Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Szczecin został zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu "Świeć Się", organizowanego przez Grupę ENERGA współzawodnictwa o tytuł na najpiękniej oświetlone świątecznie miasta w Polsce. Internauci swoimi głosami zadecydowali, że to stolica województwa zachodniopomorskiego świeci się najładniej. Do różnych form zabawy w "Świeć Się" włączyło się ponad 200 tysięcy osób.
O zwycięstwie Szczecina zadecydowali internauci z całej Polski, którym od początku trwania konkursu szczecińskie iluminacje przypadły do gustu. Miasto zdobyło 32 proc. wszystkich głosów. Tuż za nim na podium uplasowały się Nowy Sącz z 21 proc., który w trakcie finałowego etapu szedł łeb w łeb ze zwycięskim Szczecinem, oraz Tychy, które uzyskały 12 proc. Galerie świątecznych iluminacji zwycięskich miast są dostępne na stronie http://www.SwiecSie.pl.
"Gratulujemy mieszkańcom oraz władzom zwycięskich miast, które według tysięcy internautów zabłysły w te święta najpiękniej. To dla nas ogromna radość i satysfakcja, iż tak wiele osób włączyło się we wspólną zabawę. Mamy jednocześnie nadzieję, że nasza inicjatywa będzie zachętą dla kolejnych miast do równie pomysłowego, pięknego i energooszczędnego przystrojenia placów, ulic oraz budynków na świąteczny czas" - mówi Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji ENERGA SA.
"Bardzo mnie cieszy wygrana Szczecina w tym konkursie. Tym bardziej, iż o jego wyniku zadecydowali mieszkańcy z różnych regionów Polski. Wierzę, że ta wygrana zachęci Państwa do odwiedzenia naszego miasta, które - zapewniam - jest urokliwe nie tylko zimą po zmroku. W imieniu mieszkańców serdecznie dziękuję za Państwa głosy i zapewniam, że w kolejnych latach Szczecin będzie 'świecił się' równie pięknie" - mówi Piotr Krzystek, Prezydent Szczecina.
Zwycięskie miasto otrzyma prezent w postaci energooszczędnego sprzętu AGD, który będzie mogło przekazać wybranemu domowi dziecka. W skład wyposażenia wchodzi nowoczesna kuchnia, pralka, zmywarka oraz lodówko zamrażarka. Fundatorem tej nagrody jest spółka ENERGA Oświetlenie.
Ponad 200 tysięcy osób zaświeciło się na święta!
Do różnych form zabawy w ramach "Świeć Się" włączyło się ponad 200 tys. internautów. W czasie trwania plebiscytu na serwisie http://www.SwiecSie.pl odnotowano prawie 700 tys. wejść, a internauci oddali w sumie ponad 35 tys. głosów. Obok mieszkańców, do akcji aktywnie włączyły się urzędy miejskie, zachęcając do wspólnej zabawy i głosowania na swoje miasto. Na http://www.Facebook.com/swiecsie zapalono ponad 125 tys. "światełek" na "świetlnej mapie Polski" oraz założono ponad 50 tys. wirtualnych choinek z życzeniami świątecznymi. Zwycięzcą zabawy na Facebooku okazał się Kraków, tuż za nim uplasowały się Wrocław, Poznań i Rzeszów - na każde z miast zagłosowano ponad 5 tys. razy.
Rób zdjęcia i wygrywaj nagrody - zabawa trwa do 15 stycznia!
W szranki o tytuły i nagrody w "Świeć Się" do 15 stycznia br. mogą stanąć także osoby indywidualne. Swoje pięknie przystrojone drzewko, dom i ogród w konkursie fotograficznym może pokazać światu każdy - wystarczy przesłać zdjęcie swojego autorstwa na http://www.SwiecSie.pl. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne prezenty - telewizor 3D, iPad, konsola PS3 oraz 50 innych nagród.
Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
Kontakt dla mediów:
Beata Ostrowska
rzecznik prasowy Grupy ENERGA
tel. (58) 347 39 54
tel. kom. +48 603 649 057
e-mail: beata.ostrowska@energa.pl
-
Krzysztof Pęcherski
komunikacja konkursu "Świeć Się"
tel. (22) 844 77 87
e-mail: k.pecherski@neuron.pl
Źródło informacji: ENERGA S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.01.2011, 13:46 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |