Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nadchodzące wydarzenie zakupowe daje klientom Prime dostęp do tysięcy produktów w atrakcyjnych cenach takich marek jak m.in. Apple, Sony, Philips, Bosch, Zelmer, Gerlach, Xiaomi, Logitech, Garmin i Lego.
Każdy może wypróbować Prime za darmo i wziąć udział w Ekskluzywnych Okazjach Amazon Prime, rozpoczynając 30-dniowy okres próbny. Po jego upływie Prime kosztuje 49 zł rocznie. Więcej informacji można uzyskać na stronie Amazon.pl/prime.
WARSZAWA, 26 września 2022 r. – Amazon ogłasza Ekskluzywne Okazje Amazon Prime - nowe, dwudniowe (11-12 października) wydarzenie zakupowe, z którego skorzystać mogą wyłącznie klienci Prime. W tym czasie klienci będą mogli wybierać spośród tysięcy atrakcyjnych produktów najlepszych marek w różnych kategoriach, od elektroniki - Apple, Garmin, Xiaomi, Realme, Sony, Bose, Logitech i DJI, produktów do domu i kuchni - Philips, Bosch, Zelmer i Gerlach, atrakcyjnych zabawek - Mattel, Playmobil i Lego, po ulubione kosmetyki i produkty do higieny osobistej od L'Oreal, Maybelline, Garnier, Philips Sonicare, Oral-B, Pampers i Gillette.
„Cieszymy się, że możemy wspólnie z naszymi klientami świętować pierwszą rocznicę Prime i zaoferować im wyjątkowo atrakcyjne okazje na produkty najlepszych marek - powiedział Mourad Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl. - Obecnie nasi klienci oczekują atrakcyjnych okazji bardziej niż kiedykolwiek, dlatego ułatwiamy im zrobienie zakupów świątecznych z wyprzedzeniem”.
Program Amazon Super na Amazon.pl
Klienci Prime mogą również liczyć na dodatkowe korzyści dzięki programowi Amazon Super. Program ułatwia zakupy niezbędnych produktów codziennego użytku, takich jak np. artykuły gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produkty dla zwierząt, jak również książki, zabawki, elektronika, artykuły biurowe, oferując atrakcyjne ceny. Wszyscy klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów i otrzymują 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”, natomiast klienci Prime mogą skorzystać z 10% zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem.
W trakcie Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime klienci Prime mogą skorzystać z aż 15% zniżki na zakupy od 10 do 20 „Super” produktów.
Aktualne informacje na temat Ekskluzywnych Okazji Amazon Prime można znaleźć na stronie www.amazon.pl/earlyaccess.
Informacje dodatkowe:
Amazon w Polsce
Pomoc Amazon w Ukrainie: link
Amazon działa w Polsce od 2014 roku i stworzył ponad 25 tys. stałych miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistyki, a także w biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrach Rozwoju Technologii w Gdańsku, Krakowie i Warszawie. Centra Rozwoju Technologii Amazon to pionierskie ośrodki badawczo-rozwojowe, które dostarczają innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych w produktach i usługach Amazon na całym świecie, m.in. technologię, dzięki której Alexa posługuje się mową. Od 2012 Amazon zainwestował w Polsce roku ponad 12 mld zł, między innymi w infrastrukturę realizacji zamówień i jednostki badawcze, a także w wynagrodzenia dla pracowników. Miliardy dolarów przeznaczył również na rozwój infrastruktury i usług technicznych, które pomagają małym i średnim firmom docierać do nowych klientów w kraju i za granicą.
Amazon Prime ma ponad 200 mln klientów w 24 krajach. W Polsce Amazon Prime zadebiutował w październiku 2021 roku, zapewniając klientom Prime dostęp do wszystkiego co najlepsze w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkiej i darmowej dostawy milionów produktów (do domu, paczkomatów i punktów odbioru) bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia i w weekendy. Prime zapewnia również dostęp do nagradzanych filmów i seriali, w tym produkcji Amazon Originals, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime. Każdy może wypróbować Prime za darmo w ramach 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł/rok lub 10,99 zł/miesiąc. Można zrezygnować w dowolnym momencie.
Inwestowanie w pracowników
Szybką, bezpłatną dostawę zamówień podczas wydarzenia „Ekskluzywne Okazje Amazon Prime” umożliwia globalna sieć logistyczna Amazon, której sukces opiera się na innowacyjnej technologii, usługach transportowych, zaangażowanych pracownikach i partnerach firmy. Amazon nieustannie rozwija swoją sieć, wprowadza innowacje i zwiększa jej skalę - od kolei i ciężarówek po samoloty, samochody dostawcze oraz inne środki transportu. Skupia się na bezpieczeństwie, dobrym samopoczuciu i rozwoju zawodowym pracowników oraz partnerów zaangażowanych na każdym etapie podróży paczki Amazon.
Informacje o Amazon
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i bloga Aboutamazon.pl oraz śledź firmę na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.
KONTAKT:
e-mail: prasa@amazon.com
Źródło informacji: Amazon
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.09.2022, 09:24 |
Źródło informacji | Amazon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek - nowy rozdział w globalnej współpracy
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych.- 03.03.2025, 19:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OSHEE
-
Image
Branża wentylacji mechanicznej: nadchodzi kryzys w domowej opiece długoterminowej
Od początku roku środowisko świadczeniodawców wentylacji mechanicznej alarmuje o coraz trudniejszej sytuacji, w jakiej znalazł się ten obszar opieki długoterminowej. Pomimo opracowania modelu świadczenia dedykowanego pacjentom z przewlekłą niewydolnością oddechową i bezdechem sennym w warunkach domowych przez Agencję Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji (AOTMiT) - nowy model świadczenia powstał we współpracy z Ogólnopolskim Związkiem Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej (OZŚWM), Narodowym Funduszem Zdrowia oraz środowiskami lekarskimi i pacjenckimi - Ministerstwo Zdrowia nie wdraża gotowego rozwiązania. Utrzymywanie się takiej sytuacji oraz brak rozliczenia nadlimitowych pacjentów z ubiegłego roku mogą doprowadzić do wstrzymania przyjęć nowych pacjentów, których szpitale kwalifikują do wentylacji domowej.- 03.03.2025, 17:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OZŚWM
-
Image
Aleksandra Mirosław w najnowszej kampanii Grupy WeNet
Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w Internecie. W nowej, kolejnej serii spotów reklamowych wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinacze sportowej, która tym samym dołączyła do wspaniałego grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.- 03.03.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ