Newsletter

Amazfit oficjalnym zegarkiem outdoorowym triatlonu 2022 Escape from Alcatraz

26.05.2022, 08:36aktualizacja: 26.05.2022, 08:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire
Super wytrzymały inteligentny zegarek outdoorowy z GPS pozwoli miłośnikom triatlonu stawić czoło niemożliwemu.

LOS ANGELES, 26 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Amazfit, czołowa międzynarodowa marka inteligentnych urządzeń noszonych na ciele (wearables) marki Zepp Health (NYSE: ZEPP), z dumą ogłasza, że została wybrana na oficjalnego sponsora triatlonu 2022 Escape from Alcatraz Triathlon (EFAT – Triatlon „Ucieczka z Alcatraz” 2022). Firma będzie markować wydarzenie swoimi zegarkami outdoorowymi. Seria super wytrzymałych zegarków outdoorowych T-Rex, stworzona przez Amazfit w myśl filozofii marki zawartej w haśle „Up Your Game” („Podnieś swój poziom”), zapewni triatlonistom wszystkie funkcje niezbędne do stawienia czoła temu ekscytującemu wyzwaniu.

Jako marka skupiająca się na zdrowiu i sprawności fizycznej Amazfit konsekwentnie opracowuje zaawansowane urządzenia noszone, które inspirują ich posiadaczy do prowadzenia zdrowego i aktywnego trybu życia. Do urządzeń tych zalicza się seria wysokiej klasy zegarków Amazfit T-Rex, które odznaczają się wysoką funkcjonalnością i trwałością. Stanowią one kolejny element kompleksowej oferty urządzeń outdoorowych marki Amazfit. Nowy Amazfit T-Rex 2 to efekt ewolucji, jaką przeszła kolekcja zegarków outdoorowych Amazfit. Wprowadzono w nim jeszcze więcej ekscytujących rozwiązań, w tym:

• Wytrzymały, efektowny i nowatorski design;

• Korzystający z pięciu satelitów precyzyjny dwupasmowy system nawigacji satelitarnej i akumulator o wytrzymałości do 24 dni na potrzeby najbardziej wymagających wyzwań;

• Wytrzymała konstrukcja w standardzie wojskowym, korzystanie z urządzenia możliwe w ultra-niskich temperaturach nawet do -30℃;

• Wodoszczelność 10ATM, ponad 150 trybów dostosowanych do różnych dyscyplin (w tym triatlonu) i kompleksowe dane dotyczące kondycji użytkownika zapewnią uczestnikom triatlonu potrzebne wsparcie podczas pływania, jazdy na rowerze i biegania;

• Najnowsze funkcje importowania tras i nawigacji w czasie rzeczywistym [1], dzięki którym każdy triatlonista może śledzić swoje ruchy bezpośrednio na zegarku.

Jennifer Lau, wiceprezes działu Action Sports Events w IMG, tak skomentowała nowe partnerstwo: „Jesteśmy zachwyceni połączeniem sił z firmą Amazfit, liderem na rynku wysokiej klasy zegarków sportowych, której outdoorowe urządzenia będą markować nasze wydarzenie. Amazfit kładzie nacisk na dostarczanie sportowcom technologii, które pozwalają im osiągać najlepsze wyniki, jej oferta zatem doskonale wpisuje się w potrzeby uczestników triatlonu Escape From Alcatraz”.

W ramach współpracy z triatlonem Escape from Alcatraz Amazfit wyposaży jego wybranych uczestników w najnowsze zegarki outdoorowe z serii Amazfit T-Rex 2, które pozwolą im kontrolować wyniki treningów i indywidualne parametry kondycyjne, nie tylko w trakcie triatlonu. W dniach 4 i 5 czerwca na miejscu wydarzenia działać będzie oficjalny punkt Amazfit, dopingując uczestników i poszerzając ich wiedzę na temat produktów łączących zdrowie i technologię.

Komentarz Bina Fana, wiceprezesa firmy Amazift: „Jesteśmy dumni, że możemy sponsorować jedne z najbardziej wyczekiwanych zawodów w Ameryce. Amazfit kładzie nacisk na tworzenie niezawodnych i wielofunkcyjnych zegarków outdoorowych, które podnoszą jakość życia. Głęboko wierzymy w naszą filozofię wyrażającą się w haśle >>Podnieś swój poziom<< i zachęcamy użytkowników naszych produktów, by realizowali swoje pasje i wyzwalali w sobie ducha aktywności. Nawiązując współpracę z EFAT, liczymy na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, by mogli cieszyć się jeszcze lepszymi wrażeniami z użytkowania naszych najnowocześniejszych inteligentnych zegarków, bez względu na to, czy uprawiają sport amatorsko, czy są zawodowymi sportowcami”.

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnych stronach Amazfit i EFAT.

[1] Funkcje te zostaną dodane po aktualizacji OTA

Amazfit

Amazfit, globalna marka inteligentnych urządzeń noszonych na ciele wspomagających prowadzenie zdrowego trybu życia, jest podmiotem zależnym Zepp Health (NYSE: ZEPP), spółki tworzącej technologie prozdrowotne. Producent posiada szeroką ofertę smartwatchy i opasek sportowych, a jego filozofia wyraża się w haśle „Podnieś swój poziom”, zachęcającym użytkowników do realizacji pasji i wyzwalania w sobie ducha aktywności. Urządzenia Amazfit współpracują ze stworzoną przez Zepp Health zastrzeżoną platformą zarządzania zdrowiem, która działa w chmurze, całodobowo dostarczając użytkownikom praktyczne dane i wskazówki ułatwiające im realizację celów zdrowotno-kondycyjnych.

Firma Amazfit powstała w 2015 r., a z jej produktów obecnie korzystają miliony użytkowników w ponad 90 państwach na terenie Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej, a także w regionach EMEA i APAC. Więcej informacji o Amazfit można znaleźć na stronie www.amazfit.com. Więcej informacji o Zepp Health można znaleźć na stronie www.amazfit.com.

Escape from Alcatraz Triathlon

W 41. edycji corocznego triatlonu Escape from Alcatraz, który odbędzie się w niedzielę 5 czerwca 2022 r. na ulicach i wodach San Francisco, wezmą udział zarówno olimpijczycy i mistrzowie świata, jak i zapaleni amatorzy i sportowcy z różnymi formami niepełnosprawności. Udział w zawodach na wyspie cieszącej się mroczną sławą „więzienia federalnego, z którego nie ma ucieczki” to wyzwanie kryjące w sobie pierwiastek tajemnicy, szansa na „ucieczkę z Alcatraz”. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.EscapeAlcatrazTri.com.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1824726/image.jpg 

Źródło: Amazfit

KONTAKT:
Dział PR dla USA:
e-mail: angela.tang@zepp.com 
e-mail: napr@zepp.com 

-

Dział PR dla reszty świata:
e-mail: tangjingjing@zepp.com 

Źródło informacji: PR Newswire 

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.05.2022, 08:36
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ