ok. 75 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.
Zdjęcie/Galeria multimediów: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50372126&lang=en
KONTAKT:
Główne Biuro Prasowe P&G
tel. +44 020 3657 7734
e-mail: PG2012.im@pg.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.08.2012, 16:03 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |