Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MIAMI, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- Analytic Partners, globalny lider analityki handlowej, ogłosił dzisiaj finalizację przejęcia Analyx®, spółki zapewniającej oprogramowanie i usługi z zakresu analityki marketingowej. Dysponując wielonarodowymi oddziałami w Niemczech i Polsce Analyx posiada imponującą bazę klientów, na którą składają się kluczowe europejskie spółki koncentrujące swoją działalność na Niemczech i Szwajcarii. To strategiczne przejęcie poszerza zasięg Analytic Partners w Europie i uzupełnia jej szeregi o zdolnych analityków i programistów.
Przejęcie Analyx zwiększa możliwości Analytic Partners w zakresie dostarczania danych handlowych dla najważniejszych marek w Niemczech i całej Europie. Imponująca lista klientów Analyx umożliwiła analizę wydatków marketingowych rzędu 5 miliardów dolarów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, z około 2500 scenariuszami zrealizowanymi przez klientów w ciągu ostatnich kilku lat. Przejęcie Analyx bazuje na mającym miejsce w 2024 r. przejęciu Magic Numbers, czołowej firmy analitycznej w Wielkiej Brytanii, dodatkowo wzmacniając pozycję Analytic Partners w Europie.
„Analytic Partners jest liderem w zakresie modelowania miksu marketingowego poprzez pionierskie innowacje, które zapewniają całościową perspektywę handlową. Nasza komercyjna platforma decyzyjna, GPS-Enterprise, oferuje narzędzia do podejmowania decyzji dla czołowych światowych marek - stwierdziła Nancy Smith, prezes i dyrektor generalna Analytic Partners. - Wartości i misja zespołu Analyx, pod kierownictwem Claudio Righettiego i Saschy Stürze, doskonale uzupełniają się z naszymi. Przejęcie Analyx pozwoli ulepszyć nasze rozwiązanie analityki handlowej, rozszerzając je na więcej globalnych przedsiębiorstw i tworząc znaczące synergie, które przyniosą korzyści naszym europejskim i globalnym klientom”.
„Dzisiejsze dołączenie do Analytic Partners to dla Analyx kolejny etap szybkiego wzrostu. Umożliwi nam kontynuowanie misji tworzenia wartości poprzez zaawansowaną analitykę danych i samoobsługowe oprogramowanie dla marek korporacyjnych - na prawdziwie globalną skalę” - wyjaśnił założyciel i dyrektor ds. produktów Sascha Stürze.
Dyrektor generalny Claudio Righetti dodał:
„Połączenie sił z Analytic Partners jest zgodne z zasadniczą wizją Analyx: budowanie i dostarczanie światowej klasy narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji dla klientów korporacyjnych na całym świecie. Dzięki dołączeniu do Analytic Partners możemy zaoferować naszym klientom prawdziwie globalny zasięg i rozszerzyć zakres oferowanych usług”.
Analytic Partners
Spółka Analytic Partners, uznana za lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant 2024 dotyczącym rozwiązań modelowania miksu marketingowego oraz raporcie The Forrester Wave™: Analizy marketingowe i optymalizacja, III kw. 2023 r., zapewnia analizy marketingowe i handlowe dla marek z listy Fortune 500 z całego świata. Zapewnia elastyczne rozwiązania zapewniające lepszy wgląd w działalność biznesową oraz terminowe planowanie i optymalizację marketingu i innych dziedzin. Zmienia dane w specjalistyczną wiedzę, aby kontrahenci mogli nawiązywać solidne więzi z klientami i osiągać sukces handlowy. Więcej informacji na stronie analyticpartners.com.
Analyx
Analyx® jest europejskim liderem w dziedzinie wspierania decyzji w marketingu ROI posiadającym oddziały w Polsce i Niemczech. W ostatnich latach spółka obsługiwała 10 z 40 spółek notowanych na giełdzie DAX i inne europejskie spółki wielonarodowe, stosując zaawansowane rozwiązania w zakresie analizy danych w celu optymalizacji budżetu marketingowego na dużą skalę. Spółka dysponuje doświadczonym zespołem analityków danych i konsultantami z doświadczeniem w branży, którzy zapewniają niezależne i bezstronne zalecenia dla działów marketingu. Więcej informacji o Analyx® na stronie analyx.com.
Źródło: Analytic Partners
Kontakt dla prasy i dodatkowe informacje:
Jonathan Sanchez
wiceprezes ds. marketingu
Analytic Partners
e-mail: jonathan.sanchez@analyticpartners.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2025, 10:11 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |