Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sklep internetowy z pneumatyką www.air-com.pl zyskał nową odsłonę. Zmiany obejmowały budowę niemal “od zera” nowej platformy sprzedaży online. Głównymi jej wyróżnikami są między innymi nowy system zarządzania produktami, nowa szata graficzna, poprawiona użyteczność, oraz integracja z licznymi aplikacjami klasy ERP i narzędziami marketingowymi.
„Wdrożenie nowego systemu B2B było jednym z naszych najważniejszych biznesowych celów w 2020 roku. Mimo zawirowań w polskiej gospodarce nie zwolniliśmy tempa, ani nie zrezygnowaliśmy z podjętych działań, bo wierzymy w skuteczność działań sprzedażowych prowadzonych w internecie. Motywowała nas rosnąca sprzedaż, a inspiracją do zmian stali się nasi partnerzy i klienci. Od momentu startu pierwszej platformy internetowej w 2017 roku klienci zgłaszali nam swoje potrzeby, krytyczne uwagi i spostrzeżenia. W pracach nad nowym sklepem internetowym udało nam się uwzględnić większość z nich” – podsumowują Paweł Oskroba oraz Marcin Temperowicz, właściciele firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
Ponad 400 000 produktów zgrupowano w blisko 40 kategoriach. By ułatwić klientom poruszanie się po tak obszernej bazie konieczne było opracowanie przemyślanej struktury treści. Elementem wspierającym kupujących jest także szybka i intuicyjna wyszukiwarka. Podpowiada użytkownikom kategorie produktów, a także pozwala ona na wyszukiwanie po kodzie produktu, SKU oraz nazwie produktu. Co istotne, posiada także rozbudowane filtry produktowe, uwzględnia błędy ortograficzne i „literówki”, oraz posiada funkcję autocomplete, która jeszcze bardziej ułatwia znalezienie produktu.
Innym, wspierającym kupujących mechanizmem, jest funkcja szybkich zakupów. Dzięki niej nie jest konieczne przeszukiwanie drzewa kategorii lub wyszukiwanie poszczególnych produktów. Możliwe jest złożenie zamówienia np. poprzez dodanie do koszyka produktów po SKU lub wgranie pliku (txt, xls lub csv) ze zbiorczym zamówieniem, zawierającego kody produktów i ich ilości. Udogodnienie to jest szczególnie istotne np. w przypadku firm produkcyjnych, które realizując duże, rozbudowane zamówienia, w standardowym sklepie musiałyby poświęcać dużą ilość czasu na skompletowanie koszyka.
Za projekt, wdrożenie i utrzymanie sklepu internetowego odpowiada firma Ideo. W oparciu o potrzeby firmy i jej klientów, zebrane na etapie analizy przedwdrożeniowej, opracowany został projekt funkcjonalny. Na jego podstawie powstał sklep internetowy wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS. Aplikacja została zintegrowana z wdrożonym równolegle przez Ideo systemem PimCore, oraz funkcjonującym w firmie już wcześniej Subiekt GT. Usprawniają one zarządzanie ofertą produktową i procesem sprzedaży. Dzięki integracji z API GUS możliwa jest szybka weryfikacja kontrahentów.
By jeszcze bardziej ułatwić korzystanie z serwisu i usprawnić obsługę klientów, sklep został zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych. Pozwala to między innymi składać zamówienia jeszcze będąc „w terenie”, co znacznie skraca czas dostawy.
Źródło informacji: ideo.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.02.2021, 09:30 |
Źródło informacji | ideo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ