Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy system płatności online i zarazem portfel elektroniczny dla użytkowników iPhone SE, iPhone 6 i nowszych oraz Apple Watch pozwala na przeprowadzanie błyskawicznych transakcji za pomocą Touch ID lub Face ID. Metoda ta zyskuje na popularności, coraz więcej klientów oczekuje na udostępnienie takiej możliwości dokonywania opłat.
Apple Pay to innowacyjna metoda płatności, z której korzysta coraz więcej klientów. Naturalnym krokiem było więc zaproponowanie możliwości wdrożenia Apple Pay naszym partnerom biznesowym. Dokonywanie płatności za pomocą Apple Pay jest proste, intuicyjne i bezpieczne. Cieszymy się, że jako jedni z pierwszych na rynku możemy zaoferować wdrożenie usługi tak szerokiemu gronu naszych klientów” – mówi Jacek Kinecki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Przelewy24.
Integracja Apple Pay z Przelewy24
Płatności Apple Pay są w pełni bezpieczne, żadne dane nie są przechowywane na urządzeniu klienta czy serwerach Apple. Do autoryzacji transakcji wykorzystywany jest jednorazowy, unikatowy kod bezpieczeństwa. Z perspektywy klienta płatność poprzez Apple Pay to potwierdzenie tożsamości za pomocą Touch ID lub Face ID. Według raportu Omni-commerce „Kupuję wygodnie 2018” ponad połowa użytkowników smartfonów korzysta z nich w celach zakupowych, wygoda i łatwość płatności jest więc niezwykle istotna.
Serwis Przelewy24 od ponad 15 lat współtworzy polską branżę e-commerce, dostarczając największą na rynku liczbę rozwiązań płatniczych. Operator obsługuje zarówno największe jak i małe e-biznesy, oferując partnerom ponad 350 metod płatności, a najwyższy poziom usług zapewniają stale ulepszane rozwiązania informatyczne oraz restrykcyjna polityka bezpieczeństwa.
KONTAKT:
Iga Fuchs
tel. +48 61 642 93 45
e-mail: iga.fuchs@przelewy24.pl
-
Magdalena Grablewska
tel. +48 61 642 93 45
e-mail: magdalena.grablewska@przelewy24.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.03.2019, 12:56 |
Źródło informacji | Przelewy24 |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.- 21.07.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
-
Group of leading Polish retailers intends to join EMD, Europe’s leading buying and marketing group
• EMD-Membership brings new sourcing opportunities for Grupa Eurocash, Grupa Chorten and Netto.
• Strong presence in Poland strengthens EMD’s international market position.- 18.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ