Newsletter

Airservices Australia przedłuża umowę z Rimini Street w zakresie wsparcia aplikacji SAP

30.06.2020, 12:15aktualizacja: 30.06.2020, 12:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zdaniem przedstawicieli firmy, zadecydował ultra-responsywny model wsparcia i oszczędności, które mogą zostać wykorzystane na inicjatywy związane z transformacją cyfrową.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosił dzisiaj, że Airservices Australia, australijski dostawca usług nawigacji lotniczej, rozszerzył umowę z Rimini Street dotyczącą konserwacji i wsparcia swojej kluczowej platformy SAP. Organizacja przeszła na wsparcie Rimini Street w 2016 r. i postanowiła nadal korzystać z oferowanego przez nią ultra-responsywnego modelu wsparcia. Na decyzję wpłynęła ocena dotychczasowego zwrotu z inwestycji i związana z nim możliwość przeznaczania istotnych bieżących oszczędności w zakresie usług wsparcia technicznego na realizację innowacyjnych inicjatyw w całych strukturach przedsiębiorstwa.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200629005114/en/

Wsparcie Rimini Street pozwala przygotować działalność „na następną dekadę i dalszą przyszłość”

Airservices Australia to rządowe przedsiębiorstwo świadczące bezpieczne, efektywne i ekologiczne usługi dla branży lotniczej. Airservices Australia obsługuje 11 procent światowej przestrzeni powietrznej oraz ponad cztery miliony przelotów z łączną liczbą 160 milionów pasażerów rocznie. Przedsiębiorstwo zapewnia usługi telekomunikacyjne, dane aeronautyczne, usługi nawigacyjne i gaśnicze dla branży lotniczej.

W codziennej działalności swoich dwóch centrów obsługi ruchu lotniczego, dwóch jednostek sterowania terminali i 29 wież na lotniskach międzynarodowych i regionalnych, w których zatrudnionych jest przeszło 3500 pracowników, Airservices Australia korzysta z systemu SAP ECC 6.0.

Dzięki zmianie dostawcy wsparcia technicznego z producenta oprogramowania na Rimini Street, organizacja znacząco obniżyła ogólne koszty konserwacji i wsparcia i dysponuje dodatkowymi zasobami – czasem, funduszami i pracownikami – aby realizować inicjatywy związane z cyfrową transformacją, co obejmuje m.in. rozwijanie strategii ERP nowej generacji. Przedsiębiorstwo może także utrzymać swój obecny stabilny system SAP przez okres co najmniej 15 lat w ramach wsparcia Rimini Street, co pozwala uniezależnić się od cyklu aktualizacji producenta i realizować plany działania w zakresie IT, które lepiej odzwierciedlają bieżące zmiany w działalności.

„Przejście na model wsparcia zewnętrznego pozwoliło nam utrzymać nasz system ERP i wykorzystać jego możliwości do maksimum, a jednocześnie skierować naszą uwagę na inicjatywy, które pomogą przenieść naszą działalność w nową dekadę i dalszą przyszłość - powiedział Sandeep Khyalia, kierownik ds. usług aplikacyjnych Airservices Australia. - Rimini Street zapewnia również wsparcie w zakresie dostosowania oprogramowania, co pozwala nam wydłużyć czas korzystania z obecnego systemu i poczekać z aktualizacją do S/4HANA, która dzisiaj nie jest najlepszym wyborem pod kątem naszej działalności, przy jednoczesnym spełnieniu wymogów zgodności i przepisów”.

Wszyscy klienci Rimini Street korzystają z wysokiej jakości elastycznego modelu wsparcia dla firm, w tym z najlepszej na rynku umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usługi (SLA) obejmującej 15-minutowy czas odpowiedzi dla wszystkich krytycznych zdarzeń o Priorytecie 1. Klienci Rimini Street otrzymują również wsparcie konsultanta technicznego z zespołem ekspertów funkcyjnych i technicznych, którzy dysponują średnio piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie danego systemu oprogramowania firmowego klienta.

„Airservices Australia wymaga stabilnego oprogramowania biznesowego i takim właśnie jest system SAP. Jednak ze względu na kluczowy charakter działalności przedsiębiorstwa, potrzebne jest także niezawodne i szybkie wsparcie w przypadku jakichkolwiek potencjalnych problemów – powiedziała Emmanuelle Hose, kierownik regionalny dla Australii i Nowej Zelandii, Rimini Street. - Przejście na wsparcie zewnętrzne świadczone przez Rimini Street pozwoliło Airservices na skorzystanie z ultra-responsywnych i spersonalizowanych usług wsparcia z możliwością kontaktu z ekspertami 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, dzięki czemu platforma SAP działa znakomicie, a ryzyko operacyjne zostało zredukowane”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultra-responsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Blisko 2100 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.riministreet.com, na profilu na Twitterze i Facebooku oraz LinkedIn. (C-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. nieznany czas trwania gospodarczych, operacyjnych i finansowych skutków pandemii COVID-19 na naszą działalność oraz działania podejmowane przez władze rządowe, klientów oraz inne podmioty w odpowiedzi na pandemię COVID-19, katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych obecnych lub przyszłych klientów, zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflację i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych, dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalająca na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13,00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub większej liczby członków zespołu kierowniczego Rimini Street; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 7 maja 2020 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200629005114/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.06.2020, 12:15
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii