Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poznański Kongres Gospodarczy odbędzie się w dniach 28-29 września w przestrzeniach Novotel Poznań Centrum. W pierwszej edycji wydarzenia w 2022 roku udział wzięło prawie 1000 uczestników. W tegorocznej edycji Kongresu organizatorzy spodziewają się około 1500 osób.
Zaproszenie do uczestnictwa w wydarzeniu przyjęła Agnieszka Radwańska - wybitna polska tenisistka, finalistka Wimbledonu, bizneswoman, żona i mama. Radwańska jest świetnym przykładem sportsmenki, która po zakończeniu fantastycznej kariery sportowej bardzo dobrze odnalazła się w nowej dla siebie rzeczywistości i realizuje się w biznesie, a do tego godzi to z bardzo wymagającą rolą mamy. W trakcie pierwszego dnia Kongresu odbędzie się spotkanie z tenisistką. Organizatorom zależy, aby ta rozmowa z jedną z najlepszych sportsmenek w historii Polski stanowiła źródło inspiracji dla uczestników Kongresu. Będzie to świetne dopełnienie programu wydarzenia.
Czego jeszcze możemy spodziewać się w programie Poznańskiego Kongresu Gospodarczego? Tematyka Kongresu jest bardzo szeroka i na pewno każdy zainteresowany bieżącymi sprawami znajdzie coś dla siebie. W programie przewidziano ciekawe panele dyskusyjne, np. „Kolej na kolej. Rozwój transportu szynowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej”, „Ucieczka w przód czy donikąd? Najnowsze technologie i ich aplikacja w gospodarce” czy „(R)ewolucja na rynku mieszkaniowym: perspektywy, szanse, zagrożenia i wyzwania”.
„Kongres zbliża się wielkimi krokami, a my zaczynamy ogłaszać tegorocznych panelistów. Udało nam się zaprosić do Poznania wspaniałe grono specjalistów w swoich dziedzinach, więc tegoroczne spotkania zapowiadają się naprawdę ekscytująco” - mówi Kevin Nowacki, prezes Instytutu Poznańskiego.
„Ogłosiliśmy już pierwsze nazwiska panelistów: Marta Wrochna-Łastowska z Grupy Żabka weźmie udział w panelu >>Wielkopolska przedsiębiorczość fundamentem systemu społecznego. Co to oznacza dzisiaj i jutro?<<, a Stanisław Wojtera, prezes zarządu Polskich Portów Lotniczych, w >>Odbudowa rynku lotniczego i turystycznego. Optymalizacje, innowacje i wyzwania<<. Oprócz tego w panelach wezmą udział m.in. Marek Dietl, prezes GPW, Michał Fijoł, prezes Polskich Linii Lotniczych LOT, Jadwiga Emilewicz czy Jan Śpiewak” - dodaje Nowacki.
Poznański Kongres Gospodarczy jest wydarzeniem bezpłatnym. Aby wziąć w nim udział, należy się jedynie zarejestrować na stronie Kongresu: https://pkg2023.konfeo.com.
Program wydarzenia jest cały czas aktualizowany i dostępny pod adresem: https://kongres.poznanski.org/pkg2023/program/.
W tym roku organizatorzy przygotowali także Strefę VIP. Więcej informacji o Strefie oraz rejestracja dostępna są pod adresem: https://strefavip-pkg2023.konfeo.com.
Źródło informacji: Instytut Poznański
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.09.2023, 09:45 |
Źródło informacji | Instytut Poznański |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ