Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zwycięzcy konkursu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge wyróżnieni za wprowadzanie innowacji społecznych i integrację w branży mody

24.01.2022, 13:46aktualizacja: 24.01.2022, 13:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/PVH Corp.
Business Wire/PVH Corp.
Jury, w skład którego weszli Yara Shahidi i Tommy Hilfiger, przyznało 200 000 € oraz pakiet nagród mentorskich dla startupów z Rwandy i Holandii, aby wesprzeć ich wysiłki zmierzające do zmiany krajobrazu mody.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza, że zwycięzcami trzeciej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ‒ dedykowanego globalnego programu mającego na celu znalezienie i wsparcie pomysłów, które prowadzą do ukształtowania bardziej integracyjnego krajobrazu mody ‒ zostają Lalaland i UZURI K&Y. W dniach 12-13 stycznia odbyła się wirtualna gala finałowa programu, podczas której sześciu finalistów zaprezentowało swoje koncepcje przed prestiżowym jury. Zwycięzcy podzielą się pulą nagród w wysokości 200 000 € i będą mogli korzystać z rocznej opieki mentorskiej sprawowanej przez wewnętrznych ekspertów Tommy Hilfiger oraz INSEAD ‒ jednej z wiodących i największych na świecie szkół biznesu dla absolwentów. Zapewnili sobie oni również miejsce w programie INSEAD, który łączy ludzi, kultury i idee na rzecz rozwoju innowacyjnych liderów.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

W styczniu 2021 r. w ramach inicjatywy wpłynęło ponad 430 zgłoszeń złożonych przez firmy na etapie start-up i scale-up z 22 krajów, co wpisuje się w wizję zrównoważonego rozwoju marki Tommy Hilfiger: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”. Tegoroczny program miał w szczególności na celu wzmocnienie i wsparcie „czarnych, rdzennych i kolorowych” przedsiębiorców (BIPOC), którzy działają na rzecz rozwoju swoich społeczności, jednocześnie promując wizję mody opartej w większym stopniu na zasadzie włączenia. Po raz pierwszy fani marki TOMMY HILFIGER mogli uczestniczyć we wstępnych fazach wyzwania, oddając swoje głosy za pośrednictwem internetu, aby pomóc w zawężeniu liczby zgłoszeń i wyłonieniu finalistów. Wraz z współpracownikami Tommy Hilfiger podczas finałowego wydarzenia zostali oni również zaproszeni do głosowania na swój ulubiony pomysł, aby przyznać jednemu z finalistów dodatkowe 15 000 €.

„To inspirujące wyzwanie zgromadziło pasjonatów i pracowitych ludzi ze świeżymi pomysłami, pragnących tworzyć przyszłość świata mody, na którą wszyscy czekamy ‒ powiedział Tommy Hilfiger. ‒ To była imponująca gala finałowa. Jestem dumny, że mogę kontynuować tę podróż wspólnie z przedsiębiorcami, którzy przedstawili przełomowe i wpływowe rozwiązania kwestionujące nasz dotychczasowy sposób myślenia, budowania i tworzenia”.

Lalaland, holenderska platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do tworzenia zindywidualizowanych i opartych na zasadzie włączenia modeli syntetycznych o różnym pochodzeniu etnicznym, otrzymała nagrodę w wysokości 100 000 €.

„Tworzenie technologii, która napędza bardziej integracyjną i zróżnicowaną platformę e-commerce stanowi trzon wizji Lalaland ‒ powiedział Michael Musandu, współzałożyciel i dyrektor generalny Lalaland. ‒ Bycie częścią Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przyniosło niesamowite spostrzeżenia i sprawi, że nasze rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji dotrze do większej liczby osób, niż sobie wyobrażaliśmy. Dzięki temu osiągnięciu nasz zespół nie może się doczekać, żeby stworzyć przyjazne doświadczenie zakupów online ‒ tak, aby żaden konsument nie czuł się niedostatecznie reprezentowany”.

UZURI K&Y, rwandyjska marka ekologicznego obuwia wykorzystująca w procesie produkcyjnym opony samochodowe pochodzące z recyklingu, zatrudniająca młode osoby z terenów Afryki Subsaharyjskiej, otrzymała nagrodę w wysokości 100 000 €.

„Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy zwycięzcą Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ‒ powiedział Kevine Kagirimpundu, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy UZURI K&Y. ‒ Jest to dla nas szansa, dzięki której możemy skorzystać z mentoringu, strategicznych wskazówek i platformy do dzielenia się naszym marzeniem o wprowadzeniu na rynek globalny obuwia produkowanego w Afryce przy użyciu zrównoważonych metod. Pragniemy wywierać realny wpływ i inspirować dzisiejszą młodzież do kształtowania czystszej przyszłości”.

Clothes to Good, przedsiębiorstwo społeczne z siedzibą w RPA, które poprzez recykling tekstyliów tworzy nowe możliwości w obszarze mikroprzedsiębiorczości oraz miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych, otrzymało nagrodę w wysokości €15 000.

„Czujemy się zaszczyceni, że w ramach Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przypadła nam nagroda publiczności. To doświadczenie, którego nigdy nie zapomnimy ‒ powiedziała Tammy Greyling, dyrektor operacyjny i terapeuta zajęciowy w Clothes to Good. ‒ Wspaniale jest mieć poczucie, że inni wierzą w nasze marzenie, żeby naprawdę coś zmienić dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin. Otrzymanie tej nagrody pozwoli Clothes to Good kontynuować tworzenie mikroprzedsiębiorstw i możliwości zatrudnienia poprzez recykling tekstyliów w RPA”.

W skład jury podczas gali finałowej Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge weszli:

  • Tommy Hilfiger,
  • Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,
  • Yara Shahidi, wielokrotnie nagradzana aktorka, producentka i agentka zmiany,
  • Esther Verburg, specjalistka ds. propozycji wartości pracowniczych, zrównoważonego biznesu i innowacji w Tommy Hilfiger Global i PVH Europe,
  • Adrian Johnson, przedsiębiorca, adiunkt przedsiębiorczości, technologii i mediów w INSEAD,
  • Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good i założycielka społeczności Amsterdam Global Shapers Hub,
  • Yvonne Bajela, członek założycielski i dyrektor firmy inwestycyjnej Impact X Capital.

Przyjmowanie wniosków w ramach czwartej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge rozpocznie się w marcu 2022 r. Przedsiębiorców, którzy chcieliby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do rejestracji na stronie: https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

Misją Tommy Hilfiger jest wypracowanie czołowej pozycji w dziedzinie zrównoważonego projektowania i stylu życia ‒ w myśl idei: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność” ‒ dzięki stosowaniu określonych metod tworzenia produktów, zarządzania działalnością i utrzymywania kontaktu ze społecznościami i podmiotami zainteresowanymi. Więcej informacji o podejściu marki Tommy Hilfiger do zrównoważonego rozwoju, wspieranym przez strategię PVH Forward Fashion można znaleźć na stronie: https://responsibility.pvh.com/tommy/.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge można znaleźć na stronie: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Wszyscy fani marki i osoby ją śledzące mogą uczestniczyć w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Firma zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z największych i najbardziej podziwianych firm odzieżowych na świecie, która łączy konsumentów z ponad 40 krajów. Wśród jej legendarnych marek znajdują się Calvin Klein oraz TOMMY HILFIGER. 140-letnia historia firmy budowana jest na sile jej marek, zespołu i zaangażowania, by kształtować modę w dobrych kierunkach. To jest jej siła. To jest siła PVH.

Firma zachęca do obserwowania jej profili w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005825/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT:

Tommy Hilfiger Media

Virginia Ritchie

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

e-mail: virginia.ritchie@tommy.com

tel. +31 6 4318 4870

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2022, 13:46
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.