Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Norymberga, 8 grudnia 2011 - Brytyjczycy słyną z uprzejmości, a Chiny są znane jako Kraina Uśmiechu. Wrażenia gości hotelowych sugerują jednak, że inne narodowości bardziej zasługują na taką opinię. Wskazują na to aktualne wyniki ankiet serwisu hotel.info (http://www.hotel.info). Bezpłatny serwis rezerwacji pokoi hotelowych online, obejmujący ponad 210 000 hoteli na całym świecie, dokładnie przeanalizował opinie ponad czterech milionów swoich klientów, oceniających, czy obsługa danego hotelu była miła i kompetentna.
Wynik: goście hoteli w Gdańsku przyznawali najwięcej punktów za obsługę. Również hotelarze w Tokio uzyskiwali od gości wysokie noty. Z kolei hotelarze z Londynu i Pekinu mogliby starać się bardziej.
Gdańsk to zdecydowany faworyt, a Warszawa jest w pierwszej piątce
W rankingu krajowym hotele z Gdańska uzyskały od gości najwyższe oceny dla personelu. Klienci serwisu rezerwacji pokoi hotelowych online wybrali to nadmorskie miasto większością głosów jako pierwsze z pięciu pod względem najbardziej przyjaznej i kompetentnej obsługi hotelowej. Na kolejnych miejscach znalazły się Katowice i Kraków. Również stolica uzyskała wysoką notę - 8,26 punktu w klasyfikacji krajowej.
Ogólnie, klienci serwisu oceniali polskich hotelarzy na średnio 8,22 punktu w kategoriach miłej i kompetentnej obsługi.
Goście ocenili obsługę hotelową w Tokio jako najbardziej przyjazną
W rankingu miast z całego świata pierwszą pozycję zajęło Tokio. Stolica Japonii, z wynikiem 8,62 punktu pod względem miłej i kompetentnej obsługi, osiągnęła wyraźną przewagę nad plasującymi się zaraz za nią Helsinkami. Również pracownicy hoteli w Wiedniu i Bernie okazali się szczególnie uprzejmi wobec gości i nastawieni na jakość usług.
Pełna informacja prasowa znajduje się na stronie: http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1416&mode=article.
KONTAKT:
Aleksander Szumilas
hotel.de AG
Hugo-Junkers-Strasse 15-17
90411 Norymberga
Niemcy
tel. +49-(0)911-59832-0
faks: +49-(0)911-59832-11
e-mail: presse@hotel.info
www.hotel.info
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.12.2011, 13:50 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |