Newsletter

Analytic Partners wzmacnia swoją pozycję na rynku i ulepsza rozwiązania dla klientów za sprawą przejęcia spółki Analyx

09.01.2025, 10:11aktualizacja: 09.01.2025, 10:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MIAMI, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- Analytic Partners, globalny lider analityki handlowej, ogłosił dzisiaj finalizację przejęcia Analyx®, spółki zapewniającej oprogramowanie i usługi z zakresu analityki marketingowej. Dysponując wielonarodowymi oddziałami w Niemczech i Polsce Analyx posiada imponującą bazę klientów, na którą składają się kluczowe europejskie spółki koncentrujące swoją działalność na Niemczech i Szwajcarii. To strategiczne przejęcie poszerza zasięg Analytic Partners w Europie i uzupełnia jej szeregi o zdolnych analityków i programistów.

Przejęcie Analyx zwiększa możliwości Analytic Partners w zakresie dostarczania danych handlowych dla najważniejszych marek w Niemczech i całej Europie. Imponująca lista klientów Analyx umożliwiła analizę wydatków marketingowych rzędu 5 miliardów dolarów w ciągu ostatnich 12 miesięcy, z około 2500 scenariuszami zrealizowanymi przez klientów w ciągu ostatnich kilku lat. Przejęcie Analyx bazuje na mającym miejsce w 2024 r. przejęciu Magic Numbers, czołowej firmy analitycznej w Wielkiej Brytanii, dodatkowo wzmacniając pozycję Analytic Partners w Europie.

„Analytic Partners jest liderem w zakresie modelowania miksu marketingowego poprzez pionierskie innowacje, które zapewniają całościową perspektywę handlową. Nasza komercyjna platforma decyzyjna, GPS-Enterprise, oferuje narzędzia do podejmowania decyzji dla czołowych światowych marek - stwierdziła Nancy Smith, prezes i dyrektor generalna Analytic Partners. - Wartości i misja zespołu Analyx, pod kierownictwem Claudio Righettiego i Saschy Stürze, doskonale uzupełniają się z naszymi. Przejęcie Analyx pozwoli ulepszyć nasze rozwiązanie analityki handlowej, rozszerzając je na więcej globalnych przedsiębiorstw i tworząc znaczące synergie, które przyniosą korzyści naszym europejskim i globalnym klientom”.

„Dzisiejsze dołączenie do Analytic Partners to dla Analyx kolejny etap szybkiego wzrostu. Umożliwi nam kontynuowanie misji tworzenia wartości poprzez zaawansowaną analitykę danych i samoobsługowe oprogramowanie dla marek korporacyjnych - na prawdziwie globalną skalę” - wyjaśnił założyciel i dyrektor ds. produktów Sascha Stürze.

Dyrektor generalny Claudio Righetti dodał:

„Połączenie sił z Analytic Partners jest zgodne z zasadniczą wizją Analyx: budowanie i dostarczanie światowej klasy narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji dla klientów korporacyjnych na całym świecie. Dzięki dołączeniu do Analytic Partners możemy zaoferować naszym klientom prawdziwie globalny zasięg i rozszerzyć zakres oferowanych usług”.

Analytic Partners

Spółka Analytic Partners, uznana za lidera w raporcie Gartner Magic Quadrant 2024 dotyczącym rozwiązań modelowania miksu marketingowego oraz raporcie The Forrester Wave™: Analizy marketingowe i optymalizacja, III kw. 2023 r., zapewnia analizy marketingowe i handlowe dla marek z listy Fortune 500 z całego świata. Zapewnia elastyczne rozwiązania zapewniające lepszy wgląd w działalność biznesową oraz terminowe planowanie i optymalizację marketingu i innych dziedzin. Zmienia dane w specjalistyczną wiedzę, aby kontrahenci mogli nawiązywać solidne więzi z klientami i osiągać sukces handlowy. Więcej informacji na stronie analyticpartners.com.

Analyx

Analyx® jest europejskim liderem w dziedzinie wspierania decyzji w marketingu ROI posiadającym oddziały w Polsce i Niemczech. W ostatnich latach spółka obsługiwała 10 z 40 spółek notowanych na giełdzie DAX i inne europejskie spółki wielonarodowe, stosując zaawansowane rozwiązania w zakresie analizy danych w celu optymalizacji budżetu marketingowego na dużą skalę. Spółka dysponuje doświadczonym zespołem analityków danych i konsultantami z doświadczeniem w branży, którzy zapewniają niezależne i bezstronne zalecenia dla działów marketingu. Więcej informacji o Analyx® na stronie analyx.com.

Źródło: Analytic Partners

Kontakt dla prasy i dodatkowe informacje:

Jonathan Sanchez

wiceprezes ds. marketingu

Analytic Partners

e-mail: jonathan.sanchez@analyticpartners.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.01.2025, 10:11
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ