Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Jesteśmy zaszczyceni, że czytelnicy magazynu „Auto Motor und Sport" po raz kolejny przyznali Alfie Romeo tytuł marki wyróżniającej się najlepszym wzornictwem w branży" - powiedział Klaus Busse, head of design Fiat Chrysler Automobiles na region EMEA, podczas ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się w Stuttgarcie.
"To ważne wyróżnienie dla Alfy Romeo, która drugi rok z rzędu wybrana została przez niemieckich entuzjastów samochodów marką o wiodącym designie, natomiast model Stelvio - pierwszy SUV w historii Alfy Romeo - zwyciężył w swojej kategorii, podobnie jak Giulia w ubiegłym roku. Wygrana ta napełnia nas dumą, daje wiele satysfakcji naszemu zespołowi projektantów i pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze".
To nie pierwsze sukcesy Alfa Romeo w plebiscytach organizowanych przez "Auto Motor und Sport". W ubiegłych latach marka była wielokrotnie nagradzana w konkursie "Autonis". W roku 2016 Alfa Romeo zdobyła tytuł "Design of the Year", natomiast nowa Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo MiTo zwyciężyły odpowiednio w swoich klasach. W 2010 roku czytelnicy słynnego niemieckiego magazynu motoryzacyjnego uznali Alfę Romeo Giulietta za najlepiej prezentujący się samochód w kategorii aut kompaktowych.
Łącznie 16 602 czytelników magazynu "Auto Motor und Sport", który jest publikowany w formie drukowanej i elektronicznej, oddało swój głos w dziesięciu kategoriach tegorocznej, 17. edycji konkursu "Autonis". Alfa Romeo Stelvio zwyciężyła w kategorii "Large SUVs", uzyskując ponad połowę głosów (50,5%). Natomiast Alfa Romeo do zdobycia po raz drugi z rzędu tytuł "Design Brand of the Year" potrzebowała 27% głosów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.10.2017, 13:11 |
Źródło informacji | FCA Poland S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ