Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Akademia e-marketingu już od 11 lat inspiruje i zachęca przedstawicieli sektora MSP do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes online. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.
Wszystkie tegoroczne spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. W 11 wydarzeniach w największych miastach w Polsce udział wzięło 3 000 przedsiębiorców. Warsztaty były doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
„Czujemy ogromną satysfakcję i cieszymy się, że po raz kolejny przedsiębiorcy zaufali naszej wiedzy eksperckiej.. Ich nastawienie i pasja do zdobywania nowej wiedzy są dla nas inspirujące. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Dlatego też będziemy ich wspierać, dostarczając wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą widoczne rezultaty” - mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet Group S.A.
Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami, rozwijali swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznali również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzieli się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówili również aktualne kwestie związane ze zmianami w przepisach prawa, szczególnie o obowiązującej od niedawna dyrektywie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.
„Obserwując kolejną już edycję Akademii i to z perspektywy osoby prowadzącej szkolenia i przekazującej wiedzę, czuję satysfakcję z tego, że możemy wspierać polskich przedsiębiorców pomysłami, które działają. Pomagamy im przede wszystkim zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w Internecie, ponieważ organizowane przez nas spotkania edukacyjne to także indywidualne rozmowy i konsultacje z ekspertami praktykami. Dbamy także o to, by wokół naszego wydarzenia zapewnić przestrzeń do networkingu lokalnego biznesu i czas na wymianę spostrzeżeń, doświadczeń i możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W 2023 roku Akademia e-marketingu odwiedziła 11 największych miast w Polsce. Organizatorzy oprócz merytorycznej wiedzy starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności. W wiosennej odsłonie cyklu organizatorzy spotkali się z przedsiębiorcami w Katowicach (w dawnej kopalni „Katowice” dzisiaj Muzeum Śląskie), Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), Warszawie (Centrum Olimpijskie), Białymstoku (Białostocki Park Naukowo-Technologiczny) i Krakowie (Centrum Konferencyjne Fabryczna). Jesienią zaś ponownie odwiedzili Katowice, Gdańsk, Warszawę i przedsiębiorców w Lublinie (Hotel Agit), Poznaniu (Centrum Kongresowo-Dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego) i Wrocławiu (Tarczyński Arena Wrocław).
Gościem specjalnym i prelegentem podczas wyjątkowych spotkań z przedsiębiorcami w Gdańsku, Katowicach i Warszawie był Robert Korzeniowski, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym. Ambasador WeNet, podzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem w zakresie prowadzenia i promowania biznesu w sieci i opowiedział o swojej drodze do sukcesu w Internecie. Wspomniał o tym, w jaki sposób promuje swoją działalność biznesową online m.in.: klub sportowy RK Athletics, Fundację Roberta Korzeniowskiego, „Walking Lovers” - inicjatywę mająca na celu propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia. Zaprezentował również efekty współpracy z doradcami internetowymi WeNet.
Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. Dla niektórych uczestników mogło to być pierwsze poważne zetknięcie się z tematyką marketingu internetowego. Tym bardziej cieszy ta inicjatywa oraz otwartość doradców WeNet na potrzeby sektora MŚP.
Szkolenia zakończyły się quizem, w który zaangażowali się wszyscy uczestnicy. Była to okazja do odrobiny relaksu i podsumowania zdobytej wiedzy. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat udziału w szkoleniu, a na najlepszych czekały też drobne nagrody.
Organizatorzy już planują kolejne wydarzenia w ramach nowej odsłony 12. edycji Akademii e-marketingu, która rozpocznie się w 2024 roku. Tym razem eksperci WeNet planują spotkać się i przekazać niezbędną wiedzę przedsiębiorcom w 14 lokalizacjach w Polsce. Między innymi odwiedzą Katowice, Warszawę, Gdańsk, Poznań, Łódź, Rzeszów, Wrocław, Kraków, Białystok i Bydgoszcz.
Już teraz dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu zostały zaplanowane specjalne webinary edukacyjne. Najbliższy spotkanie edukacyjne online odbędzie się 5 grudnia, a ekspert Grzegorz Kordas opowie o tym „Jak przygotować się do migracji strony www?
Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu oraz Panorama Lubelska.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
Menedżer Komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.12.2023, 14:57 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czy Polska jest gotowa na nowe megamiasto? Eksperci komentują wyzwania dla samorządowców
Jak sprostać wyzwaniom demograficznym, gospodarczym i społecznym, przed którymi stoją dziś polskie miasta? Czy budowa nowoczesnej metropolii o cechach megamiasta może być odpowiedzią na te potrzeby? Takie pytania stawiali sobie uczestnicy debaty „Czy w Polsce powinno powstać nowe megamiasto?”, zorganizowanej przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM) w Centrum Prasowym PAP.- 23.06.2025, 12:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
-
Image
PGE Energia Cieplna: przeinwestowanie przekłada się na ceny ciepła dla odbiorców PAP
W opinii Grzegorza Krystka, prezesa PGE Energia Cieplna, w ciepłownictwie przeinwestowanie przekłada się na ceny ciepła dla odbiorców. „Chcielibyśmy te ceny utrzymywać na rozsądnym poziomie. Dlatego inwestujemy w OZE: pompy ciepła i technologię Power to Heat. Natomiast te technologie jeszcze nie są na tyle dojrzałe, żeby zastąpić węgiel. Dlatego paliwem przejściowym jest i pewnie jeszcze przez chwilę pozostanie gaz ziemny” – zaznaczył Grzegorz Krystek podczas VI Kongresu Ciepłownictwa w Nałęczowie.- 23.06.2025, 12:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Orlen Termika SA: długie procesy administracyjne opóźniają inwestycje kluczowe dla bezpieczeństwa energetycznego Polski PAP
Andrzej Gajewski, prezes zarządu Orlen Termika SA wskazuje, że zgody środowiskowe i decyzje budowlane trwają zbyt długo i do tego są zaskarżalne. „To powoduje, że czas trwania inwestycji dekarbonizacyjnych mocno się wydłuża, a niektóre z nich, np. blok parowo-gazowy na Siekierkach, są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa energetycznego kraju oraz bezpieczeństwa cieplnego Warszawy” – mówił Andrzej Gajewski podczas VI Kongresu Ciepłownictwa w Nałęczowie.- 23.06.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ