Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KIJÓW, Ukraina, 19 października 2011 r. /PRNewswire/ - Kontagent (http://www.kontagent.com), wiodąca firma zajmująca się analizą użytkowników, ogłosiła dzisiaj rozszerzenie swojej obecności na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki poprzez nawiązanie partnerstw z wieloma uczestnikami i sponsorami targów Casual Connect Kijów (19-21 października 2011). Oprócz Peak Games - czołowego producenta gier społecznościowych na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, którego produkty gromadzą ponad 15 milionów aktywnych użytkowników tygodniowo - wiele innych studiów gier społecznościowych wybrało firmę Kontagent jako dostawcę usług analitycznych. Należą do nich: Playtika Games, Gazeus Games, Sismo Games, WeR Interactive, Social Quantum, Web Games, Playrix, Atommica oraz Atakama Labs.
Nowi klienci z tego rejonu świata będą mogli korzystać z tablic kSuite, aby w czasie rzeczywistym badać wybrane segmenty użytkowników poprzez śledzenie zdarzeń i analizę ścieżek. Uzbrojeni w tak dogłębne dane, uzyskają wiedzę niezbędną do optymalizowania swoich gier na podstawie takich wskaźników, jak utrzymanie kluczowych grup użytkowników i poziom zaangażowania.
"Jako dynamicznie rozwijająca się firma, Kontagent jest wartościowym partnerem, który pozwala nam doskonalić nasze praktyki i lepiej poznać ekonomię popytu - powiedział Kasim Zorlu, dyrektor ds. marketingu w Peak Games. - Nie popełniliśmy ani jednego błędu w naszym rozwoju i dynamicznej ekspansji na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Pewność naszej strategii rozwojowej w dużym stopniu płynie z możliwości dostępu do danych i mierników w czasie rzeczywistym odnośnie przejmowania nowych użytkowników, zatrzymywania ich oraz dochodów - a to uzyskujemy dzięki narzędziu Kontagent. To właśnie dlatego w ostatnich miesiącach udało nam się powiększyć naszą bazę graczy do 16 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie".
Narzędzie analityczne kSuite rozwiązuje uporczywy problem, który napotykają dziś firmy działające w serwisach społecznościowych - przetwarzanie i filtrowanie ogromnych ilości danych w celu znalezienia najlepszych mierników i obszarów analizy. Dzięki współpracy z Kontagent, każde studio może uzyskać dostęp do wyspecjalizowanego systemu przetwarzania danych skalowalnych oraz do ogromnych zasobów wiedzy fachowej dotyczącej analizy danych konsumenckich.
"Rynek Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki to dla nas duża szansa na rozszerzenie platformy analizy użytkowników kSuite. Jesteśmy podekscytowani tym, że najlepsi w regionie producenci gier społecznościowych i gier na telefony komórkowe wybierają Kontagent jako swoją platformę analityczną - powiedział Jeff Tseng, współzałożyciel i dyrektor generalny Kontagent. - Wierzymy, że wyrafinowana analiza danych, którą oferuje nasz produkt, oraz nasza ogromna wiedza specjalistyczna stanowią znaczącą wartość dodaną dla naszych partnerów w regionie, chcących zoptymalizować swoją ekonomię popytu. W dalszym ciągu wprowadzamy innowacje, tak aby dostarczać dynamicznie rozwijającemu się rynkowi gier społecznościowych i gier na telefony komórkowe najlepiej dobrane i najaktualniejsze dane".
Informacje o Kontagent
Kontagent to wiodąca platforma analizy użytkowników dla producentów, specjalistów ds. marketingu, kierowników produktu i partnerów strategicznych w sieciach społecznościowych i komórkowych. Stworzona przez nas platforma kSuite została opracowana od podstaw w celu dostarczania dogłębnych analiz i wizualizacji danych społecznościowych oraz istotnych informacji w ramach usług na żądanie. Kontagent śledzi ponad 1 000 aplikacji społecznościowych, ponad 150 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i ponad 15 000 komunikatów wysyłanych w każdej sekundzie. Kontagent finansowany jest przez ALTOS Ventures i Maverick Capital, przy dodatkowym wsparciu ze strony Facebooka i innych znaczących "aniołów biznesu". Firma, założona w 2007 roku, ma swoją siedzibę główną w dzielnicy SoMa w San Francisco i oddziały w Toronto oraz Londynie. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.kontagent.com.
Informacje o Casual Connect Kijów
Targi Casual Connect Kijów, których organizatorem jest Casual Games Association (http://www.casualgamesassociation.org), odbędą się w dniach 19-21 października. Jest to główna impreza przemysłu gier typu casual, odwiedzana każdego roku przez ponad 4 500 osób z branży. Casual Connect gromadzi najbardziej utalentowanych i doświadczonych ekspertów w dziedzinie gier casual, aby wspierać tę branżę, budując dobre kontakty wśród uczestników i rozwijając ich umiejętności. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://kyiv.casualconnect.org/
Źródło: Kontagent
KONTAKT:
Alice Robbins (Kontagent)
tel. +1-847-415-9335
e-mail: arobbins@sspr.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.10.2011, 16:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |