Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki 3R Games S.A. niniejszym informuje, że dokonał aktualizacji planu wydawniczego na rok 2025:
- Gra "Cave Crave" uzyskała pozytywną certyfikację na platformie Sony PlayStation VR2 (PSVR2). Emitent planuje premierę gry na platformach Meta Quest i PSVR2 w dniu 26.06.2025 r.
- Trwają testy gry "Besiege VR" w wersji rozszerzonej o nowe funkcje VR-owe i platformę Mod.io, pozwalającą użytkownikom na tworzenie i współdzielenie własnej, dodatkowej zawartości gry w ramach trendu UGC (user-generated-content). W związku z trwającymi testami Spółka planuje premierę "Besiege VR" na platformie Meta Quest w lipcu 2025 r.
- Jednocześnie Emitent informuje, że prace developerskie nad tytułami "Gemini" (przeznaczonym na platformy Steam, Sony Playstation, Xbox oraz Nintendo Switch), "Cave Crave" (platforma Steam PC VR) i "Thief Simulator VR: Multiplayer" (platforma Meta Quest) przebiegają planowo.
Emitent zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych terminów. Daty premier zostaną przekazane przez Emitenta w odrębnych komunikatach ESPI.
Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.05.2025, 17:32 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |