Newsletter

AIMAZING Journey: Honor i VisitBritain rozpoczynają ogólnoświatowy konkurs fotograficzny

05.06.2018, 11:34aktualizacja: 05.06.2018, 11:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 4 czerwca 2018 r. /PRNewswire/ - Wiodąca e-marka smartfonów Honor rozpoczęła dzisiaj ogólnoświatowy konkurs fotograficzny #AIMAZING Journey przy współpracy z VisitBritain. Celem konkursu jest zachęcenie młodych poszukiwaczy przygód do udostępniania zdjęć z ulubionych podróży.

Współpraca między firmą Honor a VisitBritain jest największą nowością od wprowadzenia na globalne rynki modelu Honor 10 w Londynie dnia 15 maja 2018 r. Honor zaprasza do udziału w konkursie #AIMAZINGJourney od czerwca do sierpnia, kiedy to wszyscy klienci Honor mogą udostępniać swoje doświadczenia w sieci.

Przygoda rozpoczyna się dziś w Wielkiej Brytanii. Fani marki Honor będą mogli udostępniać ulubione przygody z wyjazdów na oficjalnej stronie Honor Global w serwisie Facebook oraz na stronie konkursu HiHonor za pośrednictwem telefonów Honor. Wielka Brytania jest pierwszym przystankiem w konkursie, a następnie ruszy on w podróż dookoła świata, zatrzymując się w nowym miejscu co dwa tygodnie, włączywszy Zjednoczone Emiraty Arabskie, Rosję, Francję, Niemcy i Finlandię.

Natomiast najnowsza międzynarodowa kampania VisitBritain „I Travel For…" także opiera się na pasji do podróży i pokazuje najciekawsze miejsca na wyjazd w Wielkiej Brytanii. Kampanie wzajemnie się uzupełniają w ramach wspólnie przeprowadzanego konkursu, który zachęca podróżnych do udostępniania najlepszych wrażeń z wyjazdów przez smartfony.

Jako wiodąca e-marka dla użytkowników urodzonych w epoce cyfrowej Honor ceni sobie młodych i wpływowych fanów. Dlatego też firma Honor z oddaniem opracowuje doświadczenia przy ich współpracy i przeznaczone właśnie dla nich. W ramach nowego konkursu Honor daje uczestnikom szansę na zdobycie karnetu na kolejny wakacyjny wyjazd.

„Fani Honor są źródłem inspiracji dla naszej marki na całym świecie. Dlatego też tak intensywnie pracujemy nad współtworzeniem wrażeń dla nich - skomentował George Zhao, prezes firmy Honor. - W ramach nowego konkursu chcemy dać młodszemu pokoleniu użytkowników smartfonów szansę na przeżycie wyjątkowych wakacji, a przy tym chcemy poznać ich ulubione zakątki, dowiedzieć się jak podróżują i co robią na miejscu. Na debiut modelu Honor 10 wybraliśmy Wielką Brytanię, tutaj też rozpoczynamy pierwszy etap konkursu, bo jest to jedno z najpopularniejszych miejsc docelowych wakacyjnych wyjazdów. Nigdzie indziej nie da się tyle przeżyć” - dodał prezes.

„Chcemy, żeby Wielka Brytania była pierwszym miejscem docelowym dla gości z Chin. Konkurs jest świetną okazją dla wolnych duchów i poszukiwaczy przygód do pokazania całemu światu ulubionych miejsc w Wielkiej Brytanii za pomocą smartfonów” - skomentowała Sally Balcombe, główna dyrektor kampanii VisitBritain.

Wprowadzenie na rynek modelu Honor 10, flagowego smartfonu firmy Honor na rok 2018, wiązało się z zaprezentowaniem dwóch przełomowych, wiodących na rynku technologii: zaawansowanego rozwiązania sztucznej inteligencji 2.0 zastosowanej głównie w aparacie z podwójnym obiektywem i wzoru CMF [1], który wykorzystuje szkło 3D z urzekającą powłoką optyczną w nanoskali składającą się z 15 warstw błyszczącego koloru.

Model Honor 10 sprzedał się w rekordowej liczbie ponad 1 miliona egzemplarzy w zaledwie miesiąc po premierze w Chinach i tydzień po międzynarodowej premierze w Londynie. Dzięki unikatowemu modelowi biznesowemu opierającemu się na internecie, bardzo dobremu produktowi i doskonałej wartości firmie Honor udało się przenieść pomyślną działalność z Chin na rynki globalne. Zgodnie z tym, co ogłosił prezes George Zhao w trakcie prezentacji w Londynie w grudniu ubiegłego roku firma Honor zamierza dostać się do czołówki pięciu najpopularniejszych marek smartfonów do roku 2020.

[1] Color, Manufacturing, Finish (CMF) we wzornictwie przemysłowym

O Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką należącą do grupy Huawei Group. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.hihonor.com lub na profilach firmy Honor:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/700409/AIMAZING_Journey.jpg

Źródło: Honor

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.06.2018, 11:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ