Newsletter

15 kwietnia Światowym Dniem Targów - inicjatywa Polskiej Izby Przemysłu Targowego

15.04.2013, 17:35aktualizacja: 15.04.2013, 17:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polska Izba Przemysłu Targowego jest pomysłodawcą ustanowienia Światowego Dnia Targów - jako dorocznego święta interesariuszy przemysłu targowego. Byłby to dzień wszystkich wystawców, zwiedzających i przedsiębiorstw działających w branży targowej, świadczących szeroko rozumiane usługi organizacji targów oraz liczne usługi komplementarne. PIPT proponuje, aby datą Światowego Dnia Targów był dzień 15 kwietnia. Proponowany termin nie jest przypadkowy. 15 kwietnia to data powstania w 1925 roku UFI - Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego.

Inicjatywa Polskiej Izby Przemysłu Targowego ma charakter promocyjny i edukacyjny. Światowy Dzień Targów ma przede wszystkim podnosić rolę targów jako skutecznego instrumentu komunikacji biznesowej i marketingu, a także promować znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego miast, regionów i kraju.

Inicjatywa z potencjałem

Z pomysłem ustanowienia Światowego Dnia Targów PIPT zwróciła się do UFI, prosząc tę uznaną światową organizację o podjęcie działań na rzecz oficjalnego ustanowienia święta. UFI pozytywnie odnosi się do inicjatywy PIPT i rozważa podjęcie rozmów z UNESCO jako organizacją odpowiedzialną za tego typu działania. Potwierdzenie tych deklaracji przekazano w liście do PIPT we wrześniu 2011 roku, a także oficjalne przedstawiono podczas Kongresu UFI w listopadzie 2011 roku.

Zdaniem Andrzeja Byrta, prezesa Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego, inicjatywa ustanowienia Światowego Dnia Targów jest niezmiernie istotna, gdyż zwróci uwagę międzynarodowego biznesu i szerokiej publiczności, w tym mediów, na instytucje i przemysł targowy.

"Myślę, że to święto będzie dobrą okazją do uhonorowania wszystkich pracujących na rzecz targów" - mówi Andrzej Byrt.

Światowy Dzień Targów podkreśla znaczenie targów jako skutecznego instrumentu marketingu i komunikacji biznesowej w strategii przedsiębiorstw, szczególnie małych i średnich. To właśnie bezpośrednie relacje i kontakty osobiste, tak typowe dla wydarzeń targowych, budują zaufanie w biznesie i kreują jego rozwój.

KONTAKT:

Aleksandra Rogatka-Lipińska

tel. kom. +48 505 238 344

e-mail: ola.rogatka@europortmedia.pl

Źródło informacji: www.polfair.com.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.04.2013, 17:35
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ