Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Naszym zdaniem korzyści płynące z wykorzystania aplikacji na Facebooku powinny być w zasięgu każdej, nawet najmniejszej firmy. Dziś używają ich jedynie duże przedsiębiorstwa, które stać na budowę własnych aplikacji. Wierzymy, że Lubie.to zmieni tę sytuację" - mówią Michał Juda i Jan Stasz, z agencji interaktywnej Filemon&Baucis, twórcy Projektu.
Niedawno Facebook uaktualnił wszystkie strony fanowskie do nowego interfejsu oraz zablokował możliwość tworzenia własnych zakładek bezpośrednio w serwisie. Ponieważ obecnie muszą być one przechowywane poza Facebookiem – Lubie.to sprawdza się znakomicie.
KONTAKT:
Michał Juda
tel. kom. +48 501 499 771
e-mail: michal@lubie.to
Źródło informacji: Lubie.to
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.04.2011, 12:13 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |