Image
![Coca-Cola HBC - Pomysł na zawodową przyszłość YEP](/sites/default/files/styles/custom_image_737_416/public/attachments/202205/DOC.20220520.42506663.1_Pomys%C5%82%20na%20zawodow%C4%85%20przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87_YEP.png?itok=dxpFjYWr)
YouthEmpowered 2022: niemal 90% polskich nastolatków ma już pomysł na to, kim chce być w przyszłości
Młodzi Polacy mają już przemyślane zawodowe plany na przyszłość, jednak większość z nich potrzebuje wsparcia w podjęciu ostatecznej decyzji. Firma Coca-Cola HBC, która w ramach swojej strategii zrównoważonego rozwoju wspiera młodych w przygotowaniu do wejścia na rynek pracy, sprawdziła potrzeby polskich nastolatków szukających swojej ścieżki kariery. Aż 86 proc. z nich chciałoby spotkać się z ekspertem wykonującym ich wymarzony zawód, aby zweryfikować lub potwierdzić swoje założenia. Tę i wiele innych możliwości da im kolejna odsłona programu YouthEmpowered realizowana we współpracy z należącą do nominowanego do Pokojowej Nagrody Nobla 2022 Junior Achievement Worldwide – Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
- 20.05.2022, 09:13
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Coca-Cola HBC