Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa--(BUSINESS WIRE)-- W 135. rocznicę założenia firmy Arthur D. Little (ADL) oraz w 10. rocznicę ponownego przekształcenia firmy w spółkę prywatną, ADL ogłasza nowy brand marki.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20211215005479/pl/
Nowy branding ADL podkreśla „Różnicę” („The Difference”) w sposobie pracy z klientami oraz to, w jaki sposób firma wyróżnia się na tle branży konsultingowej. Podwyższone „D" w nowym logo stawia „The Difference" w samym sercu marki, symbolizując otwarte okno na przyszłość.
Nowy branding potwierdza historię ADL jako firmy przesuwającej granice innowacji, łączącej ekspertów, technologię i strategię w celu rozwiązywania najbardziej wymagających problemów. Odzwierciedla również śmiałego, przedsiębiorczego ducha ADL, który sprawił, że firma podwoiła swój zasięg, otwierając ponad 20 nowych biur w ciągu ostatnich sześciu lat.
Jednym z kluczowych sposobów, w jaki ADL wyróżnia się na rynku, jest promowanie i stosowanie modelu otwartego konsultingu, który opiera się na ogólnoświatowej sieci ekspertów i zapewnia, że tylko najlepsi specjaliści są w stanie sprostać specyficznym wyzwaniom każdego klienta. Model ten jest ściśle związany z inną podstawową cechą wyróżniającą ADL: zobowiązaniem do pracy ramię w ramię ze swoimi klientami jako integralna część ich zespołów, zapewniając rozwiązania na miarę ich potrzeb.
Ignacio García Alves, globalny prezes i dyrektor generalny Arthur D. Little, komentuje: „infrastruktura nowej generacji, nowe technologie, cyfryzacja, przenikanie się i zrównoważony rozwój przekształcają zarówno świat, jak i biznes naszych klientów. Naszym obowiązkiem jest zaspokajanie ich zmieniających się potrzeb i przewidywanie tych, które pojawią się w przyszłości. Jesteśmy firmą konsultingową o dwóch twarzach - zarówno kreatywną, jak i pragmatyczną, stawiającą czoła dzisiejszym wyzwaniom i wykorzystującą możliwości jutra. To jest Różnica, którą oferujemy naszym klientom”.
„Jestem dumny z udanej podróży, jaką przebyła nasza firma i chcę podziękować każdemu z moich wyjątkowych, różnorodnych współpracowników za to, że sprawili, iż stało się to możliwe. Mam nadzieję, że wszyscy będą tak samo jak ja podekscytowani nowym brandingiem, który odzwierciedla nasze bardziej osobiste i otwarte podejście do konsultingu” – dodaje.
Arthur D. Little
Arthur D. Little jest liderem innowacji od 1886 roku. Jesteśmy uznanym liderem w łączeniu strategii, innowacji i transformacji w branżach intensywnie wykorzystujących technologię i wzajemnie przenikających się. Przeprowadzamy naszych klientów przez zmieniające się ekosystemy biznesowe, aby odkryć nowe możliwości rozwoju. Umożliwiamy naszym klientom budowanie zdolności innowacyjnych i przekształcanie ich organizacji.
Nasi konsultanci posiadają bogate praktyczne doświadczenie branżowe połączone z doskonałą znajomością kluczowych trendów i dynamiki. ADL jest obecny w najważniejszych centrach biznesowych na całym świecie. Jesteśmy dumni, że obsługujemy większość firm z listy Fortune 1000, a także inne wiodące firmy i organizacje sektora publicznego.
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić stronę www.adlittle.com lub www.adl.com.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211215005479/pl/
Źródło: Arthur D. Little
KONTAKT:
Cate Bonthuys
Catalyst Comms
tel. +44 7746 546773
e-mail: cate@catalystcomms.co.uk
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.12.2021, 13:49 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |