Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Norymberga, 05 stycznia 2011 r. - ankieta przeprowadzona przez hotel.info (www.hotel.info), serwis rezerwacji hotelowych online, wśród hoteli partnerskich w Niemczech i Europie wykazała, że najbardziej ceni się u gości hotelowych ich uczciwość.
Według hotel.info hotelarze najbardziej cenią sobie zatem gości, którzy terminowo regulują rachunki za pobyt, a po ich wyjeździe niczego nie brakuje w pokojach hotelowych. Prawie 100% z ankietowanych hotelarzy uznało ten punkt za "bardzo ważny" albo "ważny".
Uzyskując wynik 95% kolejną z cenionych cech jest niezawodność, np. nieodwoływanie rezerwacji w ostatniej chwili albo przestrzeganie czasów Check-In i Check-out. W opinii hotelarzy trzecie miejsce zajęło uprzejme zachowanie wobec obsługi hotelowej. Ponad ośmiu na dziesięciu managerów hoteli wyraziło taką właśnie opinię.
Czystość i hojność natomiast, chociaż oczekiwałoby się, że to właśnie one uplasują się dość wysoko w wynikach, nie mają, jak się okazuje, aż takiego znaczenia. Podczas gdy ponad 80% hotelarzy uznało jednak "czystość" za cechę "bardzo ważną" i "ważną", mając nadzieję zastać opuszczany przez gości pokój w jako takim porządku, to szczodrość gości nie jest zbyt istotną cechą. Tylko co piąty z ankietowanych uznał napiwki za ważną cechę.
Ankieta została zrealizowana przez hotel.info (www.hotel.info) wśród niemieckich i europejskich hotelarzy w ramach biuletynu hotelowego. Można w niej było przyporządkować poszczególnym cechom następujące wartości "bardzo ważne", "ważne", "neutralne", "mniej ważne" i "nieważne". W ankiecie wzięło udział ponad 700 hotelarzy.
http://www.hotel.info/Press.aspx?mode=article&lng=PL&item=930
Kontakt dla prasy:
Timo Vavrinec
Hugo-Junkers-Str. 15-17
90411 Nürnberg, Deutschland
tel. +49-(0)911-59832-0
fax: +49-(0)911-59832-11
e-mail: presse@hotel.info
hotel.info
http://www.hotel.info
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.01.2011, 10:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |