Newsletter

Zlecone: ISOF na smartfonie Samsung Galaxy S II

02.04.2012, 11:00aktualizacja: 02.04.2012, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma HEUTHES prowadzi obecnie prace badawczo-rozwojowe nad zgodnością najnowszych smartfonów i obsługiwanych przez nie przeglądarek z systemem ISOF. W tym celu utworzone zostało dedykowane środowisko testowe do badania kompatybilności ISOF z oferowanymi na rynku rozwiązaniami. Decyzja została podjęta w ślad za niezwykle szybkim rozwojem urządzeń opartych o systemy Android oraz iOS i wykorzystujących przeglądarki Chrome, Firefox i Safari. Doświadczenia zebrane podczas testów na smartfonach Nokia N900, Samsung Galaxy S II, Samsung Galaxy Note oraz iPhone i iPad są zachęcające. Przykładowy, firmowy test szybkości przeglądarki osiągnął wartość 1000 w Samsung Galaxy S II, jeszcze do niedawna dostępną tylko w PC.

Obecny na rynku od 2000 r. system ISOF jest przystosowany i doskonale sprawdza się w pracy w dużych magazynach, handlu detalicznym i hurtowym oraz usługach. Z kolei powszechne na rynku biznesowym tablety i smartfony są idealnymi urządzeniami dla technologii Client-Web-Server w której pracuje ISOF. Wydaje się, że kombinacja urządzeń mobilnych i systemu ISOF idealnie sprawdzi się w środowisku użytkowników komercyjnych. W systemie ISOF na smartfonach wykorzystujących Firefox od wersji 11. z użyciem gestów multitouch jest możliwe wyświetlenie dowolnej informacji z systemu, w tym z CRM, Sprzedaży, Zamówień, FK, DMS, Centrum Dowodzenia i innych. Dzięki obsłudze swobodnie definiowalnych elektronicznych formularzy można wypełniać je wprost w smartfonie i wysyłać od razu do baz danych w centrali. Smartfon staje się tym samym wygodnym narzędziem zbierania informacji "w terenie".

System dopasowany do smartfonów można już testować na wersji demonstracyjnej dostępnej ze strony http://www.isof.pl.

Źródło informacji: HEUTHES Sp. z o.o. 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2012, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ