Newsletter

Audiencerate zyskuje status „Google Customer Match Partner”, wzmacniając pozycję globalnego dostawcy danych

12.12.2025, 09:38aktualizacja: 12.12.2025, 09:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN--(BUSINESS WIRE) -- Audiencerate, międzynarodowa firma technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu aktywacji danych i platformach w sektorach AdTech i MarTech, oficjalnie uzyskała od Google status Customer Match Upload Partner. Certyfikat ten jest przyznawany niewielkiej liczbie podmiotów na całym świecie (https://support.google.com/google-ads/answer/7361372?hl=en) uprawnionych do wdrażania danych gromadzonych bezpośrednio od użytkowników w ekosystemie Google Ads i DV360 oraz do zarządzania w tym zakresie.

Firma wzmacnia strategiczną współpracę z Google wraz z dodaniem akredytacji „Customer Match Upload Partner” do dotychczasowego statusu certyfikowanego dostawcy danych Google (Google Data Provider). Nowo nadany status umożliwia Audiencerate sprawną integrację własnych segmentów odbiorców i danych w platformach reklamowych Google.

Połączenie obu akredytacji stanowi wyjątek na arenie międzynarodowej i umacnia pozycję Audiencerate na cyfrowym rynku reklamowym, który w coraz większym stopniu bazuje na wykorzystaniu danych gromadzonych bezpośrednio od użytkowników.

Dzięki nowej integracji firmy mogą bezpiecznie wykorzystywać własne zbiory danych (w tym zaszyfrowane adresy e-mail, numery telefonu i cyfrowe identyfikatory) do budowania docelowych grup odbiorców na potrzeby kampanii wyświetlanych w wynikach wyszukiwania, serwisie YouTube, poczcie Gmail, sieci reklamowej i usłudze Zakupy. Funkcja ta jest szczególnie istotna, mając na uwadze krytyczne znaczenie ujednolicenia segmentów AdTech i MarTech oraz coraz szybsze tempo przechodzenia firm na strategie marketingowe oparte na własnych zasobach danych.

„Zatwierdzenie przez Google stanowi ważny strategiczny etap w naszej historii rozwoju w kierunku innowacyjnej platformy MadTech - wyjaśnia Nicola Boschetti, dyrektor generalny Audiencerate. - Nasza technologia pozwala nam zaoferować zintegrowaną infrastrukturę spełniającą najwyższe standardy, która wspiera firmy w przechodzeniu na gospodarkę opartą na danych, zorientowaną na prywatność i wykorzystywanie wartości biznesowej własnych danych.

Audiencerate prowadzi działalność na najważniejszych rynkach europejskich i międzynarodowych oraz współpracuje z markami, agencjami i platformami technologicznymi w zakresie aktywacji danych marketingowych i zarządzania nimi. Nowo uzyskany status od Google zwiększa zdolności firmy do skutecznego konkurowania z podmiotami z sektorów MarTech i AdTech na całym świecie.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251210230982/pl/ 

Źródło: Audiencerate

KONTAKT:

e-mail: press@audiencerate.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.12.2025, 09:38
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ