Newsletter

22 mln klientów Grupy PZU: jesteśmy prawie w każdym gospodarstwie domowym

09.09.2021, 15:40aktualizacja: 10.09.2021, 08:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PAP/T. Klepczyński (5)
Fot. PAP/T. Klepczyński (5)
Grupa PZU, łącznie z segmentem bankowym, obsługuje 22 mln klientów. To oznacza, że jesteśmy prawie w każdym gospodarstwie domowym w Polsce - powiedział Tomasz Kulik, członek zarządu PZU i dyrektor finansowy Grupy PZU, który wziął udział w debacie podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu (7-9 września 2001 r.).

W dyskusji panelowej zatytułowanej „Finansowy ekosystem przyszłości: w kierunku zrównoważonego wzrostu” uczestniczyli również Iwona Duda, prezes zarządu Alior Banku i Leszek Skiba, prezes zarządu Banku Pekao.

„Staramy się przede wszystkim stworzyć model, w którym nie jesteśmy tylko i wyłącznie sumą części, ale taki model, gdzie dwa i dwa to jest pięć, a może więcej niż pięć" - powiedział Tomasz Kulik podczas debaty.

„Musimy za każdym razem zastanawiać się nie tylko nad tym, co zrobić tu i teraz - i jak odpowiedzieć na wyzwania - ale czego nasi klienci będą od nas oczekiwać w przyszłości” - podkreślał.

„Biorąc pod uwagę rzeczy, które obserwujemy wokół siebie, po prostu musimy inwestować. Coraz częściej ubezpieczyciele myślą na zasadzie prewencyjnej, jak nie dopuścić do tego, aby dana szkoda się wydarzyła” - podkreślał.

Według niego skala prowadzonej działalności - w sektorze ubezpieczeniowym, bankowym, zarządzania aktywami czy opieki zdrowotnej - pozwala Grupie inwestować w nowe produkty i nowe funkcjonalności bez podnoszenia cen końcowych dla klienta.

„To wszystko przekształca się w dobre wyniki zarówno dla Skarbu Państwa, jak i dla pozostałych inwestorów, którzy posiadają akcje PZU” - powiedział Tomasz Kulik.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.09.2021, 15:40
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ