Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grand ESG to konkurs, który ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Zostaną w nim docenione organizacje, które wdrażają ważne działania z zakresu ESG i organizacje, które świetne wdrożenia skutecznie komunikują.
Zgłoszenia na konkurs przyjmowane są w trzech terminach różniących się wysokością opłaty konkursowej. Drugi termin przyjmowania zgłoszeń upływa 20 grudnia, trzeci będzie trwać do 15 stycznia 2025 roku. Aby zgłosić projekt, trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.grandesg.pl oraz uiścić opłatę konkursową. Niezbędne załączniki można dołączyć do zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2025 roku. Jeżeli zgłoszenia zrealizowane w ostatnim dniu drugiego terminu przyjmowania zgłoszeń nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni, to zgłaszającego obowiązuje opłata z trzeciego terminu zgłoszeń.
Zgłoszenia przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których jury przyzna nagrody za:
- Najlepsze Wdrożenie ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji;
- Najlepszą Komunikację Wdrożenia ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji.
Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:
- tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej;
- nagrodę GRAND PRIX ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.
Pod koniec marca zapraszamy na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym jak wywierać pozytywny wpływ na świat.
Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Mecenas konferencji: ORLEN
Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends
Źródło informacji: Press
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.12.2024, 11:49 |
Źródło informacji | Press |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ