Newsletter

Zlecone: Tissot presents Tony Parker with his first limited edition watch at the Par Coeur Gala in Paris

27.09.2011, 12:23aktualizacja: 27.09.2011, 12:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Paris, September 26, 2011 - One year after signing professional basketball player Tony Parker as global ambassador in the brand’s flagship store on the Champs-Elysees, Tissot launched the Tissot Racing-Touch Tony Parker Limited Edition 2011 at the prestigious Par Coeur Gala in Paris.

Tissot was honoured to be the official sponsor of the gala, which was hosted by co-founder of the Par Coeur Association and captain of the French national basketball team, Tony Parker. The annual Par Coeur Gala, which took place in the fabulous city hall, raises money for the Par Coeur Association’s charity partners. It is an inspirational evening, attended by high-profile guests and celebrities. This year, the Par Coeur Association is raising funds for CeKeDuBonheur, which works to improve the quality of life for children and adolescents in hospitals, Action Innocence, which aims to preserve the dignity and integrity of children on the internet and Make A Wish, for which Tony Parker is the ambassador.

Tony Parker, who led France into the EuroBasket 2011 final, was happy to receive his first limited edition watch, which is part of the Tissot tactile collection. The Tissot Racing-Touch Tony Parker Limited Edition 2011 stems from more than ten years of experience with touch technology, making this piece much more than just a watch. With its 11 touch-activated functions, including a compass and a tide calculator, this timepiece is an athlete’s high-tech personal trainer, providing the utmost precision in order to follow Tony Parker’s lead and keep striving for better performances.

This dynamic and stylish limited edition of 4,999 watches has an engraving of Tony Parker’s signature on the case back and comes with a black rubber strap and a carbon dial.

CONTACT:

Maria Ahnebrink

International Public Relations & Communication Manager

e-mail: maria.ahnebrink@tissot.ch

tel. +41 32 933’31’11

--

Annja Maerki

International Public Relations & Communication Deputy Manager

e-mail: annja.maerki@tissot.ch

tel. +41 32 933’31’11

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.09.2011, 12:23
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ