Newsletter

American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r. wskazuje, że ludzie są gotowi i chętni do podróżowania oraz rezerwowania wyjazdów w sposób bardziej celowy niż kiedykolwiek wcześniej

21.03.2022, 17:17aktualizacja: 21.03.2022, 17:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• Klienci podróżują, aby zobaczyć ludzi i miejsca, które szczególnie sobie upodobali, uczcić ważne wydarzenia życiowe, odbyć podróż z listy życzeń, wziąć udział w wydarzeniach na żywo, a także w celu poprawy samopoczucia i dbałości o siebie.

• 86% respondentów planuje wydać więcej lub tyle samo na podróże w 2022 roku w porównaniu z typowym rokiem przed pandemią [1]

NOWY JORK --(BUSINESS WIRE)-- Amerykańska spółka American Express (NYSE:AXP) opublikowała dziś raport American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r.[1], z którego wynika, że respondenci planują wyjeżdżać częściej niż w zeszłym roku i zamierzają wydać więcej lub tyle samo na podróże w 2022 roku w porównaniu z typowym rokiem przed pandemią. Autorzy raportu, opartego na danych ze Stanów Zjednoczonych, Australii, Kanady, Meksyku, Japonii, Indii i Wielkiej Brytanii, ujawniają, że konsumenci podróżują, aby zobaczyć ludzi i miejsca, o których marzą, uczcić ważne wydarzenia życiowe, wyruszyć w podróże z listy życzeń, wziąć udział w wydarzeniach na żywo, a także w celu poprawy samopoczucia i zadbania o siebie. W IV kwartale 2021 r. wartość międzynarodowych rezerwacji dokonanych przez posiadaczy kart za pośrednictwem American Express Travel wzrosła o 24% w porównaniu z rokiem 2019, przy czym w roku 2022 nadal się zwiększa.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005163/en/

„Pandemia zmusiła nas wszystkich, w tym osoby podróżujące, do zastanowienia się, co jest naprawdę ważne – powiedziała Audrey Hendley, prezes American Express Travel. – Raport o światowych trendach w podróżach pokazuje, że turyści nadrabiają stracony czas i z rozwagą podchodzą do tego, z kim podróżują, jakie miejsca odwiedzają, jakie marki wspierają i na co wydają swoje pieniądze, podczas gdy branża turystyczna wciąż się rozwija”.

Najważniejsze wnioski z raportu American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r.1 obejmują:

  • Świat jest gotowy na podróże: 74% respondentów przyznaje, że są skłonni zarezerwować wycieczkę na rok 2022, nawet jeśli później będą musieli ją odwołać lub zmodyfikować [1]. Stanowi to 56-procentowy wzrost wobec poziomu ubiegłorocznego [2].
  • Wydatki na podróże przewyższają poziom sprzed pandemii: 86% konsumentów spodziewa się, że w 2022 roku wyda na podróże więcej lub tyle samo w porównaniu z typowym rokiem przed pandemią [1].
  • Turyści pragną podróżować częściej: 62% respondentów planuje odbyć 2-4 podróże w 2022 r., natomiast 76% respondentów przyznaje, że w 2022 r. planuje więcej podróżować z rodziną niż w 2021 r.
  • Turyści poszukują marek, które za priorytet stawiają sobie wspieranie lokalnych społeczności: 81% respondentów zamierza odwiedzać miejsca, w których mogą zanurzyć się w lokalnej kulturze i chce, aby pieniądze, które wydają podczas podróży, trafiały z powrotem do lokalnej społeczności.
  • Wymarzone kierunki stają się rzeczywistością: 55% respondentów chce w tym roku zarezerwować „wakacje życia”; szczególnie dotyczy to osób z pokolenia Millennials (67%) i Gen Z (65%).
  • Wraz z powrotem rozrywki pojawiają się podróże związane z wydarzeniami na żywo: 56% respondentów stwierdziło, że w zeszłym roku wstrzymało się z wyjazdem na duże imprezy rozrywkowe, natomiast w tym roku planuje powrót na tego typu wydarzenia.

Ponieważ dynamika podróży stale rośnie, American Express Travel oferuje unikalny dostęp i wartość, wyjątkowe programy i korzyści, a także umożliwia korzystanie z najszerszej w swojej klasie wiedzy o podróżach dzięki konsultantom American Express Travel Consultants, którzy wspierają posiadaczy kart w organizacji każdego rodzaju wyprawy.

Pełny raport American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach w 2022 r. można znaleźć tutaj.

[1] Metodologia badania: Sondaż internetowy Amex Trendex został przeprowadzony przez Morning Consult w dniach od 3 do 11 lutego 2022 r. na próbie 2000 osób z USA i 1000 osób podróżujących z Australii, Kanady, Indii, Japonii, Meksyku, Wielkiej Brytanii i USA, których dochód gospodarstwa domowego wynosi co najmniej 70 tys. dolarów i którzy należą do osób dorosłych zwykle podróżujących samolotem co najmniej raz w roku. Wyniki ankiety na każdym rynku charakteryzują się marginesem błędu wynoszącym +/- 3 punkty procentowe.

[2] Metodologia badania: Sondaż internetowy Amex Trendex został przeprowadzony przez Morning Consult w dniach 15-24 stycznia 2021 r. na próbie 1000 podróżnych w Australii, Kanadzie, Indiach, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii oraz 2000 w USA. Dochód gospodarstwa domowego (HHI) wynosi 70 tys. dolarów w Australii, Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii i USA, 50 tys. dolarów w Meksyku i 20 tys. dolarów w Indiach. Podróżni zdefiniowani jako dorośli, którzy w 2019 r. przynajmniej raz podróżowali samolotem. Wyniki charakteryzują się marginesem błędu +/- 2 punkty procentowe w USA oraz +/- 3 punkty procentowe w pozostałych krajach.

American Express

American Express to działająca na całym świecie spółka zajmująca się zintegrowanymi płatnościami, oferująca klientom dostęp do produktów, ofert i doświadczeń wzbogacających życie i decydujących o powodzeniu biznesu. Więcej informacji można uzyskać pod adresem americanexpress.com lub na naszych profilach na facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress i youtube.com/americanexpress.

Główne linki do produktów, usług i informacji dotyczących odpowiedzialności korporacyjnej: karty płatnicze i kredytowe, biznesowe karty kredytowe, usługi podróżne, karty podarunkowe, karty przedpłacone, usługi handlowe, Accertify, Kabbage, Resy, karta korporacyjna, podróż biznesowa, różnorodność i włączenie społeczne, odpowiedzialność korporacyjna oraz raporty środowiskowe, społeczne i dotyczące ładu korporacyjnego.

Lokalizacja: cały świat

Wersja źródłowa jest dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005163/en/

Źródło: American Express

KONTAKT:

AMERICAN EXPRESS

Ali Pearce

e-mail: Ali.Pearce@aexp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.03.2022, 17:17
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii