Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WASZYNGTON, 13 czerwca 2012 r. /PRNewswire/ - Internetowa Korporacja ds. Nadawania Nazw i Numerów (ICANN, Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) opublikowała dzisiaj listę (http://newgtlds.icann.org/en/program-status/application-results/strings-1200utc-13jun12-en) 1 930 wniosków, które otrzymała w sprawie nowych domen gTLD - zawierających takie nazwy, jak: .CITY (miasto), .BRAND (marka) czy .PHRASE (wyrażenie). FairWinds Partners (http://www.fairwindspartners.com/), wiodąca firma zajmująca się doradztwem w zakresie strategii nadawania nazw domenom, założona i prowadzona wspólnie przez partnerów zarządzających Josha Bourne'a i Phila Lodico, wydała następujący komunikat: "Dzisiejszy dzień jest bardzo emocjonujący dla użytkowników Internetu - dotychczasowy model biznesu internetowego przestał istnieć i rozpoczęła się nowa era. Przedsiębiorstwa będą musiały wykazać się innowacyjnością, aby zachować konkurencyjność w nowym obszarze Internetu".
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20100623/PH25593LOGO)
Jako wiodący doradca w zakresie nazw domen dla głównych marek, FairWinds prowadzi działania informujące firmy o programie oraz wspierające je w podjęciu decyzji, która w najlepszy sposób umożliwi realizację ich celów biznesowych. Zostały podjęte działania w kierunku wyjaśnienia błędnych informacji na rynku oraz wspierania marek, które zdecydowały się na udział w długotrwałym i ciągle zmieniającym się procesie składania wniosków do ICANN, a także firm, które nie złożyły wniosków, w celu zapewnienia, że są one dobrze poinformowane i przygotowane do zareagowania na tę ogromną zmianę w adresach internetowych.
Trwają dyskusje na temat zalet i ryzyka związanego z programem nowych gTLD. Jednak niezależnie od ryzyka przyszli aplikanci muszą rozważyć włączenie się do tego nowego świata Internetu po zatwierdzeniu programu przez Zarząd ICANN 20 czerwca 2011 roku. Tego dnia właśnie właściciele marek muszą rozpatrzeć możliwości złożenia wniosku o nowe domeny gTLD, i zdecydować czy nowe gTLD kryją w sobie potencjał innowacji, czy raczej należy zaryzykować pozostanie w tyle w nieznanym, przyszłym kształcie Internetu.
Firma FairWinds złożyła 130 wniosków o nowe domeny gTLD w imieniu 50 spośród największych właścicieli marek oraz firm, dla których świadczyła ona usługi doradcze, które zdecydowały się nie brać dalszego udziału w procesie składania wniosków. Oczekujemy kontynuacji naszych prac w nowym obszarze Internetu w miarę postępów programu nowych domen gTLD. Przy niemal 2 000 wniosków o nowe domeny gTLD, Internet z pewnością przejdzie duże zmiany, a FairWinds będzie nadal wspierać marki w optymalizacji ich pozycji w obszarze nazw domen.
FairWinds współpracuje z klientami w celu ulepszenia wydajności i skuteczności ich działań związanych z promocją marki w Internecie poprzez posiadanie oraz optymalne wykorzystanie nazw domen, użytkowników mediów społecznych oraz rozszerzeń gTLD (http://www.fairwindspartners.com/en/services/new-gTLD-services).
Źródło: FairWinds Partners
KONTAKT:
Samantha Demetriou
phone: +1-202-223-9252
e-mail: samantha.demetriou@fairwindspartners.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.06.2012, 11:48 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |