Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zlecone: Zwycięzcy turnieju Real Junior Cup 2012 pojadą na mecze Euro

11.06.2012, 18:52aktualizacja: 11.06.2012, 18:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W minioną sobotę, 9 czerwca przed Centrum Handlowym Janki pod Warszawą odbył się wielki finał turnieju Real Junior Cup, którego organizatorem była sieć hipermarketów Real. Udział w nim wzięły 24 najlepsze drużyny piłkarskie dziewcząt i chłopców z całej Polski. Zespoły, które wygrały w swoich kategoriach wiekowych w nagrodę otrzymały bilety na mecze UEFA EURO 2012(TM), które zwycięzcom wręczył sam Jerzy Dudek.

Dwa ostatnie miesiące bez wątpienia należały do małych fanów futbolu. W każdy weekend, począwszy od kwietnia, najmłodsi piłkarze ( w wieku 9 - 13 lat ) rywalizowali w eliminacjach ogólnopolskiego turnieju Real Junior Cup. Na specjalnie przygotowanych boiskach "street soccer", przy wybranych hipermarketach Real na terenie całego kraju, toczyła się zacięta walka dziewcząt i chłopców o udział w wielkim finale. W minioną sobotę poznaliśmy 4 najlepsze dziecięce drużyny piłkarskie, które w pięknym stylu wygrały mecze finałowe, pokonując swoich przeciwników. W nagrodę, zwycięzcy otrzymali z rąk Jerzego Dudka bilety na mecze UEFA EURO 2012(TM) sponsorowane przez firmę Hellenic Coca-Cola.

Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach wielkiego finału w Jankach zostali:

- Dziewczęta z roczników 1999 - 2000 - drużyna UKS Tęcza Bydgoszcz,

- Dziewczęta z roczników 2001 - 2003 - drużyna UKS Tęcza Bydgoszcz,

- Chłopcy z roczników 1999 - 2000 - drużyna Stalówka 99 Rzeszów,

- Chłopcy z roczników 2001 - 2003 - drużyna UKS Sprint Katowice.

Dziewczynki, które zajęły pierwsze miejsce, już 14 czerwca pojadą na mecz Hiszpanii z Irlandią do Gdańska. Natomiast chłopcy 16 czerwca w Warszawie obejrzą na żywo pojedynek Grecji z Rosją. Drużyny, które zajęły drugie i trzecie miejsca, otrzymały wartościowe nagrody rzeczowe. Wśród wszystkich zawodników (każdej kategorii wiekowej) biorących udział w finale wyróżniono i nagrodzono także Króli Strzelców, którymi zostali:

- Sandra Bukowska (UKS Tęcza Bydgoszcz),

- Paulina Bernasiuk (SP 2 Ząbki),

- Bartosz Rymek (Orzeł Sypniewo),

- Janek Biegański (UKS Sprint Katowice).

Uroczystemu finałowi, który prowadził Irek Bieleninik, towarzyszył tłum widzów i kibiców dopingujących młodych piłkarzy. Oprócz wielkich emocji, których doświadczali nie tylko biorący udział w rozgrywkach zawodnicy, organizatorzy zapewniali wszystkim tym, którzy odwiedzili w ten wyjątkowy weekend hipermarket Real, masę dodatkowych atrakcji, takich jak: gry video w namiocie FIFA, pokaz samochodów i motocykli wyścigowych. Nie zabrakło również grilla oraz atrakcji dla młodszych dzieci (dmuchanych zjeżdżalni czy malowania buziek).

***

Sieć hipermarketów Real należy do Grupy METRO - drugiego, co do wielkości w Europie i trzeciego na świecie, koncernu handlowego zatrudniającego 250 tys. pracowników. Sieć hipermarketów Real powstała w Niemczech w 1992 roku. Od tamtego czasu konsekwentnie łącząc jakość oferowanych usług i dynamizm rozwoju, podbija międzynarodowy rynek. Real działa w Polsce od 1997 roku i od tego czasu prowadzi intensywną ekspansję na terenie całej Polski. Sieć hipermarketów Real ma opinię dobrze zorganizowanej, solidnej firmy dbającej o satysfakcję klienta, dzięki wykwalifikowanej kadrze i wysokiej jakości usług.

Sieć Real od momentu otwarcia pierwszego hipermarketu do chwili obecnej bardzo się zmieniła. Podczas ostatnich 15 lat wiele się wydarzyło... Dzięki temu Real szczyci się dziś długą listą osiągnięć, trafnych decyzji i udanych inwestycji. Obecnie prowadzi 54 hipermarkety, gdzie pracuje 13,5 tys. osób. Sprzedaż prowadzona jest w 36 miejscowościach i 14 województwach. Hipermarkety funkcjonują, jako obiekty wolnostojące lub w ramach Centrów Handlowych M1. Hipermarkety Real oferują asortyment ponad 50 000 artykułów spożywczych i przemysłowych. 95% artykułów spożywczych i około 80% artykułów przemysłowych oferowanych w ich asortymencie pochodzi od polskich dostawców. Dzięki temu firma wspiera lokalne rynki i promuje rodzimych producentów. Real dba o swoich klientów, różnicując asortyment w taki sposób, aby zaspokajać potrzeby wszystkich - markety proponują zarówno towary delikatesowe, jak i te z nieco niższych półek cenowych, oferując wielki wybór oraz niskie ceny.

Real Junior Cup to wyjątkowe, sportowe wydarzenie skierowane do wszystkich dzieci w wieku od 9 do 13 lat pasjonujących się piłką nożną. Real, jako najbliższy sąsiad oferujący wielki wybór produktów w niskich cenach, wspiera również lokalne społeczności i poprzez turniej Real Junior Cup angażuje najmłodszych do aktywności fizycznej.

KONTAKT:

Magdalena Kołodziejska

Senior Account Manager

Twenty Four Seven, Agencja PR

tel. (22) 279 11 25

tel. kom. +48 500 134 371

e-mail: magdalena.kolodziejska@247pr.pl

-

Ewa Skalniak

Account Executive

Twenty Four Seven, Agencja PR

tel. (22) 279 11 34

tel. kom. +48 600 969 252

e-mail: ewa.skalniak@247pr.pl

Źródło informacji: Real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka komandytowa

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.06.2012, 18:52
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii