Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sprzedaż ubezpieczeń w tym czasie wyniosła 17,5 mld zł wobec 17,2 mld zł w podobnym czasie ub.r.
"Zysk netto spadł w stosunku do III kwartałów 2018 roku o 193 mln zł (-5,0 proc.) do poziomu 3 684 mln zł. Zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej wyniósł 2 360 mln zł wobec 2 427 mln zł w analogicznym okresie 2018 roku (spadek o 2,8 proc.) - czytamy w czwartkowym sprawozdaniu finansowym grupy PZU.
Spółka poinformowała, że składki przypisane brutto w okresie 9 miesięcy zakończonym 30 września br. wyniosły 17 mld 501 mln zł wobec 17 mld 258 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego, co daje wzrost o 1,4 proc.
W sprawozdaniu finansowym napisano, że wzrost sprzedaży dotyczył przede wszystkim: rozwoju sprzedaży w spółkach zagranicznych (+170 mln zł), w tym głównie ubezpieczeń komunikacyjnych i zdrowotnych w segmencie krajów bałtyckich; produktów ochronnych zarówno o charakterze kapitałowym, jak i terminowym oferowanych w kanałach własnych oraz portfela ubezpieczeń produktów ochronnych w kanale bancassurance; rozwoju portfela grupowych produktów zdrowotnych; aktywnej dosprzedaży ubezpieczeń dodatkowych w produktach indywidualnie kontynuowanych. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
aop/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.11.2019, 10:22 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |