Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Shutter Stock](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2024-02/2_12.jpg?itok=yR-Xw1ON)
Million Dollar Round Table (MDRT) to uznane na całym świecie elitarne stowarzyszenie najlepszych doradców finansowych. Jest to niezależna organizacja zrzeszająca ponad 72 000 wiodących profesjonalistów w obszarze ubezpieczeń na życie i usług finansowych z ponad 500 firm i 70 krajów. Członkowie MDRT charakteryzują się doskonałą wiedzą na temat produktów, wyjątkową jakością obsługi klienta oraz bezkompromisowym kodeksem etycznym.
Kwalifikację do MDRT można uzyskać poprzez:
- wysokie wyniki sprzedaży mierzone zebraną składką, prowizją i dochodem brutto,
- nienaganną reputację, wysoką jakość i etykę w relacjach z klientami.
W ubiegłym roku spośród wszystkich zrzeszonych członków, jedynie około 130 osób reprezentowało polski rynek finansowy, a aż 44 z nich było przedstawicielami Unum Życie. Z roku na rok reprezentacja Unum Życie w MDRT rośnie.
Różne poziomy
W zależności od uzyskanych wyników sprzedaży, można uzyskać różny poziom kwalifikacji. Aż trzy osoby spośród tegorocznych członków uzyskały kwalifikację na wyższym poziomie: Court of the Table. Są nimi: Piotr Bartoń z Rzeszowa, Daniel Koprzywa z Warszawy i Anna Lenartowicz ze Szczecina. Poziom Top of the Table, czyli najwyższy poziom kwalifikacji, uzyskał w tym roku Paweł Grabowski.
„To dla mnie ogromny zaszczyt przynależeć do Million Dollar Round Table, tym bardziej jako jeden z nielicznych z najwyższą pozycją. To wyjątkowe uznanie rynkowe, ale przede wszystkim dostęp do najlepszych praktyk i wiedzy z całego świata o tym, jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów.” - dzieli się Paweł Grabowski, Senior Consulting Life Protection Advisor.
Dostęp dla wybranych
Ci, którzy zakwalifikują się do MDRT, biorą udział w międzynarodowych konferencjach, podczas których uznani, światowi eksperci z branży finansowej dzielą się wiedzą i doświadczeniami z zakresu finansów, obsługi klienta i aktualnych trendów. Globalna konferencja finansowa MDRT odbędzie się w Vancouver, w czerwcu 2024 r.
„Stawiamy na rozwój i najlepsze standardy w sprzedaży i obsłudze klienta, co jest doceniane i zauważone przez globalne stowarzyszenie branżowe. Serdecznie gratuluję naszym Life Protection Advisorom kwalifikacji do MDRT i jestem pełna dumy, że nieustannie rośnie ich grono. Członkostwo w Million Dollar Round Table to dowód bycia wybitnym w swojej profesji, a dla klientów to najlepsze potwierdzenie tego, że powierzyli swoje bezpieczeństwo firmie i agentom wyróżniającym się na rynku i kierującym się silnym kodeksem etycznym” - dodaje Renata Stawiczny, krajowa dyrektor sprzedaży Ubezpieczeń Indywidualnych.
Lista wszystkich agentów towarzystwa zakwalifikowanych do MDRT dostępna jest na stronie https://mdrt.unum.pl
Więcej o MDRT na www.mdrt.org
Źródło informacji: Unum Życie TUiR S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.02.2024, 09:00 |
Źródło informacji | Unum Życie TUiR S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom