Newsletter

Aghanim, technologiczna firma z branży gier mobilnych założona przez byłego dyrektora generalnego i dyrektora ds. technicznych Xsolla, rozpoczyna działalność i wprowadza zmiany w sposobie monetyzacji i dystrybucji produktów

14.02.2024, 15:11aktualizacja: 14.02.2024, 15:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Aghanim Inc.
PR Newswire/ Aghanim Inc.
Spółka jest wspierana przez Bessemer Venture Partners, QED Investors, Point 72 Ventures i A16Z GAMES SPEEDRUN.

LOS ANGELES, 14 lutego 2024 r. /PRNewswire/ -- Aghanim to zintegrowana platforma handlu, automatyzacji transakcji na żywo, budowania społeczności i płatności w grach mobilnych, została dziś uruchomiona przez byłego dyrektora generalnego i dyrektora ds. technicznych Xsolla, globalnej firmy zajmującej się płatnościami w grach wideo.

Rozwój wytwórni gier dzięki innowacyjnym rozwiązaniom

Firma Aghanim z siedzibą w Los Angeles, stworzyła platformę skierowaną bezpośrednio do konsumentów, umożliwiającą twórcom gier mobilnych tworzenie internetowych centrów gier i oferowanie spersonalizowanych treści, jednocześnie zachęcając społeczności graczy do korzystania z różnych metanarzędzi takich jak wiadomości, tabele wyników, osiągnięcia, codzienne nagrody i szereg innych produktów. Wydawcy mogą również liczyć na obsługę transakcji handlowych na poziomie ostatecznego sprzedawcy, co oznacza, że są wyręczani w zadaniach finansowych związanych ze zwalczaniem nadużyć, podatkami, zgodnością z przepisami, wymianą walut i innymi aspektami przyjmowania płatności na skalę międzynarodową.

Trzon zespołu Aghanim może pochwalić się bogatym doświadczeniem w opracowywaniu rozwiązań umożliwiających rozszerzenie platformy za pośrednictwem rozmaitych marek gier wideo, wieloletnią obecnością w branży gier i ponad 20-letnim stażem pracy w sektorach fintech i gier wideo. Założycielami tej spółki są Konstantin Golubitsky, były dyrektor generalny i dyrektor ds. technicznych Xsolla, Constantin Andry, były dyrektor generalny Xsolla Labs, oraz Albert Tugushev, były dyrektor ds. technicznych Xsolla Labs, specjaliści, którzy dostrzegli możliwość fundamentalnego przekształcenia krajobrazu gier mobilnych poprzez zmianę strategii dystrybucji i monetyzacji, uwalniając w ten sposób miliardy dla studiów gier wideo i zapewniając, że te nowo odkryte zasoby pozostaną w obiegu szerszego ekosystemu gier wideo, sprzyjając tworzeniu nowych gier, popytowi na nowe technologie i ostatecznie pozytywnie wpływając na całokształt.

Technologia firmy Aghanim zdecydowanie obniżyła bariery dla rozwoju wersji internetowych gier mobilnych, umożliwiając studiom różnej wielkości dystrybucję bezpośrednią do konsumenta i zwielokrotniając w ten sposób ich przychody netto. Dysponując wyższymi marżami, producenci gier mogą skuteczniej realizować swoje strategie pozyskiwania użytkowników w celu skalowania produkcji.

Prezentacja podstawowego pakietu produktów Aghanim:

Kreator centrum gier: Narzędzie do tworzenia stron internetowych bez użycia kodu, pozwalające studiom gier na stworzenie atrakcyjnej strony internetowej na potrzeby ich gier mobilnych. Deweloperzy mogą w ciągu kilku minut stworzyć spersonalizowane centrum gier, doskonale dopasowane do tożsamości ich marki. Korzystając z generatywnej sztucznej inteligencji, Kreator centrum gier pozwala wygenerować wstępną wersję centrum, umożliwiając dopracowanie kolorów, elementów wizualnych i ogólnego doświadczenia użytkownika.

Kreator LiveOps: Nowatorskie narzędzie do automatyzacji marketingu wizualnego pozwalające utrzymać zaangażowanie i ekscytację graczy. Dzięki kreatorowi LiveOps wytwórnie mogą precyzyjnie docierać do zróżnicowanych segmentów graczy korzystających z różnych kanałów. Spersonalizowane kampanie i indywidualne oferty wysyłane w przypadku na przykład porzucenia koszyka, wizyty w centrum gry i zdobycia kolejnych poziomów - pozwalają zaoferować graczom spersonalizowane rozwiązania. Łączność zapewniają kanały komunikacyjne, takie jak wyskakujące okienka, powiadomienia push w grze i przeglądarce oraz wiadomości e-mail.

Segmentacja graczy: To zaawansowany system, który kategoryzuje graczy na podstawie ich zachowań, preferencji i wzorców zaangażowania. Analizując segmenty graczy, studia mogą dostosować swoje strategie, zoptymalizować monetyzację i ogólne wrażenia z gry.

Zarządzanie SKU: Narzędzie to upraszcza zarządzanie jednostkami magazynowymi (SKU) stosowanymi przez studia gier, usprawniając proces śledzenia zapasów, sprzedaży i przychodów. Dzięki narzędziu do Zarządzania SKU producenci mogą skoncentrować się na tworzeniu wyjątkowych gier, pozostawiając pracę związaną z finansami Aghanim.

Mechanizm rozliczeniowy: System płatności mobilnych opracowany z uwzględnieniem nieustannej optymalizacji kosztów dystrybucji oferuje najbardziej wartościowe opcje płatności, w tym karty kredytowe, ACH, Apple Pay i inne.

Constantin Andry, współzałożyciel Aghanim, podkreślił w oświadczeniu:

„Na tle kurczących się przychodów netto wynikających ze stale pogarszającej się sytuacji, jeśli chodzi o pozyskiwanie użytkowników, a także w świetle ostatnich zmian w przestrzeni regulacyjnej i reakcji Apple na te zmiany staje się jasne, że brak strategii skierowanej bezpośrednio do konsumenta może być zagrożeniem dla istnienia wydawców gier mobilnych, którzy w przeszłości byli zbyt zależni od kanałów dystrybucji. Obecnie wytwórnie strategicznie rozważają posiadanie własnego, niezależnego centrum gier zamiast pobierania opłat za korzystanie z sieci, co nie przynosi im oczekiwanych rezultatów”.

„Z uwagi na ogromną różnorodność profili graczy i specyfikę kanałów dystrybucji segregacja graczy i funkcje liveops stały się niezbędnymi elementami dla każdego studia gier dążącego do bycia konkurencyjnym na rynku. Bardzo często są one jednak zarządzane ręcznie z poziomu arkuszy kalkulacyjnych. Z racji tego, że Aghanim koncentruje się na obsłudze gier mobilnych, segmentacja i liveops są wbudowane w fundamenty platformy” - wyjaśnia Albert Tugushev, współzałożyciel Aghanim.

Funkcję analityki konwersacyjnej w Aghanim realizuje oparty na generatywnej SI kopilot, Newton, który proaktywnie wyszukuje anomalie, trendy i hacki rozwojowe oraz sugeruje usprawnienia w oparciu o te ustalenia. „Niebawem będzie można po prostu zlecić Newtonowi zadanie zwiększenia wskaźnika LTV i obniżenia kosztów dystrybucji, a on będzie pracował 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, przeprowadzając testy A/B wiadomości e-mail, eksperymentując z ofertami monetyzacji i uruchamiając to wszystko w poszczególnych segmentach w ramach dostępnego zestawu narzędzi, tak by uzyskać możliwie najkorzystniejszy wynik” - dodaje Konstantin Golubitsky, kolejny współzałożyciel Aghanim.

Serwis Aghanim został zaprojektowany jako otwarta platforma, oferująca ekspertom ds. gier, agencjom marketingowym i dostawcom narzędzi do gier możliwość zarejestrowania się lub ukończenia wstępnej integracji, aby umożliwić bezpośredni dostęp do partnerów Aghanim za pośrednictwem Rynku Konektorów i Katalogu Ekspertów.

Spółka uruchomi zespół doradczy z kluczowymi partnerami w celu udoskonalenia platformy i dostosowania priorytetów.

Firma pozyskała strategiczne finansowanie od konsorcjum czterech amerykańskich podmiotów VC: wczesnego inwestora Shopify - Bessemer Venture Partners, nowojorskiego Point 72 Ventures, czołowej firmy fintech VC QED Investors oraz od A16Z GAMES SPEEDRUN, renomowanego lidera w inwestycjach tech x games.

Aghanim

Spółka Aghanim, założona w czerwcu 2023 r., planuje zmienić sposób monetyzacji i dystrybucji gier mobilnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Aghanim.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2340194/Aghanim_1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2340195/Aghanim_2.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2340196/Logo_Logo.jpg 

Źródło: Aghanim Inc.

KONTAKT:

Kontakt dla mediów: press@aghanim.com 

Aktualne informacje na temat Aghanim można znaleźć na firmowych kanałach społecznościowych: LinkedIn, Twitterze, Facebooku oraz Instagramie.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.02.2024, 15:11
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ